Cotw: Number 66: Master Key Beetle – ključ do pobjede!

Povratkom Synchro čudovišta nazad u igru u “Judgment of the Light” boosteru, svi su na trenutak zaboravili na Xyz čudovišta. Dok JOTL u sebi sadrži podosta korisnih i igrivih Synchroa poput “Star Eater” i “Armades, Keeper of Boundaries”, ima i nekih zanimljivih Xyz čudovišta. Jedno od najboljih u setu definitivno je “Number 66: Master Key Beetle”. Izašao je kao Super rare pa ga nije tako teško izvući iz boostera. No, što ovog kukca čini tako dobrim osim njegovog napada od viskoih 2500 bodova? Njegov koristan efekt, naravno.

Osiguravanje karata

Number 66: Master Key Beetle
DARK / Insect / Xyz
Rank 4 / 2500 ATK / 800 DEF

2 level 4 DARK monsters
Once per turn: You can detach 1 Xyz Material from this card, then target 1 card you control, except this card; while this card is face-up on the field, that card(s) cannot be destroyed by card effects. If this face-up card on the field would be destroyed, you can send one of its targets to the Graveyard instead.

Kao što vidimo, ovaj insekt sa svojih 2500 napada ima i jak zaštitnički efekt. Detachanjem jednog materijala može zaštiti jednu kartu na vašoj strani polja. Još k tomu, kada bi on bio uništen, može zaštiti samog sebe tako da pošalje kartu koju je prije štitio na groblje. Obzirom da Beetle može koristiti svoj efekt dva puta, to bi značilo da on ima tri života! Znači, tri puta mora biti uništen kako bi napokon bio poslan na groblje. To pomalo podsjeća na efekte od “Gachi Gachi Gantetsu” i “Wind-Up Zenmaines”, no njihova je prednost što ne moraju slati niti jednu drugu kartu na groblje, osim svoga materijala.
No, što je korisno zaštiti efektom Beetlea? Naravno, nećete zaštiti karte kao što su “Mystical Space Typhoon” i njoj slične od kojih imate korist samo jedan potez, tj. samo taj jedan trenutak. Koristit ćemo ih za karte koje nam pomažu više poteza, pa čak i cijeli duel. “Prohibiton” je korisna karta u određenim trenutcima. Zabraniti protivniku korištenje glavnih karata decka, pa čak i karata koje su mu u tom trenutku od koristi, nama znači imati prednost nad protivnikom. Obzirom da je “Prohibition” Continuous Spell karta, jedan MST može riješiti taj protivnikov problem. Zaštitmo li, ipak, Prohibiciju s Beetleom, protivnik će se više mučiti nego samo s Prohibitionom na terenu. Korisno je, isto tako, koristiti Beetleov efekt i na “Vanity’s Emptiness” koji se tada neće uništiti svojim efektom. Pripremite li polje s jakim čudovištima i tada aktivirate Emptiness zaštičen Beetleom, protivnik ostaje bez svojih Special Summona, a samim time vjerojatno i bez svojih velikih čudovišta. No definitivno najbolja karta za kombiniranje s Master Key Beetleom je Safe Zone.
Aktiviranjem Safe Zonea na Beetlea stvaramo čudovište koje je skoro neuništivo. “Safe Zone” će insekta štiti od targetanja i uništavanja od strane protivnika, a Beetle će “Safe Zone” štiti od uništenja. No, nije sve toliko dobro kako se čini jer Safe Zone neće dopustiti Beetleu da napada protivnika direktno. No, čak i uz taj nedostatak, stjerat ćete protivnika u kut i imat će vrlo malo opcija da se riješi insekta. Još k tomu, uspijete li uz “Safe Zone” staviti i “Vanity’s Emptiness” na polje pod Beetleovu zaštitu, protivnik će vam vjerojatno reći da ste pobjedili jer mu više ne ostavljate skoro niti jednu opciju na raspolaganju.
Vrijedi imati na umu da je Master Key Beetle DARK čudovište od 2500 napada pa ga možemo žrtvovati za “Eradicator Epidemic Virus” i “Deck Devastation Virus”. No, zahtjeva dva level 4 DARK čudovišta pa neće vidjeti igre u svim deckovima.

Gdje igrati “insekta”?
Svaki deck koji može na polje spustiti dva level 4 DARK čudovišta šalje pozivnicu Beetleu za Extra deck. Nebitno radi li se o nekom arhetipu koji se sastoji od DARK čudovišta, nekoj vašoj izmišljotini sa samo DARK čudovištima ili decku koji ne koristi samo DARK čudovišta, ali može spustiti dva bez problema, Master Key Beetle biti će korisna karta. Evilswarm će uz svog Ophiona, Bahamuta i ostale imati puno koristi od Beetlea te će se tako naći u skoro svakom Evilswarm decku (oni koji ga ne igraju vjerojatno ga nisu na vrijeme stigli nabaviti). Sada već podosta oslabljeni Inzektori će uz pomoć “Inzektor Ladybug” i “Inzektor Dragonfly” lagano prizvati i ovog kukca. Dark World će lagano prizvati Beetlea uz Trance Archfienda koji svojim efektom može prizvati “Beiige, Vanguard of Dark World”, te će moći zaštiti “The Gates of the Dark World”, jednu od glavnih karata za Dark World play-makeove. Blackwing deck ga može vrlo lako prizvati zbog svoje mogućnosti laganog swarma te tako zaštiti jednu od njihovih ključnijih karata, “Black Whirlwind”. Isto tako, Gravekeeperi su sada u mogućnosti puno lakše zaštiti svoj “Necrovalley” od uništenja.
U strategiji brzog prizivanja Master Key Beetlea su se korisni pokazali i “Summoner Monk” te “Kagetokage”, obojica level 4 DARK čudovišta sa svojim jedinstvenim efektom. Dok Monk priziva drugo čudovište iz decka, Kagetokage se priziva kada je drugo čudovište normalno prizvano što nam omogućava prizivanje Master Key Beetlea već u prvom potezu.

Osobno mišljenje:
“Number 66: Master Key Beetle” je definitivno jedna od korisnijih novih karta. S 2500 napada i zaštitničkim efektom čini je kartom vrijednom igranja u svakom decku koji je može prizvati. Igrate li ikakav deck koji može prizvati Beetlea, svakako si ga nabavite i koristite. Vrijedi čak malo i potrošiti na njega. I sam bih ga koristio kada bih igrao deck koji ga može prizvati, no odlučim li se u budućnosti igrati takav nekakav deck, svakako ću si ga nabaviti, što bih preporučio i vama.

– Do sljedećeg puta, Kiryu.

One comment

  1. Jedna od rjetkih i dobrih karata ove godine, ali i nju su morali po dobrom starom običaju zeznuti i umjesto 3 materijala i maknutog dark uvjeta, što bi donjelo da je karta dobra i korisna ,oni nju nepotrebno “guraju” u dark tip…

Odgovori

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.