Ljubitelj ste machine deckova a ne žellite cybere ili geargie? Upravo ste našli on što ste tražili, jer danas vas upoznajem sa machine deckom zvanom Karakuri. Karakuri deck je jedan od starijih deckova, ali bi zasigurno mogao biti konkurencija većini današnjih deckova. Karakuri deck ima i svoju povijest, to su stare mašine koje su postojale od 17.-18. stoljeća u Japanu. Uglavnom deck se temelji na EARTH monsterima koji su Machine-Typ i nemaju velik level, osim Synchro monstera. Većina Karakuri monstera, uz iznimku Synchro monstera, moraju napasti ako su u mogućnosti, a ako su napadnuti, moraju se prebaciti u obranu, što iako vam se čini čudno to je njihova taktika, jer se na taj način aktiviraju njihove spell i trap karte. Također velika prednost ovoga decka je njegova sposobnost, da već u prvom krugu napravi Syncro summon. Da ne duljim, ovo su glavne karte..
Karakuri Barrel mdl 96 “Shinkuro”
ATK 400/DEF 400
LVL 2
MACHINE/TUNER
SPECIAL POWER
This card must attack if able. When this face-up Attack Position card on the field is selected as an attack target, change it to Defense Position. Once per turn, this card cannot be destroyed by battle.
Iako je naslabija karta u cijelom karakuri decku, ne treba je podcijenjivati. Ima jako zanimljiv special power, jako sličan Gogogo Golemu, ne može biti uništen jednom po krugu, što nam daje jednu dovoljnu obranu. Jedini problem je što MORA napasti, to će vam sigurno napraviti velike probleme, jedino u slučaju ako je protivnikovo polje prazno, tj ako ste već prije napali sa ostalim Karakuri monsterima.
Karakuri Bushi mdl 6318 “Muzanichiha”
ATK 1800/DEF 600
LVL 4
MACHINE/EFFECT
SPECIAL POWER
This card must attack if able. When this face-up Attack Position card on the field is selected as an attack target, change it to Defense Position. If another “Karakuri” monster on the field is destroyed, this card gains 400 ATK.
Zasigurno jedna od najučestalijih karata u decku, često se igraju po tri u decku, iz očitog razloga. Ako se jedan karakuri uništi on dobiva 400 ATK, što će se zasigurno dogoditi, ako na polju imate Karakuri Barrel mdl 96 “Shinkuro”, osobno preporučavam da igrate tri kopije, karta je odlična, znam iz osobnog iskustva.
Karakuri Komachi mdl 224 “Ninishi”
ATK 0/DEF 1900
LVL 3
MACHINE/TUNER
SPECIAL POWER
This card must attack if able. When this face-up card on the field is selected as an attack target, change its battle position. While this card is face-up on the field, once per turn during your Main Phase, you can Normal Summon a “Karakuri” monster in addition to your Normal Summon or Set. (You can only gain this effect once per turn.)
Karta koja po svome napadu i nije baš najbolja, pogotovo uz efekt koji kaže da MORA napast, ovu kartu nitko najvjerojatnije ne bi ni igrao, da nema njezinog drugog effecta koji govori da možemo normalno summonovati jednog Karakuri monstera, a osim toga, ona je također tuner, što će nam dobro doći jer ovaj deck ima svoja vlastita dva Synchro monstera.
Karakuri Merchant mdl 177 “Inashichi”
ATK 500/DEF 1500
LVL 2
MACHINE/EFFECT
SPECIAL POWER
This card must attack if able. When this face-up Attack Position card on the field is selected as an attack target, change it to Defense Position. When this card is Normal Summoned, add 1 “Karakuri” card from your Deck to your hand.
Odlična karta, ima veliki DEF s obzirom da je 2 lvl, a još bolja stvar je njegov special power sa kojim možemo dodati jednog Karakuri monstera iz decka u hand, ali loša strana ove karte je da ima samo 500 ATK sa kojima MORAMO napastu, što će nas često odvesti u neugodnu situaciju, no što je, tu je.
