Deck analiza: Superheavy samurai

Pozdrav svima! Ja sam YGOCRO i ovo je moj prvi post na Yugioh planetu. Prvi pa odmah deck analiza. Ne želim previše duljiti pa krenimo odmah kako se kaže “u glavu”.

Počeo sam se zanimati za ovaj deck gledajući Yugioh Arc V. U toj novoj petoj sezoni yugioha ovaj deck koristi Gong Strong. Ime mu je malo čudno ali je on simpatičan lik s jako čudnom tehnikom igranja. Naime, on u svom decku ne koristi spellove i trapove. Jednostavno mu citiram “ne trebaju spellovi i trapovi nego samo želja za pobjedom i vjera u deck”. Upravo zbog toga želio sam isprobati Superheavy samuraje i iz vlastitog iskustva mogu reći da se ta jako čudna tehnika igranja može boriti i protiv jakih dekova tzv. meta deckova. Dosta o Gongu i animeu, vratimo se mi u pravi život. Ključ i taktika ovog decka je zavladati poljem i pobijediti protivnika OBRANOM. Pa ipak je obrana najbolji napad. Vidjet ćete o čemu pričam u nastavku kad se upoznamo s kartama. Karte za Superheavy samurai deck prvi put su izašle u boosteru Duelist alliance i od tada izlaze u svakom sljedećem boosteru (za sad) jer su vezane uz radnju animea. Pa upoznajmo se s njima!

SUPERHEAVY SAMURAI BIG BENKEI

When this card is Normal or Special Summoned: You can change its battle position. “Superheavy Samurai” monsters you control can attack while in face-up Defense Position. Ifthey do, apply their DEF for damage calculation.

Za ovog velikog dečka možemo samo reći da ako želite igrati samuraje trebate igrati 3 benkeia. Jedan od boss monstera sa odličnim efektom i jako visokom obranom. Kada je prizvan, možete mu promijeniti poziciju. Kako god ga prizovete moguće ga je dobiti u obrani. Benkei brani doslovno stalno, ali to nije sve. On i napada iz obrane ali i omogućuje drugim samurajima da također napadaju obranom, a sa svojih 3500 “obrambeno-napadačkih” bodova lagano prelazi preko puno velikih protivnika.

SUPERHEAVY SAMURAI BLUE BRAWLER

When this card is Normal or Special Summoned: You can change its battle position. Cannot be destroyed by battle.

Kad je prizvan može promijeniti poziciju. Ne može biti uništen borbom. Kratko, jasno i efektno. Što više reći… igrajte 3.

SUPERHEAVY SAMURAI SCALES

If your opponent controls 2 or more monsters and you control no monsters, you can Special Summon this card (from your hand). If this card is Normal or Special Summoned: You can target 1 Level 4 or lower “Superheavy Samurai” monster in your Graveyard, except “Superheavy Samurai Scales”; Special Summon it in Defense Position. You can only use this effect of “Superheavy Samurai Scales” once per turn.

Ako protivnik kontrolira 2 ili više čudovišta a vi ne kontrolirate niti jedno, možete specijalno prizvati ovu kartu iz ruke. Kad je prizvan priziva level 4 ili manji Superheavy Samurai čudovište iz groblja osim scalesa. Scales je jedna od key karata. Omogućuje brzi rank 4 (Gear Gigant X za search ili neki drugi po potrebi) i brzi synchro summon. Više comboa ću objasniti u nastavku. Obavezno igrajte 3.

SUPERHEAVY SAMURAI FLUTIST

You can Tribute this card; Special Summon 1 “Superheavy Samurai” monster from your hand. During either player’s turn, when a card or effect is activated that targets a “Superheavy Samurai” monster you control: You can banish this card from your Graveyard; negate the activation, and if you do, destroy that card. You can only use each effect of “Superheavy Samurai Flutist” once per turn.

