Dobar dan svima, evo me nakon poduže pauze s novim blogom o prilično novom archetypu: Kozmosima. Pošto se ygo planet ponovno obnavlja i ponovno se vidi aktivnost odlučio sam i ja pridonijeti. Pa evo, ako vas zanima, nastavite čitati 🙂
KOZMO
Kozmosi s novi svemirski archetype izdani u boosteru clash of rebellions (ne znam zašto, ali obožavam naziv boostera). U ovom blogu ću opisati kako deck funkcionira i detaljno opisati archetype karte.
Prvo ću opisati simboliku decka. Archetype je vezan baziran na čarobnjaku iz oza i ratovima zvijezda. Kozmo goodwitch i Kozmo farmgirl, pilot karte decka su baizirane na likovima, Kozmo sliprider i Kozmo forerunner na stvarima i vozilima, a Kozmotown na lokaciji. Prilično zanimljivo.
Class Kozmo card Wizard of Oz Star Wars
Pilot Kozmo Goodwitch Good Witch of the North Qui-Gon Jinn / Obi-Wan Kenobi
Spaceship Kozmo forerunner Silver Shoes Millennium Falcon
Pilot Kozmo farmgirl Dorothy Gale Anakin Skywalker/Luke Skywalker
Spaceship Kozmo sliprider Ruby slippers X-wing starfighter
Other Kozmotown Emerald City Coruscant
Znači kozmo je ekskluzivno tcg archetype koji manipulira životnim bodovima (u daljnem tekstu lp) te bez kompliciranih comboa pokušava što prije dokrajčiti protivnika. Kako to radi? Svojom jednostavnošću, a opet brzinom. Archeytpe nema previše karata, samo 5, ali sve su iznimno važne i sve se igraju po 3 komada. Tu su već spomenuti kozmo farmgirl (dalje u tekstu farmgirl), kozmo goodwitch (goodwitch), kozmo sliprider (sliprider) , kozmo forerunner (forerunner) te njihov field kozmotown. Goodiwtch i farmgirl su manji monsteri, tipa psychic, dok su forerunner i sliprider machine čudovišta. Sva su čudovišta light atributa. Goodwith je level (lvl) 4 monster, farmgirl lvl 3, sliprider lvl 5 i forerunner lvl 7. Jedni bez drugih ne bi mogli. Ako se povuku samo sliprider i forerunner, hand je mrtav u većini slučajeva, a ako se opet povuku samo farmgirl ili goodwitch opet nije toliko dobro jer nema boss monstera, osim ako naravno možete dodati s farmgirlom slipridera ili furerunnera, tada je hand dobar. Ovo je sad svakako sve zbunjujuće, ali vjerujem da ćete lakše shvatiti deck kada pročitate efekte monstera. Ljepota decka je da se od mrtvog handa s high level monsterima može stvariti odličan hand ako se povuče samo goodwitch i farmgirl. Naime one mogu sebe banishat s polja kako bi prizvale iz handa forerunnera/slipridera. To su brzi (quick) efekti tako da se mogu chainat na određene karte tipa bottomles ili slično, moguće ih je izvesti u battle fazi. Također, kada farmgirl nanese štetu protivniku možemo platiti 500 lp da dodamo iz decka bilo koju kozmo kartu, prilično dobro. Goodwitch također može prizvati slipridera/forerunnera iz handa micanjem same sebe s polja. Ima i drugi efekt koji glasi da možemo platiti 500 lp da setamo protivničko čudovište, nešto kao book of moon. Sliprider kad je prizvan uništava bilo koju spell/trap kartu na bilo čijem polju. Zašto naglašavam na bilo čijem polju, zato jer možemo uništiti i svoj kozmotown, koji kad je uništen omogućava dodavanje kozmo karte iz decka. Naravno nemojte to činiti osim ako vam stvarno treba neka kozmo karta jer kozmotown ima i druge odlične efekte, kao primjerice recikliranje banishanih kozmo karata. Samo platimo lp jednak lvl-u tog čudovišta x100. Znači za forerunnera bi trebali platiti 700 lp. Odličan način vraćanja kozmosa u ruku. Također možemo shufflat iz ruke određeni broj kozmosa kako bi vukli isti broj karata. Prilično korisno ako povučemo više primjeraka forerunnera ili slipridera. Kozmotown je stvarno jedan od korisnijih field spellova koje sam vidio u zadnje vrijeme. Tu je i forerunner koji također manipulira lp-om, ali za razliku od ostalih on nam daje 1000 lp-a svake naše standy faze. Nije optional efekt pa moramo dobiti 1000 lp.Također ne može biti targetan s protivničkim efektima, tako da kad ta mrcina od 2800 atk stupi na polje teško je se riješiti. Kao da to sve nije dovoljno, kad je uništen borbom ili efektom karte može maknuti sebe iz groblja van igre da prizove lvl 6 ili niže kzmo čudovište iz decka, najbolje je prizvati slipridera koji ima sličan efekt, da kad je uništen borbom ili efektom karte može maknuti sebe iz igre da prizove lvl 4 ili niže kozmo čudovište. Upravo zbog tih efekata nije lako izvesti otk protiv ovog decka. Sad kada sam objasnio u kratko efekte vrijeme je da pojasnim mehaniku igre. Deck nema komplicirane comboe, samo treba znati što prizvati i kako koristiti karte. Uhoda se brzo u to. Možda ovo bude sad izgledalo s brda s dola (ovo s brda s dola izgleda puno bolje izgovoreno nego napisano), ali teško je složiti po nekakvom redoslijedu opis decka.
