Vodič kroz Agent deck

Evo, nisam dugo pisao blogove, pa se odlučio na report jednog od meni najdražih i najzabavnijih dekova za igrati – agentima. To je nešto stariji deck, još iz 2012. ili možda čak i 2011. Ne, ne izgleda tako davno od vremena kad je bio nezaustavljiv, ali pošto se u zadnje vrijeme meta sve više mijenja položaj agenata se uvelike promjenio. Ako vas zanima, nastavite čitati 🙂 Ovo će biti službeni vodič kroz agente. 

Vrijeme dominacije agenata je prošlo. To je očito i tu se ništa više ne može promjeniti. Bili su dobili i svoj structur deck. Kao i u svakog decka, imali su svoj trenutak, blistali su, osvojili svjetsko prvenstvo, i tada stali, zašto? Agent of earth je semi-limitan, glavni searcher decka, synchro engine je na 2. To je jako udarilo deck. Ali zapravo tu je bio još jedan veći udar koji je pogodio agente, ban trishule. Agenti su trishulu prizivali prilično lako i njome ostvarilvali velike pluseve. Honest je završio na 1, archlord kristya na 2. Deck je bio znatno usporen, osakaćen. Iako se poslije kristya i agent of mystery-earth vratili na 3, deck više nije bio pravi. Bilo je to ono vrijeme vladanja wind-upa, dark worlda, chaos dragona, agenata… Kao da se dogodilo veliko izumiranje, svi ti deckovi su uskoro maknuti s tier 1 liste.

Uglavnom, ovaj blog je posvećen agentima pa ih neću mješati s ostalim tier dekovima u to vrijeme. Agenti su takav tip decka koji se može ubaciti u bilo što. Postoje t.g agenti, synchro varijanta, herald of perfection agenti gdje služe kao beatari, choas agenti gdje su se udružili s tamom za još veću brzinu, te najnovija verzija s agentom of entropy uranusom. Da, dobro ste čuli, novi agent. Bilo je mali i čudno da agenti pokrivaju čitav sunčev sustav bez urana, dobro još fali neptun, pa se nebi začudio kad bi agenti dobili još suporta. Taj suport je ustvari i pravi razlog bloga u agentima. Stari deck je upravo dobio novo ruho. Agenti zapravo nikad nisu igrali do sada svoj tematski field spell, sanctuary in the sky koji nije ništa sam po sebi doprinosio snazi decka, već je zapravno često činio višak u ruci, ali sada, s dolaskom uranusa možda se to i promjeni.

Uglavnom u ovom decku ću pisati o chaos agentima, po meni i dalje najboljom verzijom agenata, te synchro swarm varijantom s uranusom, nešto nestabilnijom verzijom decka, no može napraviti nevjerovatne otk-ove ako se posloži par karata u ruci. Spomenut ću i t.g. agente i herald of perfection agente pošto je ovo ipak službeni vodič kroz agente 🙂

Agenti:

Evo, ovdje ću navesti agente koji se igraju u decku. To su uglavnom samo, venus i earth, katkad i jupiter, dok su drugi agenti jednostavno prespori i neupotrebljivi te previše ovise o sanctury in the skyu. U te neupotrebljive agente ubrajam merkurovog agenta, saturnovog agenta i marsovog agenta. Efekti su previše ograničeni te troše normal summon. Jupiter se uglavnom ne igra, ali nije baš trash kao drugi agenti pošto može biti koristan kao anđeo koji daje 800 atk bilo kojem fairy light monster micanjem agenta iz groblja. 3 venere i zemlje su neophodne.

TheAgentofMysteryEarthSDLS-EN-SR-1E

When this card is Normal Summoned, you can add 1 “The Agent” monster from your Deck to your hand, except “The Agent of Mystery – Earth”. While “The Sanctuary in the Sky” is face-up on the field, you can add 1 “Master Hyperion” from your Deck to your hand instead.

Anđeo čuvar zemlje. Iako svi agenti imaju lijep art , ovaj mi se posebno sviđa. Do izlaska uranusa agent misterije je bio glavni synchro engine u decku. Također je i searcher. Istanjuje deck, traži najčešće veneru s kojom se dobije rank 2 xyz.. Kad je sanctuary in the sky na polju traži master hyperiona. To je dobro, ali i dalje nebi preporučio taj field. Ako nekim čudom preživi na polju, što je ustvari prilično teško s 1000 atk može se nakon prizivanje venere i njezinig efekta u synchro 5. Armadesa, catastora itd.

No nemojte misliti da je baš tako teško sačuvati ovog agenta na polju cijeli protivnikov potez, ima tu i honest, ali i ne mora protivnik nužno krenuti agresivno u prvom potezu. Ako postoji nekakva strategija, tipa u geargija, setaj armora, setaj 5 spelova i trapova i idi agent mistrije će preživiti. Još jedan plus, ako ništa je da mu bottomless nemože ništa. Eh. Izdan je u structur decku, a ni cijena mu nije velika, tako da 3 komada ove karte nije teško nabaviti.

TheAgentofCreationVenus-LCYW-EN-SR-1E

 You can pay 500 Life PointsSpecial Summon 1 “Mystical Shine Ball” from your hand or Deck.