ATK 2100/DEF 1100
LVL 4
MACHINE/EFFECT
SPECIAL POWER
This card must attack if able. When this face-up Attack Position card is selected as an attack target, change it to Defense Position. If this card attacks, change it to Defense Position at the end of the Battle Phase.
Ovaj monster ima savršen omjer napada i obrane, ako je napadnut, premjesti se u obranu, ako napada, na kraju napada se prebaci u obranu. Ovdje oni efekt “must attack” i nije neki problem, jer ovaj monster ima čak 2100 ATK, a tek je 4 lvl. Zasigurno bi ga trebalo igrati kao ti kopije u decku, karta je odlična.
Karakuri Ninja mdl 339 “Sazank”
ATK 1200/DEF 1200
LVL 3
MACHINE/EFFECT
SPECIAL POWER
This card must attack if able. When this face-up Attack Position card is selected as an attack target, change it to Defense Position. When this card is flipped face-up, select 1 face-up monster on the field, and send it to the Graveyard. During the turn this card is flipped face-up, it can attack your opponent directly.
Odlična karta, ima “flipp” efekt, prosječni ATK od 1200 i može zadovoljiti oni efekt “must attack”, jer kada je flipan, možemo napasti izravno. Kartu bih igrao najvjerojatnije igrao sa dvije kopije, karta je dobra, ali za 1200 protivnikovih LP, radije bih štedio prostor u decku za druge karte.
Karakuri Ninja mdl 7749 “Nanashick”
ATK 2200/DEF 1800
LVL 5
MACHINE/EFFECT
SPECIAL POWER
This card must attack if able. When this face-up card on the field is selected as an attack target, change its battle position. When this card is Normal Summoned, you can draw 1 card for each face-up Defense Position “Karakuri” monster you control.
Jedna od rijetkih Karakuri karata koja je lvl 5 (ako ne računamo Synchro monstere), ima odličan special power, tj daje na ogromni draw power, koji može peokrenuti cijeli duel. Većina ljudi, ne voli koristiti ovu kartu zbog njezinog ATK-a, jer bi se radi njega trebali riješiti nekog možda korisnijeg monstera, ali sa manjim ATK-om, pa je ovaj monster često zamijenjen sa Karakuri Muso mdl 818 “Haipa”, jer je razlika samo 100 ATK.
Karakuri Ninja mdl 919 “Kuick”
ATK 1700/DEF 1500
LVL 4
MACHINE/EFFECT
SPECIAL POWER
This card must attack if able. When this face-up card is selected as an attack target, change its battle position. When this card destroys an opponent’s monster by battle and sends it to the Graveyard, select 1 Level 4 or lower “Karakuri” monster in your Graveyard, and Special Summon it in face-up Defense Position.
Relaivno dobra karta, njezin efekat je odličan, samo ako budete imali sreće u pronalasku neprijateljevog monstera koji ima manje od 1700 ATK/DEF. A ako budete imali sreće i uništite neprijateljevog monstera, možete izabrati jednog Karakury monstera u graveyardu i staviti ga na svoju stranu polja u obrambenu poziciju.
Karakuri Watchdog mdl 313 “Saizan”
ATK 600/DEF 1800
LVL 4
MACHINE/TUNER
SPECIAL POWER
This card must attack if able. When this face-up card is selected as an attack target, change its battle position. When you take Battle Damage from a battle involving this card, all face-up “Karakuri” monsters you control gain 800 ATK and DEF until the End Phase. While this card is in face-up Attack Position, it cannot be destroyed by battle.
Pas je čovjekov najbolji prijatelj, kako u stvarnom životu, tako i u YuGiOh-u, a to potvrđuje ova karta.
Nije sposoban za neki opasniji napad, ali je dobro nastroje za obranu, a dok je u napadu, ne može biti uništen, također, ako neprijatelj napadne ovog monstera i vi izgubite LP, svi karakuri dobivaju 800 ATK i DEF, što će vam biti velika pomoć kasnije u duelu.Jedina mana ovog monstera, kao kod većine Karakuri monstera, je onaj dosadni “must attack”, što nekada dođe više živaca nego LP.