Deck je relativno brz, ne može prizvati hrpu čudovišta na polje, pa onda u xyz, ili što već ja znam, ali je u stanju napraviti otk. Treba imati nekoliko karata u ruci, ali svakako nije neizvedivo. Da naglasim, potreban je prazan protivnikov field (ili do 1 monster, ali je tada potreban i honest). Naravno, pošto je prazan protivnikov field potreban, igram u decku 2 dark hola i raigeki, stvarno pomažu. Za početak farmgirl, važan pokretač svega, kada nanese štetu, platimo 500 lp i dovedemo u ruku forerunnera (može i slipridera ako nam baš smeta neka spell/trap karta, ili ako imamo već forerunnera u ruci naravno), maknemo farmgirl iz igre za forerunnera. E sad, to je 4300 dmg, sada bi nam u ruci trebao emergecy teleport, da prizovemo još jednu farmgirl, koja bi se makla za slipridera/forerunnera) i to je već preko 8000 lp. Tu mogu pomoći i karte kao juragedo i honest, ali o njima ćemo poslije. Naravno da postoji i drugih načina da se izvede otk, recimo ako je goodwitch u početnom handu, ali nam onda treba emergency teleport za farmgirl. U osnovi otk-a, treba biti barem 1 forerunner/sliprider već u ruci, te mora postojati način da na polje dođu i farmgirl i goodwitch, ili 2 farmgirl, svejedno. Također, ako nemamo emergeny teleport ili nešto slično, možemo maknuti iz igrre farmgirl da prizovemo goodwitch, koja kad napadne bi prizvala slipridera/forerunnera. Tako nanesemo još više štete.
Farmgirl, pokretač svega, ali što dodati s njezinim fantastičnim efektom? Sve zavisi o situaciji. Ako idete na otk, pročitajte samo ovaj tekst gore, ali ako nemate što treba za otk, u većini slučajeva najpametnije je dodati kozmotown (ako nemate nijednog slipridera/forerunnera u ruci, onda dodajte forerunnera prvo). Zašto kozmotown? Jer pruža toliko odličnih efekta. Prije svega, recikliranje. Recimo da banishate farmgirl/goodwitch za priziv iz ruke, ili slipriderov/forerunnerov da prizovemo iz decka. Moći ćete ih dodat plaćanjem lp-a jednak lvl-u čudovišta kojeg dodajete x100. Maknemo recimo farmgirl iz igre da prizove forerunnera, i onda platite 300 lp da vratite natrag farmgirl i ako ste u mogućnosti, prizovete ponovno slipridera/forerunnera. Ili recimo sa slipriderom/forerunnerom, maknenmo ih iz igre, da prizoveme recimo goodwitch, onda aktiviramo kozmotown, vratimo forerunnera/slipridera i aktiviramo goowtich efekt da ponovno prizovemo slipridera/forerunnera. Prilično dobro.