Kratak ali iznimno važan efekt za čitav deck. Omogućuje iznimno lagan rank 2 summon s malim costom. Dakle, to je jedan od rijetkih deckova koji ustvari može tako lako prizvati rank 2 monstere, jedino su rekoni bolji rank 2 swarmeri, no dobro taj deck se čitav vrti oko tog prizivanja dok agenti teže swarmu svih rankova, levela… Karta ima solidan napad, a s gachijem, koji se najčešće priziva, napad se podigne i do zavidnih 2000.  Efekt priziva je močan, no ono što priziva je  dosta slabo, priziva od 1 do 3 mistične sjajne loptice, mystical shine ball. To su normalna čudovišta s 500 atk 500 def. No znate kako se kaže, poklnonjenom konju se ne gleda u zube. Te male loptice se ionako neće zadržai predugo na polju, jer odmah idu kao xyz material. Neznam ćemu se loptice služile prije izlaska  agenata ako sada znam. O venerinom efektom govori i njezin art, okružuju je 3 loptice. Igraju se 3 primjerka, a nakon efekta, može poslužiti (kao i svaki agent) kao žrtva svom gospodaru master hyperionu.

MysticalShineBall-LCYW-EN-SR-1E

  Duša svijetla porivena mističnim sjajem. Kad pogledam ovu lopticu moji će snovi postati stvarnost.

Lijepo poetski rečeno. Loptica je dobila svoju super rare verziju u legendary collectionu i osobno mislim da je to jedna od najljepših presijavajućih normal karata. Iako je karta priično slaba, imao sam ludih pobjeda s njom ako što je recimo loptica + honest na protivnikovih 300 preostalih lp-a, a ono njegovo polje puno xyz-a i synchroa. Iako se s njom najčešće ide u gachi gachi gantetsua, mogu se prizvati i druga rank 2 čudovišta prema potrebi kao što u herald of pure light, daigusto phoneix, number 96: dark mist itd. 

TheAgentofMiraclesJupiterSDLS-EN-SR-1E

 Once per turn, you can remove from play 1 “The Agent” monster in yourGraveyard to select 1 face-up LIGHTFairyType monster you control. The selected monster gains 800 ATK until the End Phase. While “The Sanctuary in the Sky” is face-up on the field, once per turn, you candiscard 1 Fairy-Type monster to select 1 of your removed from play LIGHT Fairy-Type monsters, and Special Summon it.

Agent čuda – jupiter je karta koja se najčešće igra za više targeta za hyperiona. Može mkanuti jednog agenta iz groblja kako bi bilo koje light-fairy čudoviše dobilo 800 atk uključujući i njega samog do kraja faze. Drugi dio efekta glasi da se može discardat fairy monster da se specijalno prizove neko light fairy čudovište maknuto iz igre. To samo ako je sanctuary in the sky na polju. Šteta.

Omogućuje potpunu manipulaciju groblja, ruke, polja, banishanih čudovišta… svega. Atk mu je solidan, 1800, a može se dići i do 2600. Podignuti napad za 800 nije mala stvar, ali je cost malo prevelik, pogotovo ako nije field na polju. Također, jednan je od rijetkih level 4 monstera u agentima, tako da, uz black colasprent dragona, može biti nekakav rank 4 summoner. Rank 4 je glavni dio extre koji fali pošto danas izlaze veoma dobri rank 4 monsteri, a agenti baš nisu vićni njihovom prizivanju. Zato bi preporučio light i black dragona, koji pridonose kaosu i brzini. Također, jupiter se može tražiti agentom misterije kada je efekt venere već iskorišten te je onda jupiter ipak malo bolja karta. Igrati 1 primjerak je dovoljno.

MasterHyperion-GLD5-EN-GUR-LE

 You can Special Summon this card (from your hand) by banishing 1 “The Agent” monster from your hand, field, or Graveyard. Once perturn: You can banish 1 LIGHTFairyType monster from your Graveyard to target 1 card on the field; destroy that target. While “The Sanctuary in the Sky” is face-up on the field, you can activate this effect up to twice per turn.

Glavni šef čitave teme, gospodar čitavog solarnog sistema. Napad je ogroman, i teško je zaobići. Level 8 je, znači da, drugi hyperion omogućuje rank 8 summon, felgrand je odličan, te se zatim hyperion reciklira s call of the hountedom koji se obavezno igra u ovom decku 3 primjerka. Može maknuti light fairy čudovište da uništi bilo koju kartu na polju što je fantastično, a ako je field na polju, to može aktivirati dvaput u istom potezu. Destruktivan efekt koji omogućuje naštimavanje groblja za arcchlord kristyu. Micanje jednog agenta od bilo kuda nije velika cijena, a posliije se taj banishanji agent može i vratiti leviarirom. Neći reći broken karta ali iznimno važan za čitav deck.

TheAgentofEntropyUranus-PRIO-EN-SR-LE

If “The Sanctuary in the Sky” is on the field, you can Special Summonthis card (from your hand). Once per turn: You can send 1 “The Agentmonster from your Deck to the Graveyard, and if you do, this card’sLevel becomes the Level of the monster sent to the Graveyard by this effect.

Izlgeda kao pali anđeo. Snažan, zao. Novo čudovište izdano u primal orginu. Napad relativno snažan, obrana nevažna. Efekt koristi bez obzira je li field na polju. Ali sanctuary in the sky mu daje brzinu. Besplatni level 5 monster. Sad, zašto se on igra, a također je sanctuary in the sky važan dio njeogov efekta? Zato jer tuner, zato jer se specijalni priziva, zato jer manipulira grobljem, jer si mijenja level prema potrebi, jer ostavlja prostor za normal summon te priziv iz extre, bilo synchro, bilo xyz. Upravno zbog njega drugačije gledam na njiov tematski spell. Ne zbog efekta koji spell daje, većzbog efekta koji monsteri dobivaju ako je spell na polju.  Može poslati agenta iz decka u groblje, te njegov level postane jednak levelu poslanog čudovišta, znači, može biti, lvl 2, lvl 3, lvl 4 ili ostati level 5. Onda se jednostavno prizove nešto iz ruke, pogleda u extru, namjesti level koji se hoće i prizove što se god hoće. Posebno je zao combo s tragoediom. Naime, oba su čudovišta mogu naještati level, prvo si pošalje uranus nekog agenta u groblje, pa tragoedia prekopira level nekog čudovišta u groblju, može i poslanog agenta, te se onda može iću u xyz ili synchro. Dark je, što ima prednosti i nedostataka. Ne može se iskoristiti kao cost za hyperiona, ali pridonosi raznolikosti light i darkova u groblju, pa se lakše ide u bls-a ili choas sorcerera.  Ako se igra ova verzija decka  s uranusom, obavezno 3 komada.