Karakuri Strategist mdl 248 “Nishipachi”
ATK 500/DEF 1600
LVL 3
MACHINE/TUNER
SPECIAL POWER
This card must attack if able. When this face-up Attack Position card is selected as an attack target, change it to Defense Position. When this card is Normal or Special Summoned, select 1 monster on the field and change its battle position.
Iako vam se na prvi pogled karta čini pomalo čudna, tj zašto mijenjati poziciju nekoga monstera, čemu svrha. Pa ovaj efekt se najčešće koristi za aktivaciju karakuri trap karata, iako se mogu aktivirati bez ovoga effekta, ali za svaki slučaj Konami je izradio ovakvu kartu tek toliko da ništa ne prepušta slučaju.
Karakuri Shogun mdl 00 “Burei”
ATK 2600/DEF 1900
LVL 7
MACHINE/SYNCHRO/EFFECT
SPECIL POWER
1 Tuner + 1 or more non-Tuner Machine-Type monsters
When this card is Synchro Summoned: You can Special Summon 1 “Karakuri” monster from your Deck. Once per turn: You can target 1 monster on the field; change its battle position.
Karakuri Steel Shogun mdl 00X “Bureido”
ATK 2800/DEF 1700
LVL 8
MACHINE/SYNCHRO/EFFECT
SPECIAL POWER
1 Tuner + 1 or more non-Tuner Machine-Type monsters
When this card is Synchro Summoned: You can Special Summon 1 “Karakuri” monster from your Deck. Once per turn, when the battle position of a face-up “Karakuri” monster you control is changed (and remains face-up): Draw 1 card.
Dvije glavne glavne karte ovoga decka.
Jedan vam daje da mijenjate pozicije bilo kojega monstera na polju, a drrugi vam daje draw power. Bez ijedne od ovih dviju karata deck ne bi bio isti, ne bi uopće bio tako brz, pogotovo ako u decku ne bi bio Karakuri Steel Shogun mdl 00X “Bureido”. Također ove dvije karte decku daju nekakav napad, jer ostatak decka, tj ostali monsteri nemaju nekakav snažan napad, zato su ove dvije karte neizostavni dio ovoga decka.
A sada kada smo analizirali glavne monstere ovoga decka, idemo vidjeti kakvo je stanje sa trap kartama.
Activate only when a face-up Defense Position “Karakuri” monster is selected as an attack target. Destroy all face-up monsters your opponent controls.
Savršeno da se rijeite svih protivnikovih štetočina, bez obzira na njihovu snagu.
Activate only if you control a “Karakuri” monster in face-up Defense Position. Negate the activation of an opponent’s Spell/Trap Card and destroy it.
Još jedna korisna karta, svaka aktivacija spell ii trap karte se zaustavlja, još k tomu te se karte uništavaju.
Kolika cijena toga? Ma sitnica, samo morate kontrolirati Karakuri monstera u obranbenoj poziciji.
Decklista u nastavku.
DECKLIST
3x Karakuri Soldier MDL 236 “Nisamu”
3x Karakuri Strategist MDL 248 “Nishipachi”
2x Machina F-ortress
3x Machina Gearframe
1x Machina Force
2x lonefire Bossom
1x Spore
1x Glow Up Bulb
1x Karakuri Watchdog MDL 313 “Saizan”
1x Karakuri Ninja MDL 919 “Kuick”
2x Instant Fusion
1x De Synchro
3x Karakuri Anatomy
1x Dark Hole
1x Monster Reborn
1x Mind Control
1x Book Of Moon
1x One For One
1x Foolish Burial
2x Solemn Warning
1x Solemn Judgment
3x Trap Stun
1x Mirror Force
2x Seven Toools Of The Bandit
1x Torrental Tribute
Sto mislite o ovom decku, zaslužuje li novi support?
Super napisano 🙂
tnx 🙂
Radije nemoj objaviti decklistu ako se nećeš ni potruditi barem je malo promjeniti, jer reborn i judgment su zabranjeni, a warning je na 1…