O samoj mehanici igre je to više-manje to, stvarno nije komplicirano. I čak ako vam sad nije nešto jasno, vjerujem da ćete se nakon par duela brzo uhodati. Nema previše različitih poteza, više-manje su ovo standardni potezi. Ali ovo nije auto-pilot deck, koliko se god činio. Treba znati što kada prizvati, kada dodati koju kartu, ići na otk, ili probati kontrolirati duel. Ima tu za misliti. Također ono što mi se dosta sviđa kod decka jest činjenica do loš hand može postati odličan povlačenjem samo jedne karte. Zamislite ovaj start hand: kozmotown, forerunner, sliprider i bilo koje dvije random karte. I što sad? Mrtav hand, ne možete ništa prizvati, ali ako povučete emergeny teleport, farmgirl, a čak i goodwitch, sve karte u handu postanu korisne. Tako da deck može svašta napraviti. Sada ću krenuti s analizom pojedinih karata u archetypu, te analizom support karata koje mogu pomoći decku. I da, ako nešto nije bilo jasno, slobodno pitajte, rado ću odgovoriti.
Sve uglavnom počinje s farmgirlom
MONSTERS:
Kozmo farmgirl
During either player’s turn: You can banish this card; Special Summon 1 Level 4 or higher “Kozmo” monster from your hand. You can only use this effect of “Kozmo Farmgirl” once per turn. When this card inflicts battle damage to your opponent: You can pay 500 LP; add 1 “Kozmo” card from your Deck to your hand.
Pilot čudovište. Iznimo važna karta, što pokazuje njezina velika cijena. Igraju se 3 komada, ali to neću naročito naglašavati kod kozmo karata jer se sve kozmo karte igraju po 3 komada u decku. Efekt glasi da možemo maknuti ovu kartu iz igre da specijano prizove lvl 4 ili više čudovište na polje (field) iz ruke. Ovaj efekt farmgirl se može aktivirati samo jedanput po potezu. U ovom prvom dijelu efekta važno je naglasiti during either player’s turn što znači da možemo aktivirati efekt u bilo čijem potezu i bilo kojoj fazi, pa i battle fazi, što omogućuje otk. Također njezin efekt ne može biti negiran efektima tipa breakthough skill, ili effect veiler jer je dio efekta „you can banish this card“ cost, zbog ovog znaka ( ; ). Ne mogu se aktivirati kao chain na cost jer više neće biti na polju, kao resuce rabbit. Također ako iskoristmo njezin efekt u stanby fazi, možemo i dalje dobiti forerunnerov efekt da dobijemo 1000 lp, ili možemo u end fazi da prizovemo slipridera i uništimo protivnikovu spell/trap kartu prije nego što uspije chainat, ako je setana taj potez. Ovaj zadnji dio prvog efekta koji kaže da ovaj efekt farmgirl možemo aktivirati samo jednom po potezu znači ne samo da ne smijemo aktivirati taj efekt od te farmgirl ovaj potez, već da i sljedeća farmgirl koju prizovemo taj potez (ako ju prizovemo) neće moći koristiti taj efekt to kraja poteza. Da piše once per turn mogli bi. Drugi dio efekta, da kada nanese protivniku štetu, možemo platiti 500 lp da dodamo bilo koju kozmo kartu je zlata vrijedan. Unatoč relativno malom napadu, ne sjećam se kada nisam uspio aktivirati search efekt. Gotovo uvijek će protivnik imati neko čudovište s manjim napadom, ili prazan field (a tu je i dark hole/raigeki). A tu je i honest. Također, ako se baš zalomi da ne možemo searchat, jednostavno prizovemo slipridera/forerunnera. Iako je farmgirl u mogućnosti prizvati i goodwitch, ne ide se prečesto na takav potez, osim ako želimo u xyz rank 4 (tu pomaže juragedo). Kada platimo 500 lp, uglavnom ćemo ići tražiti (searchati) kozmotown, a ako nemamo slipridera/forerunnera onda ćemo potražiti njih. Karta lijepo funkcionira s emergeny teleportom čiji je jedini taget jer je jedino lvl 3 psyhich čudoviše u decku.
Kozmo goodwitch
During either player’s turn: You can banish this card; Special Summon 1 Level 5 or higher “Kozmo” monster from your hand. You can only use this effect of “Kozmo Goodwitch” once per turn. Once per turn: You can pay 500 LP, then target 1 face-up monster your opponent controls; change it to face-down Defense Position.