CHAOS AGENT / URANUS SWARM VERZIJA

Zapčet ću s ovom novom verzijom decka, synchro swarm verzijom. Ova verzija se ne razlikuje mnogo od chaos agenata. Zapravo to je više manje ista stvar samo što se ovdje igra uranus i snactuary in the sky 3 komada. Zato ću stopit ove dvije verzije u isto. Ali ću adti deckliste obe verzije. Kako bi se što više moguće spriječile mrtvi uranus igra se i termaforming. Ova verzija može biti ludo brza i zabavna, ali može i podariti mrtve ruke ako se povuće samo uranus ili samo sanctuary in the sky. Zato je ova verzija nestabilnija, ali još uvijek ju pokušavam napraviti stabilnijom, i zasad me sasvim dobro ide. U obe verzije treba prvo naravno naštimati groblje jer treba ipak imati resurse za vrćenje i swarm.

TheSanctuaryintheSkySDLS-EN-C-1E

Battle Damage to the controller of a FairyTypemonster from a battle involving that Fairy-Type monster becomes 0.

Koliko sam pričao o ovj karti do sada, red je da ju više i opišem. Efekt nemam što previše opisivati. Ne doprinosi decku dovoljno. Samo se ne trpi šteta uzrokovana borbom koja ukjučuje fairy-čudovišta. U početku, sa samim izlaskom agenta, ova karta se igrala, ali je ubrzo zaboravljna. A sada, napokon, izašao je agent koji ima toliko dobar efekt da se treba ponovno razmisliti o igranju ove karte. Ako igrate ovu kartu preporčio bih terraforming kako bi se brže došlo do ove karte. U običnim choas agentima nebi nikako preporučio ovu kartu, ali ako igrate verziju s uranusom, 3 primerka obavezno.

Bls-a, choas sorcerera neću posebno objašnjavati jer je očito zašto ih igram u choas varijanti. 1 bls, 2 choas sorcera. Tu su još i black dragon collapserpent i white dragon wyverburster koji mogu micanjem jednog lighta ili darka iz groblja prizvati se. A kad su poslani u groblje, traže zmaja suprtone boje iz decka, i stavljaju u ruku. Nakon izlaska excitiona, 101 itd. sigurno ih treba isprobati. U obe verzije se još igra eath monster card trooper koji puni grave, a zatim korisni monsteri koji su poslani u greve se prizovi call of the hountedom. Odlično. Također, pošto je millanje cost, možemo poslat karte na groblje i ako je odigran fiendish chain, veiler, skill drain… Samo neće dobiti napad. Kada je uništen i poslan na groblje vučemo kartu, lijep draw power za kartu koja toliko pomaže decku.

WhiteDragonWyverburster-SHSP-EN-C-1E  BlackDragonCollapserpent-SHSP-EN-C-1E

Dark karte u chaos decku:

 Ne igra se ustvari previše dark karata u ovom decku. To su uglavnom 3 tour guida from the underworlda (TGU-a), night assiliant te tragoeida. Tgu se igra za uglavnom nastavak swarma fielda u pogledu prizivanja leviara, recikliranja banishanog čudovišta te njegovog ponovnog korištenja, a zatim ponovnog korištenja tog monstera bilo za novog xyz-a, synchroa ili pak se može ponovno banishati za hyperiona. Igraju se 3 komada od kada je vraćen s ban liste. Naravno tgu se može uportijebiti i za defenzivnu svrhu, kao što je prizivanje wind-up zenmainesa. Prava tvrđave koja može uzvratiti napad. Šeta samo što se s njim ne može u synchro summon. Night assiliant uništava čudovište na polju kad je flipan, ali može poslužiti ponekad i kao target za tgu-a kad ih ponestane u decku. Što omogućuje i do 2 rank 3 summona pomoću tgu-a.

Tu je još i semi-limitana tragedija koju sam spomenio u prijašnjem objašnjenju uranusa. Ima zaista dobar efekt i može zaskočiti protivnika nespremnog. Dobiva napad jednak broju karata u ruci x600. Ima zle efekte. Odbacivanjem čudovišta iz ruke može preuzeti kontrolu protivnikovg čudovšta do kraja poteza koje ima jednak level kao odbačeno čudovište. No s tim čudovištem možemo raditi što hoćemo, žrtvovati, napadati, ići u xyz, synchro, što god hoćemo. Ima odličnu sinergiju s uranusom jer si oboje mogu majneštai level tako da mogu prizvati zajedno što god žele iz extre. I da, u synchro swarm verziji se igra i junk synchron, da točno, junk synchron. priziva lopticu iz groblja koja znači osim kao i xyz material koristi i za synchro level 5.

