CotW 30122009 Trap Hole

Prije nego započnemo sa ovotjednim Card of the Weekom, htio bih Vam prvo svima zaželjeti sretan Božić i veoma uspješnu nadolazeću novu godinu. Prošlotjedni CotW je preskočen zbog godišnjeg odmora (mojeg, vratio sam se u rodnu Pulu iz Zagreba, pa sam se malo posvetio obitelji i prijateljima.)

Znam da svi vi Yu-gi-oh! Igrači imate isplanirana novogodišnje tulume i opijanja, i vjerojatno ste već debelo počeli raditi na pripremama, pa ste rijetko na forumu i siteu, no nevermind, CotW će Vas dočekati kada se napokon otrijeznite i opet posjedate nazad pred ekrančiće, te uronite u dražesnu rutinu svakodnevice.

Za ovotjedni Card of the Week izabrao sam prastaru kartu koja je nenadano počela dobivati na popularnosti. Svi ju znate, removal rijetko kada postaje jednostavniji i izravniji od nje, Trap karta imena Trap Hole.

Activate only when your opponent Normal Summons or Flip Summons a monster with 1000 or more ATK. Destroy that monster.

Karta je u novije vrijeme postala osobito popularna protiv jednog od dominantnih deckova današnjeg Metagame-a; Blacwingova. Naime, Trap Hole praktički siječe Blackwingove u korijenu, zaustavljajući prvi Summon (naprimjer Shure, the Blue Flame), onemogućuje se daljnji Swarm (u vidu Bore the Spear, Gale the Whirlwinda ), te je osobito korisno kada se uništi BW Monster, a protivnik na polju ima aktiviran Black Whirlwind, jer u tom slučaju on ne traži novog BW-a iz Decka.

Ono što već dulje vrijeme zagovaram u ovom formatu je kontrola tempa u igri, koja je od vitalne važnosti. Pošto zadnjih 2 mjeseca igram Blackwingove u natjecateljskom okružju igrača Zagreba, Pule i Rovinja znam koliko je Trap Hole bolan kada se mislite naswarmati, ili jednostavno dobiti advantage sa jednim ili više Blackwhirlwindom. Trap Hole je dovoljno rijedak da iznenadi, a dovoljno univerzalan da ga se Maina. Jedna od prednosti Blackwing deckova je to što ljudi ne znaju što da Side-aju protiv njega, ako Sideaju  Royal Decree, BW se izvlači pomoću Quick Spellova i Kaluta, ako Sideaju grave hate da onemoguće Kaluta, Vayua, Blizzarda ecc. (Dimensional Fissure,Macro Cosmos,Banisher ecc.), BW zadržava prednost Trapova i mogućnost brzog Swarma.

Trap Hole je upravo ona zlatna sredina Hatea protiv BW-a, i sa malim dodatkom vaših default techeva protiv BW deckova, dovoljna je da steknete upravo onu prednost koja Vam treba za pobjedu. Trenutna Limited/Forbidden lista vam dozvoljava 3 primjerka u decku.
Ukoliko smatrate da nije vrijedna Main decka, savjetujem Vam da ju obavezno strpate u Side, isključivo za Blackwing matchup.

Najveća mana Trap Hole-a je naravno, nedostatak mogućnosti da zaustavi Special Summone i ne-removanje iz igre nakon uništenja (za razliku od bliskog joj rođaka, Bottomless Trap Holea), no uz te vitalne nedostatke, ipak je u određenoj prednosti u odnosu na BTH. Naime, Trap Hole uništava monstere već od 1000 ATK na gore, dok je početna granica na uništavanje kod BTH-a 1500 ATK-a.

U današnjoj meti, česte mete vaših Trap Holeovaje svaki neželjeni Normal ili Flip Summon, karta je poprilično univerzalna i ne mislim da Vam moram navoditi pojedinačne primjere. Što se tiće nabave samih Trap Holeva, karta je printana, pa reprintana u ukupno 12 edicija, krenuvši od LOB-a.

Od zanimljivijih Rulinga vezanih za ovu kartu, navesti ću onaj koji bi mogao koristiti početnicima, a vezan je za kartu Book of Moon, ultra igranu i popularnu kartu u BW-ovimai GB-ovima, te razno-raznim Toolboxovima.

Ukoliko na protivnikov Trap Hole chainate Book of Moon na monstera, monster ide face down, i nije uništen, efekt Trap Holea nestaje.

Toliko od mene za danas poštovani čitatelji, isprobajte TH u sideovima, osobito protiv BW-ova, i zapamtite, Old School je zakon 🙂

Hugs and Kisses,
Dx

Leave a Reply

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.