Kao i farmgirl, može prizvati forerunnera/slipridera, ali ne i farmgirl jer može prizvati samo lvl 5 ili viši lvl komzmo čudovište. Baš bezobrazno od goodiwtch, farmgirl može prizvati goodwitch, ali ne i goodwitch farmgirl. Osim toga, za ovaj prvi efekt sve vrijedi kao i za farmgirl Što se tiče drugog efekta, također uključuje plaćanje lp-a. I ona se poigrava lp-om. Vjerojatno zato jer je psychic. Goodwitch je kao book of moon. Platimo 500 lp-a da targetamo jedno protivničko čudovište koje je face-up, postavimo ga face-down. Zgodan način zaobilaženja monstera s prevelikim napadom ili s nezgodnim efektom. Također, pošto je lvl 4, omogućuje pristup rank4 xyz monsterima. Uglavnom se prizivaju rank 4 čudovišta ako se zalomi da su dvije goodwitch da polju, što i nije tako često, te ako je juragedo na polju. Unatoč tome, kozmosi su jedan od onih deckova koji ne priziva prečesto čudovišta iz extre decka (zapravo ne priziva često xyz čudovišta iz extre jer nije u mogućnosti prizvati synchro čudovišta, te iako postoji verzija sa cyberima koja uključuje fusion čudovišta, po meni je to bespotrebno, te čini deck nekonzistentnim, kozmosi su dovoljvno dobri i bez mješanja s drugim archetypima). S 1800 napada može preći preko većine lvl 4 i nižih monstera, a s efektom setanja može preći i preko puno većih monstera. Prilično dobra karta.
Kozmo sliprider
If this card is Normal or Special Summoned: You can target 1 Spell/Trap Card on the field; destroy it. If this card is destroyed by battle or card effect and sent to the Graveyard: You can banish this card from your Graveyard; Special Summon 1 Level 4 or lower “Kozmo” monster from your Deck.
Kada je prizvan normalno ili specijalno uništava jednu spell/trap kart u na polju. Iznimno koristan za uništavanje protivničkih karata kao imperial iron wall (da znam, što mislite, da se farmgirl/goodwitch prvo treba banishat da bi se uopće prizvao sliprider, ali pošto nema nikakvih summon conditiona možemo i tributati jednu kartu da bismo ga prizvali, malo je sporije, ali funkcionira), protivnički field spell ili bilo koju drugu kartu koja nam smeta, ili naravno možemo uništiti setanu kartu. Možemo i uništiti vlastiti field spell kozmotown, ako nam baš treba neka kozmo karta, ali naravno ne preporuča se uništavanje kozmotowna osim ako nam baš ne treba specifična karta. Drugi dio efekta nam omogućava dak kad je uništen borbom ili efektom karte (ne mora biti efektom protivničke karte što znači da ako aktiviramo dark hole možemo prizvati monstera) možemo ga maknuti iz igre da prizovemo lvl 4 ili niže kozmo čudovište. Znači farmgirl ili goodwitch. Upravo zbog tih efekata slipridera/forerunnera teško je izvesti otk protiv ovog decka, osim ako se naravno sve ne posloži savršeno. S 2300 napada imamo solidno čudovište na polju koje se prizove prilično lagano. S njime možemo ići u rank 5 xyz čudovišta.
Kozmo forerunner
Cannot be targeted by an opponent’s card effects. During your Standby Phase: Gain 1000 LP. If this card is destroyed by battle or card effect and sent to the Graveyard: You can banish this card from your Graveyard; Special Summon 1 Level 6 or lower “Kozmo” monster from your Deck.
Ovo je mrcina i boss karta. Ako pogledamo pobliže art u donjem desnom kutu ćemo vidjeti malog slipridera. To dovoljno govori o veličini. S 2800 napada i nemogućnošću protivnika da targeta forerunnera ovaj ljepotan predstavlja nepremostivu prepreku nekim deckovima. Unatoč tome što ne može biti targetan može biti uništen kartama kao raigeki, dark hole, exciton, torrential tribute itd. Ali, čak i ako ga se riješite dovodi lvl 6 ili niže kozmo čudovište kad ga banishamo, najbolje slipridera koji kad je uništen, ponovno dovodi lvl 4 ili niže kozmo čudovište. Baš lijepo međusobno surađuju. Za vrijeme naše standby faze dobivamo 1000 lp. Kao nekakva nadoknada za gubljenje lp-a od farmgirla, kozmotowna i goodwitch. I da, moramo dobiti 1000 lp-a, tako da ako slučajno zaboravite efekt, i odee u main fazu, i dalje si možete dodati 1000 lp, iako naravno nemojte to prakticirati. Ako ga prizovemo u standby fazi s farmgirl/goodwitch i dalje dobivamo 1000 lp. Kao lvl 7 čudovište otvara put rank 7 xyz čudovištima i iako nećemo često ići u rank 7 čudovišta uvijek je korismo imati opciju više.