Tibutate ga i speijalno prozovete Superheavy Samuraja. Možete prizvati bilo kojega pa je zato glavni combo je brzi Benkei. Drugi efekt je također dobar kao i prvi možda i bolji. U bilo čijem potezu kad karta targetira vašeg samuraja izbacite flutista iz igre (ali mora biti u groblju da to napravite) negirate aktivaciju i uništite tu kartu. Karta je savršena. Igrajte ga 3 ili ne igrajte samuraje.

SUPERHEAVY SAMURAI SOULPIERCER

You can target 1 “Superheavy Samurai” monster you control; equip this monster from your hand or your side of the field to that target. If it attacks a Defense Position monster, inflict piercing battle damage to your opponent. If this card is sent from the field to the Graveyard: You can add 1 “Superheavy Samurai” monster from your Deck to your hand, except “Superheavy Samurai Soulpiercer”.

“Equipate” ga na samuraja i ako taj samuraj napada čudovište u obrani, protivnik gubi razliku. Kad je poslan s polja u groblje možete uzeti jednog samuraja iz decka u ruku osim njega. Odličan je da ga setate u prvom potezu da si složite taktiku jer je search. Također effect se koristi i kad se piercer koristi za synchro prizivanje tako da dobijete synchro čudovište i search samuraja za obranu ili dodatni napad ovisno o situaciji. Preporučujem da igrate 3.

SUPERHEAVY SAMURAI TRUMPETER

If you have no Spell/Trap Cards in your Graveyard, you can Special Summon this card (from your hand). After this card was Special Summoned this way, you cannot Special Summon monsters for the rest of this turn, except “Superheavy Samurai” monsters. If this card is Tributed for the Tribute Summon of a “Superheavy Samurai” monster and sent to the Graveyard, and you have no Spell/Trap Cards in your Graveyard: You can Special Summon this card.

Ako nemate spellova i trapova u groblju možete specijalno prizvati ovu kartu iz ruke, ali kad ga prizovete tako ne možete specijalno prizivati osim Superheavy Samuraja. Ako ga tributate za tribute prizivanje samuraja i ako nemate spellova i trapova u groblju možete specijalno prizvati ovu kartu. Ovaj mali se doslovno veže za polje. Naravno to nema malu cijenu. Ovaj mali ne podržava spellove i trapove niti druge osim samuraja. Tuner je i on se najčešće koristi za prizivanje synchroa. Ja koristim 3 ali mislim da su i 2 dovoljna.

SUPERHEAVY SAMURAI BATTLEBALL

If all monsters you control are “Superheavy Samurai” monsters, and you have no Spell/Trap Cards in your Graveyard: You can target 1 face-up monster your opponent controls that has a Level; send both it and this card from the field to the Graveyard, then Special Summon from your Extra Deck 1 “Superheavy Samurai” Synchro Monster whose Level equals the total original Levels of those 2 monsters in the Graveyard. (This Special Summon is treated as a Synchro Summon.) You can only use this effect of “Superheavy Samurai Battleball” once per turn.

Ovaj malac je jako koristan i jako dobar za samuraje, a da na početku i kraju efekta nema uvjeta bio bi dobar za sve. Za samuraje je on odličan. Osim što krade protivnikova čudovišta još je i tuner i pretvara ih u synchro samuraje. Ipak igram 2. Nije za 3, ali nije ni za 1 pa mislim da je 2 savršen broj.

SUPERHEAVY SAMURAI SOULBEADS

You can target 1 “Superheavy Samurai” monster you control; equip this monster from your hand or your side of the field to that target. Each turn, the first time the monster equipped with this card by this effect would be destroyed by a card effect, it is not destroyed. When a Defense Position monster is destroyed by battle and sent to your Graveyard: You can send this card from your hand to the Graveyard; Special Summon that monster in Attack Position.