Tragoedia-BP01-EN-SFR-1ENightAssailant-BP01-EN-C-1ETourGuideFromtheUnderworld-CT09-EN-SR-LE 

Light karte u chaos decku:

Ne nema ih previše ako isključim agente, osobo igram 3 komada herald of orange light u čistim choas agentima, dok nisam našao mjesto za njega u verziji s uranusom pošto u toj verziji čak 6 mjesta u decku zauzimaju uranus i sanctary in the sky, što znači da u prosječnom decku od 40 karata ostane samo 34 mjesta za ostale karte, što smanjuje odabir karata. Dakle, ako se radi ta verzija s uranusom treba jako dobro promisliti koja se karta stavlja i zašto, jer nema mjesta kao u klasičnim chaos agentima. Uglavnom, da se vratim na heralda of orange light. Uz cost od bacanja njega i još jednog fairya iz ruke negira efekt bilo kojeg monstera. Može negirati i efekte koji se aktiviraju u groblju što je u današnjoj meti odlično. Iako stvara određeni minus, ipask su to -2 karte u ruci on također i puni grave. Također je i tuner. Iako bi neki rekli da nije dobro igrati thunder king rai-oh u ovom decku jer kontrira zemlji to je samo dio istine. Prvo može negirati specijalan priziv što u današnjoj je meti odlično. Protivnik će, ako ne može preći preko rai-oha, pokušati natjerati nas da iskoristimo efekt tako da protivnik prizove iz extre nešto recimo. Mi to negiramo, ali tim manevrom, možda smo mi izgubili rai-oha, ali je i protivnik čudovišta za prizivanja monstera iz extre koje će biti uništeno. Znači mi smo izgubili 1 kartu, a protivnik 3. Ovaj efekt da nitko ne može dodavati karte iz decka u ruku osim vučenja je relativno dobar efekt. ovisi imamo li zemlju u ruci ili ne. Ali treba i uzeti u obzir i da neće rai-oh ostati zauvijek na polju, te da se može privati i nešto drugo osim zemlje dok je rai-oh na polju.

Treći light kojeg igram, a da nije agent, loptica ili bls je archlord kristya. Karta koja je došla nedavno s ban liste jer jednostavno se vidjelo da fairy deckovi više nemaju dovoljnu snagu kako bi kristya bili ozbiljniji problem. Iako je sada na 3, kristyu je najbolje igrati 2 komada jer 3 znaju stvarati mrtvu ruku. Prvo se naswarma polje, i onda, kao vrhunac prizove kristya koja završi sve. Ima dosta efekta, a svi su dobri, prvi da nitko nemoze specijalno prizivati, drugi da kad je prizvana moze staviti fairy iz groblja u ruku. Taj efekt se najčešće koristio u kombinaciji s honestom. I treći efekt je da kad bi bila poslana na groblje s polja vrati se na vrh decka. Zna biti koristan ako se i dalje ima 4 fairy monstera u grobju. No ako nema, a protivnik je naswarmao polje, to bi mogao biti kraj jer se onda vuće mrtva karta. Sve u svemu solidna karta.

ArchlordKristya-CT08-EN-SR-LEHeraldofOrangeLight-TU07-EN-C-UEThunderKingRaiOh-PGLD-EN-GUR-1E

SPELLOVI I TRAPOVI:

U chaos deckovima se nikad ne igra previše spellova i trapova pošto chaos dekcovi često igraju na čistu snagu čudovišta i swarm, a ne nekakvu taktiku sa spellovima i trapovima. najbolje je igrati oko 10-11 spellova/trapova. To su uglavnom staplice, a izbor ostalih karata je čista stvar ukusa. Tu su uglavnom dark hole, 1-2 mst, foribdden lance, book of moon, sanctuary in the sky u u ranus verziji te trade-in kao prijeko potrebni draw power. Discarda se lvl 8 monsteri i vučete dvije karte. To može biti bls, mrtva kristya, hypeerion… koji se kasnije recikliraju s heraldom of pure light. O njemu ću poslije. Treba se naći i mjesta za transomodify koji uništi slabiji lvl i prizove mosntera istog atributa jednog većeg levela. zemlja<venera<jupiter

CalloftheHaunted-SDCR-EN-C-1EActivate this cardtargeting 1 monster in your GraveyardSpecial Summon that target in face-upAttack Position. When this card leaves the fielddestroy that target. When that target is destroyed, destroy this card.

Call of the hounted je karta koja porkeće brojne comboe jer može prizvati iz groblja hyperiona koji je recimo bio milan trooperom ili sendan s trade-in-om, ili ga se može jednostavno vratiti ka dje već bio unišen. Može se vratiti i prethodno prizvan bls, choas sorcerer, vratiti neki agent, iskoristiti prizvano čudovište u shychro, xyz, mogućnosti su nebrojene. U prijašnjim verzijama ageneta karta se nije igrala jer su agenti bili dovoljno ib ez karata koje vraćaju čudovišta u igru. No vremena se mjenjaju, treba se proilagoditi. 3 primerka obavezno.

TradeIn-LCJW-EN-UR-1E

 Discard 1 Level 8 monsterdraw 2 cards.

Pošto deck sam po sebi nema previše draw powera ova karta dosta dobro dođe. 1-2 primjerka je dosta. Ovim se discardanjem ustvari en izgubi previše zbog call of the hounteda i herald of pure lighta.

I ovom kartom sam završio opisivanje choas i uranus agenata. Extru poslije opisati zajedno od svih deckova. Deck može napraviti iznimno lagan i iznimno zabavan otk. Žao mi je što sam izgubio screenshotove da vam pokažem kako lijepo izgldeda field kod otk-a, šaren rekao bih, ima synchroa, xyz-a, effect monstera, svačega. Deck je znači iznimni brz, ali mu treba nekoliko poteza da si naštima groblje, sve zavisi do ruke. Znaju se dogoditi mrtve ruke. Problem je još da se dosta lako sajda protiv decka (light, shadow impresoning mirror, maco cosmos, d.d. drow, rivarly of warlords, imperial iron wall…), zato treba u sajdu uvijek imati dut tornado, tister, mst… Deck iznimnom lakoćom priziva močne monstere koje je jakko teško pregaziti, a svi imaju odlične efekte. Sve u svemu deckovi koje treba isprobati.