I to je zapravo to od kozmo čudovišta u decku, sada ću spomenuti ostale monstere u decku kao mala pomoć kozmosima. Tu su honest (kozmo čudovišta su light attributa), juragedo, vraća lp i pomaže u otk-u i rank 4 summon, traprtix myremeleo itd.
Juragedo
During either player’s Battle Step: You can Special Summon this card from your hand, and if you do, gain 1000 LP. You can only use this effect of “Juragedo” once per turn. During either player’s turn: You can Tribute this card, then target 1 face-up monster you control; it gains 1000 ATK until the end of the next turn.
Malo je ružan, ali što ćemo svatko nosi svoj križ (samo Žak kapelicu). Možemo ga prizvati i normalno, ali je puno korisnije ga prizvati u battle fazi, a možemo ga prizvati u bilo čijoj fazi, a kada bude prizvan, dobivamo 1000 lp, također kao malu nadoknadu. Možemo prizvati samo jednog jurageda po potezu na taj način. Također, u bilo čijem potezu, možemo ga tributati da neko face-up čudovište na polju dobije 1000 atk do kraja idućeg poteza. Taj efekt može biti korišten u damage stepu. Kao što vidimo pomaže u otk-u sa solidnih 1700 atk, te mogućnošću dodavanja 1000 atk bilo kojem monsteru. Pomaže u rank 4 summonu.
Traptrix myremelo
This card is unaffected by the effects of “Hole” Normal Trap Cards. When this card is Normal Summoned: You can add 1 “Hole” Normal Trap Card from your Deck to your hand. If this card is Special Summoned: Target 1 Spell/Trap Card your opponent controls; destroy that target.
Osobno ne igram ovu kartu u decku, ali sam vidio da dosta ljudi igra pa sam ja odlučio spomenuti. Ne može biti targetana s hole normal trap kartama (bottomles trap hole, trap hole itd. Kada je prizvana dodaje jednu hole normal trap kartu iz decka u ruku. Možemo igrati osim bottomless trap hole i void trap hole, time-space trap hole, traptrix trap hole nightmare… itd. Ima još dosta hole trap karata, ali su ove one koje se najčešće igraju (chaos trao hole, koja je zapravo igriva, ali je više karta za side, double trap hole, trap hole, deep dark trap hole, adhesion trap hole, acid trap hole, treacherous trap hole koja se igrala u vrijeme chaos dragona, giaant trap hole….. ima ih još, ali samo sam htio reći da ih je nekoliko baš igrivo) Traži malo drugačiji build, s više backrow što mi i ne odgovara. Drugi dio efekta kad je specijalno prizvana uništava protivničku spell/trap kartu nećemo baš ni koristiti jer nema načina da se specijano prizove.
Od ostalih karata tu su honest čija je namjena očita pošto su svi kozmosi light čudovišta, zatim ghost ogre & snow rabbit, koji je svakako dobra karta, ali sve je u tome hoćete li naći mjesta za sve te karte. Ja mainam i 2 maxx c koju znaju biti stvarno korisni, a u slučaju očaja možemo ga i tributati za slipridera.
Spells:
Kozmotown
Once per turn: You can target 1 of your banished “Kozmo” monsters; return it to the hand, and if you do, lose LP equal to its original Level x 100. Once per turn: You can reveal any number of “Kozmo” monsters in your hand and shuffle them into the Deck, then draw cards equal to the number of cards you shuffled into the Deck. If this card in the Field Zone is destroyed by a card effect: You can add 1 “Kozmo” card from your Deck to your hand.
