Dragon slayer – kako pobijediti Dragon Ruler

     Kao što je bilo očekivano, Dragon Ruler je svojom pojavom u TCG-u izlaskom u setu “Lord of the Tachyon Galaxy” ostavio veliki utjecaj na igru. I to kakav utjecaj. Bio je u vrhu već nekolicine većih turnira, a tek je mjesec dana prošlo otkako je set izašao. Malo je reći da deck dominira današnjom metom, a to se vidi iz očitih razloga. Ono što deck čini toliko dobrim je to što vas može “iscijediti”, uništiti sva vaša velika čudovišta dok na polje stavlja svoja. I ne samo to, svaka karta u decku obično ima više upotreba. Primjerice, “Blaster Dragon Ruler of Infernos” sa svojih 2800 napada može s velikom lakoćom pregaziti većinu vaših čudovišta i još je k tomu removal karta, tj. može uništiti bilo koju kartu na polju. Ono što je decku veliki plus je što koristi groblje kao neku vrst “druge ruke”, odnosno, sve što vam treba, tamo je. Veliki se zmajevi mogu pozvati iz groblja, a kada su izbačeni iz igre (bansihani), dodaju vam drugog zmaja. Mali zmajevi pozivaju velike i stavljaju još čudovišta u “drugu ruku”, odnosno groblje. Koliko god karata koristili u jednom potezu, toliko opcija imaju i idući potez. Polako možete shvatiti koliko to zapravo postane začarani krug kojeg vam je teško razbiti. Obzirom da su svi veliki zmajevi level 7, igrači tog decka imaju opciju prizivanja nekih od najboljih Xyz čudovišta u današnjici, poput “Number 11: Big Eye” i “Mecha Phantom Beast Dracossack”. Zaustaviti Dragon Ruler deck je pomalo težak pothvat, ali je itekako moguć. Glavni ključ zaustavljanja tog decka, kao i svakog ostalog, je Side deck.