T.g. agent i herald agent:

Herald agent je deck koji se zasniva nešto manje na brzini, ali mnogo, mnogo više na kontroli polja. Ovo je dosta drugačiji deck od ostalih agent deckova. Ovo je deck za kojeg mogu reći da je deck s najvećom kontrolom polja većom od bilo kojeg decka koji do sada postoji, naravno ako se posloži par stvari. To je jednostavno zao deck koji ako prizove herald of perfectiona, apsolutnog gospodara svega što postoji može negirati aktivaciju bilo kojeg spella, trapa, ili effecta monstera po cijeni odbacivanja jednog fairya iz decka. To znači da deck mora imati snažan draw power što ukuljučuje igranje upstart goblina, reckless greeda, tethys, goddess of light itd. Pošto su fairyi iznimno važni, a njihovo vučenje dok je tethys na polju ubojito, treba imati na umu da se i ovdje nebi smjelo igrati više od 10-11 spellova/trapova.

Tu je i archlord kristya koja ako se prizove nakon herald of perfectiona u 99% slučajeva znači gg. Svi znamo što to znači. Nema specijanih priziva i sve se negira. nema puno deckova koji mogu istrošiti sve fairyie u ruci te još prizvati ili aktivirati nešto što će uništiti heralda. Kad se još uzme u obzir da je dosta deckove osjetljiva te da ako se uništi jedna njihova karika to može značiti kraj čitavog poteza. S herladom ne treba sve negirati i potrošiti sve faryie jer je to upavo ono što će protivnik forsirati, nego treba mudro negirati samo onda kad se vidi da nešto protivnik zaista sprema i kad aktivira nešto važno.  Pošto je herald na 1800 atk i 2800 def uglavnom je prisiljan na obranu. Agenti se u ovom decku igraju kao beateri jer ovaj deck nema glavnog napadača pa zemlja, venera i hyperion služe da kada se protivnik oslabi unište protivnika do kraja. Herald pruže zaštiti hyperionu a hyperion napada. 

AdvancedRitualArt-DT06-EN-DNPR-DT

Choose 1 Ritual Monster in your handsendNormal Monsters from your Deck to the Graveyard whose total Levels are equal to that Ritual Monster’s, then Ritual Summon 1 of that Ritual Monster from your hand.

Glavna karta za prizivanje heralda, ograničena na 2 primjerka. Pošto rituali se više ne igraju previše u meti ne vidim zašto se ne vrati  na 3. Važno ju je povući što prije dok još protivnik nije napunio svoje polje.

GyakutennoMegami-YAP1-EN-UR-LE

Pravedna vila koja se najčešće koristi kao žrtveno janje za prizivanje herald of perfectiona.

PreparationofRitesSOVR-EN-SR-UE

Add tohand 1 Level 7 or lower Ritual Monster Card from yourDeck. Then you can add to your hand 1 Ritual Spell Card from yourGraveyard.

Omogućuje instant priziv heralda jer stavlja sve potrebno u ruku.  Ritual mosnter iz decka u ruku, ritual spell iz groblja u ruku.

Tethys,GoddessofLight-SDLS-EN-C-1E

While this card is face-up on the field, when you draw a FairyTypemonster(s), you can reveal 1 of those monsters to draw 1 more card.

Upravo zbog ove karte se igra toliko monstera, može napuniti ruku do neviđenih razmjera. Šteta što je level 5, pa treba žrtva, no siguran sam da će se naći vremena za njezin priziv jer ako se ona i herald nađu na polju situacija za protivnika će postati komplicirana.

ManjuoftheTenThousandHands-LCYW-EN-C-1E

When this card is Normal or Flip Summoned: You can add 1 Ritual Monster Card or 1 Ritual Spell Card from your Deck to your hand.

Prema potrebi može dodati ritual spell ili ritual mosnter, sve ovisi što imamo u ruci. No zbog golemog draw powera nešto od potrebnog će biti u ruci, ovaj manju samo ubrzava ritual prizivanja heralda. Zbog niskog napada će vjerovatno će umrijeti idući potez, no i ritualima uvijek ima nekakvih žrtava, zar ne? Cilj opravdava sredstvo.

DjinnReleaserofRitualsSOVR-EN-R-UE

When you Ritual Summon a Ritual Monster, you can remove from playthis card from your Graveyard as 1 of the monsters required for the Ritual Summon. While the monster Ritual Summoned using this card is face-up on the field, your opponent cannot Special Summon.

Malo drugačije verzija archlord kristye. Možemo maknuti ga iz groblja kao jedno od čudovišta potrebno za priziv, i tada, za uzvrat, dok je to ritual čudovište na polju protivnik ne može specijalno prizivati. Tako da se zapravo može reći da herald dobiva efekt archlord kristye. Samo se treba pobrinuti da završi na groblju.

HeraldofPerfection-GLD5-EN-GGR-LE

You can Ritual Summon this card with “Dawn of the Herald“. During either player’s turn, when your opponent activates a Spell CardTrap Card, or monstereffect: You can send 1 FairyType monster from yourhand to the Graveyardnegate the activation, and if you do, destroy it.