Evo famoznog kozmotown o kojem smo toliko pričali. Prilično dug efekt, točnije 3 efekta. Prvi dio, i onaj najvažniji nam omogućuje da platimo lp jednak levelu čudovišta kojeg vraćamo koji je bio van igra (banishan) x100. Jedna od karata koje čine kozmo konzistentnim. Omogućuje recikliranje kozmo čudovišta koja su banishana kako bi ostvarila svoje efekte. Vraćamo farmgirl/goodwitch koje su iskoristile svoje efekte za priziv slipridera/forerunner te efekte slipridera/forerunnera koji su se banishali iz groblja da prizovu kozmo čudovište iz decka. Nisam bio svjestan koliko je to zapravo naporan efekt sve dok nisam odigrao match protiv kozmosa u ratedu. Jedva se riješiš forerunnera/slipridera koji zatim prizivaju farmgirl/goodwitch da bi protivnik zatim jednostavno aktivirao kozmotown i po minimalnoj cijeni vratio te monstere u ruku. Frustrirajuće. Naravno nije ni opcija uništiti kozmotown jer kad je uništen efektom dodaje kozmo kartu u ruku. I ne samo to, kozmotown može dodati kozmotown pošto piše card, a ne monster. Živa napast. Također može se riješiti mrtvih forerunnera/slipridera ili, zašto ne farmgirl/goodwitch ako nam baš smetaju u handu da povućemo broj karata jednak broju kozmosa koji smo vratili iz ruke u deck. Revealamo kozmose koje želimo vratiti u deck, vratimo ih (može i samo jedan kozmos naravno) te povučemo isti broj karata. To sve može biti dosta riskantno, ali nekad se stvarno isplati. Veoma važan field spell. Ima deckova koje ne igraju field spellove, iako ih imaju u archetypu, ima onih deckova gdje se može igrati i ne mora, ali u kozmosima field je od iznimne važnosti.
Emergeny teleport
Special Summon 1 Level 3 or lower Psychic-Type monster from your hand or Deck, but banish it during the End Phase of this turn.
Od spellova ću spomenuti još samo emergeny teleport jer su ostali spellovi staple karte. Služi za priziv farmgirl jer je ona jedini target (jedino lvl 3 ili niže psychic čudovište u decku). Quick spell je pa može biti aktiviran u bilo čijem potezu, ali nama važnije, u battle fazi. Ubrzava deck i omogućava bržeg dolaska do farmgirl. Na kraju faze farmgirl je banishana, ali nema problema jer je možemo vratiti s kozmotown. Ali ne mora ni biti banishana efektom teleporta jer nakon njezinog priziva i efekta možemo je naravno banishati za priziv drugog kozmo čudovišta. Također pomoću teleporta je moguć lakši priziv rank 3 xyz monstera. Spasio me number 30: acid golem nekoliko puta kada se sve činilo izgubljenim, također to je ghostrick alucard za uništavanje setanih protivničkih spell/trap karata (ako protivnik chaina contiunuos trap kartu kao royal decree neće biti uništen) and leviair the sea dragon za specijalan priziv goodwitch/farmgirl koje su van igre.
Od ostalih spellova igram dark hole, raigeki, mystical space typhoon (mst). Sve redom korisne karte. Dark hole i raigeki odlično služe za čišćenje polja, a mst, eh, njega je uvijek korisno imati uz sebe (#MstNegatesYolo).
Traps:
Ovdje neću ništa posebno pisati jer se ne igra ništa neobičnih trapova nego samo one staple. Tu su torrential tribute, uloga kao i dark hole te raigeki, ali s faktorom iznenađenja, mirror force, dimensional prison, fiendish chain, već navedeni bottomless trap hole, solemn warning te vanity’s emptiness koji je izgubio na popularnosti, ali još uvijek dobr odrađuje posao.
Side:
E sad, ovdje će možda biti onih koji će reći da side ne valja, ali nikad nisam imao side kao većina drugih, a ovaj me služi sasvim dobro, uvijek imam nešto za sajdat.
Tu su trap stun za heavy backrow deckove, za lakši otk, mind crush koji se može sajdat za većinu deckova, black horn of heaven za xyz deckove, a uvijek se nađe neki, shadow-imprisoning mirror za sve dark deckove, fairy wind kojeg stavljam u apsloutno svaki deck, nije samo karta protiv qlipsa, već i za čišćenje protivničkih side karata kao light-imprisoning mirror, imperial iron wall itd. Trećeg maxx c igram u sajdu, a tu se i našlo mjesta i za još par c-ova. Flying „c“ za deckove koji vole xyz summon te retaliating „c“ za nekroz i shaddolle. Osobno ne igram u sajdu, ali svakako pokušajte naći mjesta za artifact lancea. Odličan protiv nekroza, ali i za mirror matcheve protiv kozmosa. Igram toliko karata u sajdu jer sve igram po 2 komada osim maxx „c“ kojeg igram ejdnog jer su druga dva u main decku.
Extra:
E sad, tu ima svašta, ali i nije toliko važna jer se ne ide toliko često u xyz summone. Ima tu rank 3,4, 5,7 monstera, Od rank 3 tu su već nevedeni leviair, acid golem te alucard. Od rank 4 tu su number 101: silent honor ark, evilswarm exciton knight, castel, the skyblaster musketeer, abyss dweller, dark rebellion xyz dragon, tellarknight ptolomeaus, number 106: giant hand, od rank 5 je constellar pleiades, stellarknight constellar, diamond, rank 6 je constellar ptolomey m7 i od rank 7 number 11: big eye i mecha phantom beast dracossack.