Kad je “equipan” na samuraja brani ga od efekata karata, a kad je vaš samuraj uništen odbacite beadsa iz ruke i specijalno ga prizovete u napad. Dobra i lagana karta za obranu. Mislim da treba igrati 2 u decku.

SUPERHEAVY SAMURAI SOULBUSTER GAUNLET

You can target 1 “Superheavy Samurai” monster you control; equip this monster from your hand or your side of the field to that target. It gains 400 DEF. During either player’s Damage Step, when a Defense Position “Superheavy Samurai” monster you control battles an opponent’s monster, and you have no Spell/Trap Cards in your Graveyard: You can send this card from your hand to the Graveyard; your battling monster’s DEF becomes double its original DEF until the end of this turn.

Glavna mu je uloga duplanje obrane. Ova karta zna prelomiti dvoboj i nemam više što reći o njemu osim da je po mom mišljenju obavezno igrati 3.

SUPERHEAVY SAMURAI GIGAGLOVES

If this card is sent to the Graveyard, and you have no Spell/Trap Cards in your Graveyard: You can look at 5 cards from the top of your Deck, then place them on the top of the Deck in any order. When an opponent’s monster declares a direct attack: You can banish this card from your Graveyard; excavate the top card of your Deck, and if it is a “Superheavy Samurai” monster, add it to your hand, and if you do, the attacking monster’s ATK becomes 0. Otherwise, send it to the Graveyard.

Još jedna odlična karta. Koristi se za pregled decka, smanjivanje bodova protivnikovih čudovišta, dodavanje samuraja u ruku. Ja testiram još neke mogućnosti i mislim da možda nije potrebno, ali sigurno ima potencijala da bude na 3 u decku. Vi odlučite.

SUPERHEAVY SAMURAI SOULFIRE SUIT

You can target 1 “Superheavy Samurai” monster you control; equip this monster from your hand or your side of the field to that target. Its Level becomes 5. During either player’s turn: You can discard this card, then target 1 Defense Position “Superheavy Samurai” monster you control; until the end of this turn, it loses 800 DEF, but cannot be destroyed by battle or by card effects.

Šećer na kraju za ovaj deck. Diskardate ovu kartu i do kraja poteza samuraj dubi 800 obrane ali ne može biti uništen borbom ili efektima karata. Ovih 800 ne znači ništa jer samuraj ostaje živ i zdrav i mislim da ova karta zaslužuje 3 kopije u decku.

KARTE KOJE NISU SAMURAJI:

Giant Rat- brzi Benkei iz decka

Machina Fortress- machina u machina decku uz to ima i odličan effect

Machina Gearflame- search za Fortressa

Swift Scarecrow- za slaganje polja i zaustavljanje protivnika

EXTRA DECK:

Tu imamo dva odlična čudovišta. Prvi krade protivnikove spell/trap karte, a drugi ih uništava. Sad zamislite što bi bilo da ih zajedno imate na polju. Obojica napadaju iz obrane i lagano ih je prizvati (trumpeter+benkei za susanowa i battleball+protivnikov level 4 monster za shutendojia).

DECKLISTA:

MONSTER (40):

3x Superheavy Samurai Big Benkei

3x Superheavy Samurai Blue Brawler

3x Superheavy Samurai Flutist

3x Superheavy Samurai Gigagloves

3x Superheavy Samurai Scales

3x Superheavy Samurai Soulbuster Gauntlet

3x Superheavy Samurai Trumpeter

3x Superheavy Samurai Soulfire Suit

3x Giant Rat

3x Superheavy Samurai Soulpiercer

3x Swift Scarecrow

2x Machina Fortress

2x Superheavy Samurai Soulbeads

2x Superheavy Samurai Battleball

1x Machina Gearflame

EXTRA DECK (15):

2x Superheavy Samurai Ogre Shutendoji

2x Superheavy Samurai Warlord Susanowo

1x Goyo Guardian

1x Stardust Dragon

1x Gagaga Cowboy

1x Gear Gigant X

1x Castel, the skyblasting musketeer

1x Number 101: Silent Honor ARK

1x Leo, the keeper of the sacred tree

1x Crismon blader

1x Naturia Beast

1x Naturia Barkion

1x Giganticastle

Valjalo bi dodati još da Superheavy Samurai deck izbjegava neke opasne karte npr. Mirror Force (većina čudovišta je u obrani), Number 101, Level limit-Area B.