Šećer na kraju. Ovo je ghost verzija karte pa ne možete vidjeti boje, ali uglavnom iznimno šarena karta. Karta koja je perfektna. Gospodar herald teme koja se uglavnom bavi negiranjem protivnikovih karata. Ova karta objedinjuje sve heralde (orange, purple i green light). On može negirat apsolutno sve, spellove, trapove, monstere na polju, u groblju, što god hoćete, samo je važno da imate fairya u groblju. Kao pto sam napisao u prijašnjem dijelu bloga, treba paziti što se negira jer mahnito negiranja svake protivnikove karte je upravo ono što protivnik želi: riješti se fairya, i onad nseputano uništiti heralda. Naravno da je to teže uz kristyu na polju, no sigurno je lakše dok se nema fairya u ruci. Im ogromnih 2800 def što znači da najvjerovatnije biti cijelo vrijeme u obrani, sve dok se ntreba zadati konačni udarac. Ako se prizove, op karta, neznam jeli nužno govoriti treba li se, ili ne igrati 3 primjerka.

Eto ovo je mali osvrt na herald agente, da agente nisam previše spominjao, no svima je jasna njihova zadaća u ovom decku. Da dovrše protivnika napadima i prizivima iz extre. Opasan deck, samo ga treba znati igrati. Plusevi su da stvarno može lockati protivnika i razoriti ga, ali ima par minusa kao što je u nekim trenucima nedostatak vatrene moći. Još jedan je problem taj da može biti iznimno neugodno ako se ne prizove herald brzo. 

 T.g. agenti su deck sličniji chaos agentima, najviše uranus chaos agentima jer forsiraju synchro summon preko t.g. strikera i t.g. warwolfa. Također tu je i nešto veći draw power zbog t.g. hyper librariana. T.g. koriste prvi dio efekta za specijalan priziv a u drugom dijelu efekta traže drugog t.g. monstera. Uglavnom se igrjau samo gore navedeni t.g. monsteri iako se nekad nađe mjesta i za t.g. rush rihino. Dakle deck funckonira tako da se prizove striker, pa venera, ona priziva  lpotice i onda se priziva t.g. warwolf. Jednostavan swarm, naravno ima tu još načina. Genex ally birdman se prije igrao za recikliranje zemlje, ali onda je završio zaboravljen, u ovoj verziji s t.g. čudovištima ipak ima mjesta za njega. U principu je ostali dio builda upotpunjen agentima, nekoliko darkovima koje sam spomenuo prije u chaos agentima te se još nađe i mjesta za gorza kao malo iznenađenje. Call of the hounted se također igra, ustvari call of the hounted se ne igra samo u herald agent varijanti. Ovaj deck također igra malo spellova i trapova. Tu je lance za zaštitu te mind control za krađu protivnikovih čudovišta koji se iskoriste za synchro.

TGStrikerEXVC-EN-R-1E

If your opponent controls a monster and you control no monsters, you can Special Summon this card from your hand. During the End Phaseof the turn this card on the field was destroyed and sent to theGraveyard, you can add 1 “T.G.” monster from your Deck to your hand, except “T.G. Striker”. 

T.g. striker je tuner koji lako omogućuje synchro 5 sa venerom ili 4, 6 i 8 level s lopticama, stvarno mnogo opcija. Kada je uništen traži drugog t.g. monstera.  Brza karta koja je jedna od glavnih pokretača synchro summona u t.g. agentima. Imun je na većinu karata što negira efekt jer se efekti aktiviraju u ruci groblju. Jako dobra karta vrijedna pažnje.Neko vrijeme je bio dopušten na 2 primjerka po decku.

TGWarwolfEXVC-EN-C-1E

When a Level 4 or lower monster is Special Summoned, you can Special Summon this card from your hand. During the End Phase of the turn this card on the field was destroyed and sent to the Graveyard, you can add 1 “T.G.” monster from your Deck to your hand, except “T.G. Warwolf”.

Još jedan t.g., no ovaj nije tuner, što je ustvari u redu, nebi bilo zgodno kad bi svi monsteri bili tuneri. Priziva se specijalno kada je specijalno rizvano lvl 4 ili niže čudovište, ima sinergiju s lopticama. Napad je solidan kad se u obzir uzme njegova obrana. Također kadje uništen traži drugog t.g. monstera. Ta 2 t.g. će znači čitavo vrijme tražiti jedno drugo što će davati dosta prostora za sycnhroe. 

Toliko o t.g. agentima, dosta brz deck također swarma polje, ima svoje prednosti, može napraviti otk na nešto drugačiji način, ali može, zabavan deck, kao i većina ostalih agent deckova. Moje osobno mišljenje je da je ovo možda čak i najbolja verzija agenata. Extra ovog decka je nešto drugačija od ostalih agent verzija jer igra više synchroa te ima nekoliko svojih t.g. sycnhroa.

Ovime sam završio o main decku, o sajdu neću previše pričati, to je stvar osobnog ukusa mada sam već naveo što je poželjno igrati u sajdu. U agentima je velika umjetnost sajdati jer se treba dosta fokusirati a protivnikov sajd i njegovo onemogućavanje nego vlastitio sajdanje protiv protivnika.

Extra agenata:

Extra svih ageneta je više manje ista, par rank 2 i 3, može i rank 8, synchroi svih levela. Jedno se extra t.g. agenata nešto razlikuje, ali sve ću sada potank opisati i opisati ključne karte extre. Dosta šarolika extra.

Rank 2

GachiGachiGantetsu-BP01-EN-R-1E

Level 2 monsters
If this face-up card would be destroyed, you can detach 1 Xyz Materialfrom this card instead. Face-up monsters you control gain 200 ATKand DEF for each Xyz Material attached to this card.