Rank 3:
Sve redom korisni monsteri. Leviair vraća farmgirl/goodiwtch natrag na polje, alucard uništava protivnikovu setanu kartu, a number 30: acid golem je beater. Ali moramo biti oprezni s njegovim prizivom jer nam nemogućnost specijalnog prizivanja dok je na polju, te da tijekom standby faze moramo detachat xyz materijal ili gubimo 2000 lp. Da ne spominjem kako ne može napadati kada izgubi sve svoje materijale. Zbog njega čak preporučam i igrati downerd magician umjesto tellarknight ptolomeausa. U main fazi 2 možemo ga prizvati koristeći rank 3 ili niže čudovište kao materijal. Također dobiva 200 atk za svaki materijal, ali nakon što napadne ili bude napadnut moramo detachat 1 xyz materijal.
2 Level 4 Spellcaster-Type monsters
During your Main Phase 2, you can also Xyz Summon this card by using a Rank 3 or lower Xyz Monster you control as the Xyz Material. (Xyz Materials attached to that monster also become Xyz Materials on this card.) This card gains 200 ATK for each Xyz Material attached to it. If this card attacks a Defense Position monster, inflict piercing battle damage to your opponent. If this card attacked or was attacked, after damage calculation: Detach 1 Xyz Material from this card.
Rank 4:
number 101: silent honor ark – klasičan rank 4 monster, igra se svugdje
evilswarm exciton knight – takoder kao i 101
castel, the skyblaster musketeer – također kao i 101
abyss dweller – služi za uništavanje deckova kao što su burning abyss, te usporavanje deckova kao nekroz, svakako nam daje par poteza više
dark rebellion xyz dragon – on je sirova snaga, detachanjem 2 materijala jedno protivnikovo čudovište gubi pola napada, a toliko rebellion dragon dobiva, za stalno
tellarknight ptolomeaus – dugačak efekt, ali da skratim, za priziv treba minimalno 2 lvl 4 čudovišta, može i više, i sad, jedanput po chainu u bilo čijem potezu, što znači da netko treba aktivirati neku kartu, tipa call of the hounted, i onda mi detachemo 3 materijala da prizovemo 1 xyz čudovište jednog ranka više, osim number čudovišta, koristimo ga za priziv constellar pleiades, kojeg možemo prizvati i sa slipriderom, ali ovo je još jedan alternativni način. Ptolomeaus tada postaje xyz materijal od plieadiesa. Ne koristim ga prečesto, korisniji je u tellarknightima, ali može naći i svoju primjenu. Također možemo deatchet 7 xyz materijala kako bi preskočili protivnikov potez, ali to se iznimno teško može odigrati osim ako naravno deck nije posvećen toj karti. Zadnji dio efekta bi kao trebao pomoći u ostvarivanju efekta, ako ga dovoljno dugo zadržimo na polju koji glasi da na kraju bilo čije faze moze me attachati jednog stellarknight monstera kao xyz material na tu kartu. Možete igrati i neku drugu kartu umjesto ptolomeausa, ali meni se osobno sviđa.
number 106: giant hand – podcijenjena karta kao pod cijenu 2 xyz materijala negira efekt protivničkog čudovišta, te ono ne može napadati, nešto kao fiendish chain, odlična karta protiv tellarknighta.
Constellar pleiades
Priziva se slipriderom najčešće, a može i tellarknight ptolomeausom. Jednaput u u bilo čijem poteu može vratiti bilo čiju kartu s polja u ruku. Ako aktivira protivnik dark hole recimo, ili mirror force, može vratiti i sam sebe u extru da se spasi. Odličan za čudovišta iz extra decka, kao number 101 recimo, te odličan protiv shaddolla fusiona, vraća ih u extru bez da aktiviraju svoje efekte da vrate kad su poslani u groblje shaddoll fusion spell. Možemo i vraćati ostale protivničke karte natrag u ruku te bitno usporavati protivnikov potez, što će ga natjerati da dobro promisli što će odigrati te da potroši kartu koju još nije mislio. No i kad potroši svoje materijale nije bezopasan jer s 2500 atk može pregaziti dosta čudovišta.