     Dragon Ruler se jako bazira na groblju i izbacivanju karata s groblja iz igre kako bi prizivali svoje velike zmajeve. Zaustaviti prizivanje tih velikih zmajeva je ključno, a u tome nam jako pomaže karta “Imperial Iron Wall”. Ona kaže da se karte ne mogu izbacivati iz igre. Ne možete vi, ne može protivnik. Pošto je izbacivanje iz igre potrebno kako bi se veliki zmajevi prizvali, ova ih karta trenutačno zaustavlja u tom području. Kombinirana s kartom “Vanity’s Emptiness”, protivnik vam ostaje na jako malo opcija. Vanity’s Emptiness” zabranjuje igračima da rade Special Summon. Ako ste prije toga već pripremili polje, to vam ne bi trebao biti problem. Ono što mnogo igrača previdi kod ove karte jest to što je potrebno da se karta pošalje iz decka ili polja na vaše groblje, ne bilo čije, kako bi se ova karta uništila. No, ono što je loše kod ove dvije karte jest to što su continuous Trapovi pa ih Spell & Trap removal karte poput “Mystical Space Typhoona” ili “Blaster” miču s polja. “Macro Cosmos” i “Dimensional Fissure” su isto tako dobre karte za zaustavljanje Dragon Rulera jer dok su one aktivne na polju, karte ne završavaju na groblju već van igre, a to znači da igrač Dragon Rulera ne može kopati po groblju kako bi radio svoje velike poteze. No, isto tako su ranjive na Spell & Trap removal karte poput “Mystical Space Typhoon”. Razlog zašto ove dvije karte neće vidjeti toliko igre poput dvije prethodno navedene jest taj što se današnji deckovi dosta baziraju na groblju te su isto tako ranjivi na ove dvije karte. No, ako niste ljubitelj Spell & Trap karata za zaustavljanje protivnika već mu želite s tom kartom još napraviti i štete, za vas postoje čudovišta koja mogu zaustaviti Dragon Rulere. “Kycoo the Ghost Destroyer” je s nama još od “Labyrinth of Nightmare” seta i od tada je dobio nekolicinu reprintova. “Kycoo” sa svojih 1800 napada ne predstavlja nekakvu preveliku prijetnju, no kada napravi štetu, daje vam mogućnost da protivniku izbacite do dva čudovišta iz groblja van igre. Zanimljiv efekt, no onaj drugi dio efekta je važniji, a to je da protivnik ne može izbacivati karte iz bilo čijeg groblja van igre. To znači da veliki zmajevi neće sletjeti na polje. No, “Reactan, Dragon Ruler of Pebbles” bez problema može rušiti “Kycooa” i podići svog igrača ponovo na noge. “Kycoo” će najviše mjesta naći u Prophecy decku jer se on sastoji samo od Spellcaster čudovišta i karata koje njima pogoduju. Ako ste, ipak, ljubitelj većih čudovišta za zaustavljanje protivnika, “Chaos Hunter” i “Reptiliane Vaskii” su idealan izbor za vas. “Chaos Hunter” se lagano priziva, a 2500 bodova joj isto nije na odmet. Jača je od dvojice braće zmajeva, a ima mogućnost zaustavljanja ostalih. Ukoliko imate sreće da protivnik ne prizove “Blastera” ili “Tidala”, vi besramno možete spustiti “Chaos Hunter”. Level 7 je pa će Mermail igrači imati dosta koristi od nje jer su i njihova glavna čudovišta level 7 te tako ostvaruju mogućnost prizivanja svojih Rank 7 Xyzova. Ona ne daje protivniku da izbacuje karte iz igre. Ako je protivnik ne svlada s čudovištem ili Spell kartom poput “Dark Hole” ili njoj slične, u najgorem slučaju, zmaj će se vratiti protivniku u ruku, a vi imate slobodan prostor da napadnete svog protivnika. No, ako vam se Chaos Hunter ne uklapa u deck, možete probati koristiti “Reptilianne Vaskii”. “Vaskii” se malo teže priziva, no itekako je isplativo. Ona zahtjeva dva čudovišta s nula napada bilo gdje na polju. Znači, protivnik vam pozove “Mecha Phantom Beast Dracossack” i ostavi njegova dva tokena samo da leže na polju, tu dolazi “Vaskii”. Žrtvujete tokene kako biste je prizvali, koristite efekt kako biste uništili “Dracossacka” i taj potez udarate protivnika s najmanje 2600 štete. Reptile-type je pa se ne slaže baš u većini deckova. No, možda se pitate, što ako ne uspijete povući “Vaskii” kada vam treba. Tu vam dolazi jedna karta iz “Lord of the Tachyon Galaxy” seta koju dosta igrača previdi, a to je “King of the Feral Imps”. Rank 4, zahtjeva bilo koja level 4 čudovišta da se prizove, a efekt mu je da detachanjem uzmemo jedno Reptile-type čudovište iz decka u ruku. Recimo da nam protivnik prizove “Dracossacka” i ostavi oba tokena u prvom potezu, mi mu možemo odgovoriti s Kraljem i Vaskii te mu nanijeti do 4900 štete u tom jednom potezu. Zanimljivo, zar ne? No, postoje i rješenja za pobjeđivanje protivnika u prvoj rundi, bez da ste sideali išta. Ona se kriju u Extra decku. Dobar Extra deck bi se trebao sastojati od čudovišta koja vam pomažu u skoro svim prilikama, protiv svih deckova. “Number 16: Shock Master” nam je svima jako dobro poznat. Jedna karta koja može sama zaustaviti puno deckova. “Shock Master” zahtjeva tri levela 4 kako bi se prizvao, no ima pravo zahtjevati toliko. Efekt mu je i više nego dobar. Detachamo jedan materijal kako bismo odredili Spell, Trap ili efekte čudovišta i to se do kraja idućeg poteza vašeg protivnika ne može akativirati. Odredimo efekte čudovišta i protivnik nam ostaje u više-manje situaciji gdje ne može ništa. Danas ga nije toliko problem prizvati kao što je bilo kada je prvi puta ugledao svjetlo dana jer današnji deckovi mogu bez problema nabacati tri čudovišta istog levela na polje koja će kasnije otići u “Shock Mastera”. Ako ste više ljubitelj Synchro monstera poput mene, tu postoji nešto i za vas. “Crimson Blader” je level 8 Synchro koji, kada uništi i pošalje protivničko čudovište na groblje, onemogućuje protivniku da priziva level 5 ili veća čudovišta. S 2800 sukobljava se s “Blasterom”, a svu ostalu braću gazi s lakoćom. Izašao je kao rare u Cosmo Blazeru i nije vidio previše igre dok nisu izašli Dragon Ruleri, a od tada ga svatko stavlja u deck ako je u mogućnosti prizvati ga. Igraju ga čak i Dragon Ruler igrači zbog mirror matcha jer koriste level 1 Tunera i level 7 čudovišta. Uz njega, možemo se nadati povratku Synchro deckova u punom sjaju.

     Dragon Ruler deck je jako dobar i teško ga je pobijediti, no ove karte vam mogu uvelike pomoći u tome. Koliko će deck još biti aktualan i aktivan, to ne možemo znati. Većinom ljudi priželjkuju njegov kraj 1. 9. ove godine kada izađe nova banlista, no ostaje nam samo još nekoliko mjeseci da vidimo hoće li mu tada stvarno doći kraj. Wind-Up je isto tako bio na meti dosta dugo, no taj je deck još uvijek dobar, samo što nikada neće biti u onom sjaju kao i prije. Takva nekakva sudbina vjerojatno očekuje i ovaj deck. No, do 1. 9. ima još vremena, a na nama je da pronalazimo načine kako se boriti sa svime što nas dočeka prije banliste. Do idućeg puta, živili!

– Kiryu

3 komentara

  1. Zaista odličann report, svaka čast, jedino mi se čini da nisi uopće spomenuo commonicu iz LTGY-a Mind drain, koja ako je u pravo vrijeme setana, totalno će uništiti dragone, ili onaj fosil dyna tako nešto nezz sad ime, onaj dinosaur koji spriječava specijane prizive je isto super, ali svejedno svaka čast 😀

  2. postoji dosta karata koje su dobre protiv Dragon Rulera mislim da bi svi bar protiv Dragon Rulera svoje Effect Vailere trebali zamjeniti Fiendish Chainom ne samo da negira effect nego i nemoze napasti znaci Chain na Dracossacka i nista od njega 🙂

  3. Drago mi je da vam se sviđa! 🙂
    Da, Mind Drain sam zaboravio spomenuti, isto je jako dobra, al’ ove su mi nekako bolje. Barem meni, no naravno, svatko ima svoj ukus. 🙂

Odgovori

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.