Svi znamo ovog starog momka koji daje 200 atk i def  za svaki material na ovom omonsteru. Dakle automatski u startu ovaj stit ima 2200 def a venera 2000, hyperiona digne na 3100 itd. Jako korisno, odbacivanjem materijala spriječava svoje uništenje. Žilav i važan momak za čitav deck. U njega se i najčešće ide s lopticama jer svi volimo dobru obranu. 

DaigustoPhoenix-HA06-EN-ScR-1E

Level 2 monsters
Once per turn: You can detach 1 Xyz Material from this card to target 1face-upWIND monster you control; this turn, it can attack twice during each Battle Phase.

Karta koja bi se na prvi pogled svrstala samo u wind deckove nalazi svhrhu i ovdje jer je prvenstveno sam phoneix wind što znači da on sam može nakon čišćenjea polja hyperionom, bls-om i dalje nanosi 3000 dmg. Impresivno za čudovište 2. ranka 1500 atk. Jednostavno odbaci materijal i napada dvaput. Uz to ima i lijep art tako da ne vidim razloga zašto se on nebi  igrao.

Number96DarkMist-SP13-EN-C-1E

Level 2 monsters
Once per battle, during either player’s turn, when an attack is declaredinvolving this card and an opponent’s monster: You can detach 1 Xyz Material from this card; halve the ATK of the opponent’s monster, and if you do, this card gains that same amount of ATK.

Karta s nešto većom cijenom koja se mora platiti za njegov priziv, 3 lvl 2 monstera, no isplati li se? Mislim da da. Može premostiti napad apsolutno bilo kojeg čudovišta na polju za tih famoznih 100 atk. Napad koji dobije mu ostane za stalno. Može do 3 puta preći preko bilo kojeg monstera, a kad iskoristi sve svoje materijale imat ćete na polju čudovište sasvim solidnog napada.

HeraldofPureLight-JOTL-EN-SR-1E

Level 2 monsters
You can detach 1 Xyz Material from this card, then target 1 monster in your Graveyardadd it to your hand, then shuffle 1 card from your hand into the Deck. You can only use the effect of “Herald of Pure Light” once per turn.

Još jedan herald koji služi za recikliranje potrošenih karata. Može se vratiti i odbačeni hyperion trade-inom ili millani bls, chaos sorcerer, može se vratiti i tgu, agent, bilo što još jedna od onih karata koja ima nebrojene mogućnosti. Vraćanje 1 karte u deck nije velika cijena ako smo dobili važnu kartu u ruci. Napad i obrana ustvari nisu ni važni u čudovišta koja imaju ovakav efekt. I još jedan + je to što je light fairy tako da može biti target hyperionu te archlord kristyi.

Rank 3:

Rank 3 monsteri su ustvari dosta poznatiji i nemoram ih previše opisivati. To su wind-up zenmaines koji je u isto vrijme ima defenzivnu ulogu, protivnik ga jednostavno neće napasti dok se ne osigura da će ga uništiti u istom potezu kako bi izbjegao uništenje neke svoje karte, leviair the sea dragon koji se najčešće priziva tgu-om, te služi za nastavak comboa efektom vraćanja lvl 4 ili nižeg monstera maknutog iz igre natrag na polje, jako lijepo, ima i solidne napadačke mogučnosti s 1800 atk, number 17: leviathan dragon, karta koja se sve rjeđe igra jer ne pruža ništa drugo osim relativno jakog napada koji može skočiti s 2000 na 3000. Tu je još i Mechquipped angineer, nešto noviji rank 3 koji je dosta igriv, također light fairy. pruža zasštti svim monsterima na polju. Jednostavni deteacha materijal i prebaci jednog monstera iz atk u def, zauzvrat to cudoviste ne moze biti unisteno u borbi ili efektom do karja poteza. Pošto je to quick eff može se aktviriati u odgovor na dark hole, obrambeni trap, dracosack itd. Možda nije imun na number 50: blackship of corn ili bls-a no važna je karta u extri. Za rank 4 nema mjesta, a niti se priziva lako u ovom decku.

Rank 8:

Ako se igra trade-in zašto se nebi i rank 8? To je uglavnom hieartic sun dragon i felgrand. Hieartic dragon za masovno uništenje i oslobađanja polja od čudovišta slabijih napadačkih mogućnosti te rađenja više mjesta za daljnje swarmanje. Tu je i felgrand koji služi kao negator efekata te zaštitu od protivnikovih karata.  

HieraticSunDragonOverlordofHeliopolis-CT09-EN-ScR-LEDivineDragonKnightFelgrand-SHSP-EN-ScR-1E

Synchroi: 

Synchroa ima svih levela, može se igrati 4, 5, 6,7, 8…..

ArmoryArmTU06-EN-R-UE

 Tuner + 1 or more non-monsters

Once per turn, you can either: Target 1 monster on the fieldequip this card to that target, OR: Unequip this card and Special Summon it inface-upAttack Position. While equipped by this effect, that target gains 1000 ATK. When that target destroys a monster by battle and sends it to the Graveyard: Inflict damage to your opponent equal to the ATK of the destroyed monster in the Graveyard.

Prizove se kombinacijom t.g. striker i loptica u t.g. agentima. Nakon prizivanja drugog synchroa, equipate ovu ruku i dobijete naoružano čudovište. Recimo quipate ga na t.g. hyper librarian i dobijete čudovište kad napada od 3400, koje nanosi štetu jednaku napadu uništenog čudovišta. Zanimljiva ručica. 