Nadam se da vam se moj prvi post svidio, da sam vas zainteresirao i potaknuo da isprobate ovaj zanimljiv deck. Sve molbe, zamjerke, pohvale, ideje za iduću deck analizu pišite u komentare.

Pozdrav do sljedećeg puta

YGOCRO

YGOcro

Pozdrav svima! Evo par stvari koje trebate znati o meni. Za ovaj "posao" vam treba samo želja za pisanje. Imam 15 godina i najmlađi sam od svih autora na blogu, ali to me ne sprečava da podijelim svoja iskustva, ideje, zanimljivosti sa svima vama onako kako najbolje znam, a to je kroz pisanje. Ovom prilikom pozivam sve one koji prate mene, moje postove i cijeli blog, a imaju želju za pisanjem da se pridruže našoj veseloj ekipi. Što još o meni... "specijalizirao" sam pisanje deck profila, neke lude comboe (naravno s pripadnim deck profilom), ali nađem se i u drugim temama. U mojim postovima je uvijek veselo i opušteno tako da se čitatelj isključi iz svih problema i fokusira samo na moj post. Tu i tamo ubacim i nešto smiješno. Ne idem puno na turnire, ali zato igram privatno s prijateljima. Igram malo slabije, nepoznate i maštovite deckove kao što su Dragunity, Batlin' Boxer, Superheavy Samurai i Raidraptor jer sam i sam takav. Ne podnosim metu i mislim da svaki deck ima šanse da briljira na nekom velikom turniru (bez brillant fusiona). Možete mi uvijek slati ideje za sljedeće postove i pokušat ću ispuniti sve želje i ideje u što kraćem vremenu. Hvala svima na podršci i hvala što pratite blog.

6 misli o “Deck analiza: Superheavy samurai

  1. Super ti je clanak, pogotovo ako pises prvi put. I drago mi je što ima nas koji prate Arc V 🙂

  2. Hvala hvala. Dajte mi neke ideje za dalje i prijedloge što da promijenim u pisanju.

  3. da, ovo je dosta dobar deck iz animea. dodao bih da se u decku ipak može koristiti Breakthrough Skill u 3 primjerka, jer se uvijek može banishati. također, u decku je koristan Ghost Ogre and Snow Rabbit. Leviair the Sea Dragon može vratiti Flutista ako je potrebno, a Samsara može special summonati nešto iz gravea (Benkeia ili neki synchro). možda bi bilo dobro i opisati neke samuraje iz nadolazećeg boostera…

    1. Spoonman039 hvala ti na komentaru. Istina b skill se može koristiti ali ja ga ne koristim jer po mom mišljenju usporava deck. Ogre je ok u svakom decku ali sam se bazirao na machinama. Leviaira bi možda bilo dobro koristiti toga se uopće nisam sjetio i hvala ti na prijedlogu isprobat ću na DN-u. Samsaru ne igram jer izlazi tematska samsara baš za samse pa mi je malo glupo da zauzima mjesto a ta nova karta je tematska i lakše se koristi, a što se tiče novih karata za samse napisao u sljedećem postu da ću obavezno napraviti update decka kad dođu nove karte pa eto… ukratko sam ti na sve odgovorio, a ako imaš još koji prijedlog ili pitanje samo napiši komentar i potrudit ću se odgovoriti.

  4. baš sam pogledao novi support i vidim da će izaći neke stvarno odlične karte, dobit će čak i 2 penduluma. još ću ih malo testirat online.

Odgovori

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.