2 Level 6 monsters
You can also Xyz Summon this card by using a “Constellar” Xyz Monster you control as the Xyz Material, other than “Constellar Ptolemy M7”. (Xyz Materials attached to that monster also become Xyz Materials on this card.) If you do, its effect cannot be activated this turn. Once per turn: You can detach 1 Xyz Material from this card to target 1 monster on the field or in either player’s Graveyard; return that target to the hand.
Nismo ga u mogućnosti prizvati pomoću normalnih čudovišta već pomoću pleiadesa. Ako ga tako prizovemo nema efekta to kraja poteza. Jedanput po potzu možemo detachati jedan materijal da vratimo jedno čudovište s polja ili bilo čijeg groblja u ruku. Nešto sporiji, ali nam omogućuje širu paletu izbora. Možemo vratiti monstera iz groblja u ruku što ipak nećemo prečesto upotrebljavati jer nemamo previše kozmosa u groblju, uglavnom su van igre, ali ako se nađe koji u groblju možemo ga vratiti. Također možemo i iz protivnikovog groblja vratiti čudovište u ruku što se čini loše na prvi pogled, ali ako vratimo kartu tipa necro gardna, ili bilo koju drugu kartu koja je korisnija u groblju nego u handu svakako ćemo napakostiti protivniku. Također kao i pleiades vraća karte u ruku s polja. S 2700 atk ovo je prava mrcina.
Rank 7
Tu su svima dobro znani mecha phantom beast dracossack i number 11: big eye
Eto, toliko o main, side i extru decku, nadam se da ste uživali, te da sam vas naučio kako deck funkcionira, comboe i sve to. Sada preostaje da napišem pluseve i minuse decka.
Plusevi +
Brz (mogućnost otk-a s pravim handom)
Lak priziv močnih čudovišta (sliprider/forerunner pomoću banishanja samo jedne karte koja se poslije i vrati u ruku)
Ne korištenje groblja (može biti ogroman plus jer mu ne štete karte kao macro cosmos, abyss dweller, soul drain…. itd.)
Dobar search power (farmgirl, sliprider/forerunner, emergency teleport)
Recikliranje (konstantno recikliranje s kozmotownom)
Jednostavan (nije pretežak za igrati, brzo se nauči, iako naravno nije brainless deck, treba ipak razmišljati što dodati, što prizvati)
Zabavan (iznimno je zabavan za igrati)
Minusi –
Mrtvi handovi (nemojte se ovog previše bojati, kao što je već rečeno, od mrtvog handa se vrlo brzo može stvoriti dobar hand, povlačenjem samo jedne karte, najčešće farmgirl, ali mogu biti i druge karte, ali naravno može se dogoditi da je hand ili mrtav, ili loš)
Side (iako se ne koristi grobljem, iznimno je osjetljiv na karte kao light-imprisoning mirror, imperial iron wall koji onemogućuje banishanje karata, atrifact lancea, isto što i iron wall, ali samo na jedan potez, te deck može ozbiljno usporiti vanity’s emptiness, ali zato su tu sliprdieri i 3x mst)
Teški (heavy) backrow (iako na prvi pogled se nebi reklo da deck ima prevelikih problema s backrowom, uglavnom zbog forerunnera i slipridera, može se dogoditi da ne uspijemo prizvati goodwitch/farmgirl tj. budu uništene od backrowa i onda imamo mrtve forerunnere/slipridere u ruci ili jednostavno ih ne možemo dadati te ostanemo bez monstera u ruci, a i uvijek može biti odigran solemn warning, zato se igra i trap stun i sajdu)
Ovo je decklist. Ako imate bilo kakvih pitanja, prijedloga u vezi decklista rado ću ih poslušati.
Moj dn je (TPB)DarkAngel pa me slobodno pm-ajte ako me vidite online da odigramo koji duel
Kao što vidite, više je pluseva nego minusa. Deck se svakako isplati igrati i treba mu dati šansu, zato napravite deck poslije te ga isprobajte. Na dn-u imam omjer 20-2 u ratedu, iako nisu svi matchevi bili protiv mete, bilo je tu volcanica, shaddolla, nekroza… ma svega. Nadam se da je tekst čitljiv i gramatički ok, te oprostite što sam nedosljedan u izrazima (malo engleski, malo hrvatski), ali eto, jednostavno češće govorim te engleske izraze tipa monster, a ne čudovište pa se zalomi tu i tamo. Hvala što ste čitali moj blog 🙂
Do idućeg puta,
Vaš dark master
Victory!