TGWonderMagician-EXVC-EN-UR-UE

 Tuner + 1 or more non-Tuner “T.G.” monsters
When this cardSynchro Summonedselect 1 Spell/Trap Card on the field and destroy it. When this card on the field is destroyed, draw 1 card. During your opponent’s Main Phase, you can Synchro Summon using this face-up card you control as a Synchro Material Monster.
 

Karta koja uništava spell/trap kad je prizvan, efekt nije optional pa ako opp nema spell/trap karata onda mi moramo unistit svoju kartu. kad je uništen vućemo kartu. Kao što vidimo ovo je sycnhro tuner, možemo napraviti synchro summon tijekom protivnikove main faze. Ima zla kombinacija koja će naživcirati protvnika. Na polju morate imati barem ovu kartu i jednu lopticu. Kad protivnik pripremi sve za napad, postavi polje lijepo prizovemo black rose dragona te lijepo počistimo polje u trenutku kad mi odredimo da je najbolje. 

TGHyperLibrarian-REDU-EN-SR-LE
Tuner + 1 or more non-monsters
When a monster is Synchro SummonedDraw 1 card. This card must be face-up on the field to activate and to resolve this effect.

Karta koja omogućuje draw power i t.g. agentima koji znaju prizvati dosta synchroa. Na kraju možete završtii s mnogo karata u ruci jer za svakog prizvanog synchroa vućete jednu kartu. Napad je dobar, eff je dobar, šteta što je limitana. Iako i ostali agent deckovi mogu prizivati synchroe to t.g. agenti najbolje rade.

Od ostalih syhcroa koji se mogu igrati u svim agentima su armades, keeper of boundaries, catastor, hts psyhemuth, black rose dragon  te klasični level 8 monsteri kao što su stardust dragon, scrap dragon, crimson blader… Može se čak isprobati i thought ruler archfiend. Tu je i level 7 synchro ancinet sacred wyvern kojeg isto vrijedi isprobati.

AllyofJusticeCatastor-CT10-EN-SR-LEArmadesKeeperofBoundaries-JOTL-EN-ScR-1EHTSPsyhemuth-JOTL-EN-SR-1EBlackRoseDragon-CT05-EN-ScR-LEThoughtRulerArchfiend-DT05-EN-DSPR-DTCrimsonBlader-AP04-EN-SR-UE

Slike sychroa koji se najčešće igraju u extri, nema stardusta i scrapa dragona njiove efekte svi znamo. catastor će zadati probleme mnogim deckovima pošto nema toliko dark deckova koji mogu postići previše u ovoj meti s geargijama, mermailma, hatovima itd. Armades služi za prolaženje kroz backrow koji je postao standard bez heavy storma. HTS odlično se riješavaa lockova sa safe zonom te bujin yamat kojeg nemogu spasit ni kornjača ni, zec ni crane ni ništa… Black rose će resetirati polje a to može učinit i tijekomo protivinkovog poteza u kombinicaiji s t.g. wonder magicianom. Thought ruler archfiend se igra sa životnim bodovima: može platiti 1000 lp-a da negira spell/trap koji targeta točno jednog psychica, a u povrat dobijete lp-a jednko napadu atk čudovišta kojeg je uništio thought ruler archfiend. Crimson blader kontrira zmajevima i lightswornima, chaos dragonima….. Može zaista zaustaviti protivnika.

Zaključak:

Nešto stariji deck, ali i dalje jako zabavan i brz. Dolakom agenta uranusa deck je dobio svoju novu verziju, a nebi se čudio da dođe i neptun hehe. Deck ima dosta verzija te su sve igrive. Protiv decka je lako sajdati pa je potrebno imati posebno pripremljen side. Deck koristi snažne beatare kao hyperion, archlord kristya, bls pa im dobro dođu karte kao lance  da se karte bolje zaštite. Deckliste deckova ovaj put neću davati, uportijebite maštu i budite originalni 🙂 Dao sam osnovna uputstva, a sad je na vama da ih iskoristite 😉 Nadam se da vam se blog svidio te da ćete isprobati neke od ovih deckova. Obožavam ovaj deck zbog jedinstvenih i lijepih artova, stila igre koji je jedinstven i brzine decka. I oprostite ako sam negdje pogriješio s gramatikom ili krivo napisao nešto.

Komentirajte i ocijenite blog naravno da znam što treba za idući put popraviti 🙂

Do idućeg puta, vaš Dark Master

Victory!!

5 komentara

  1. Nisam pročitao tekst u detalje, preletio sam ga samo jer znam kako deck funkcionira, ali imam jednu stvar za reći – svaka čast! Tekst je vrlo dobro napisan i lagan za shvatiti, opširan je, ali ne toliko da zamara čitatelja. Vidi se da si se potrudio, uzeo si deck koji ti najbolje funkcionira i opisao ga vrlo dobro i detaljno. Naravno, znaš i sam da cjepidlačim oko gramatike i da volim kada je tekst gramatički ispravan, ali tvoj je vrlo čitljiv pa ti to čak ne bih uzeo na zub. Poslušao si sve one savjete od prije, čini mi se, i drago mi je da jesi jer napredak je očit. Vidi se da imaš potencijala i volio bih u skorijoj budućnosti vidjeti još tvojih članaka s ovom kvalitetom. Samo tako nastavi! ^^,

  2. Hvala svima na tako lijepim komentarima ^^
    Hvala kiryu 🙂 da poradio sam malo na stilu pisanja, a oko gramatike ću pripazito malo više idući put, samo znaš teško je s blogom od 6500 riječi naći sve gramatičke pogreške lol
    drago mi je da vam se sviđa blog, nastavit ću pisati blogove kad se vratim s ljeta 🙂

Leave a Reply

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.