Promjena priority rulinga

Pred mjesec dana napravila se promjena pravila koja je uključivala priority ruling za ignition effect monstere. Naime, od 25.4. turn player nakon summona više nema pravo aktivirati ignition efekt monstera prije nego protivnik može respondati na taj summon.

Znači ovo nam uz prije poznate stvari govori kako turn player nakon summona više nema pravo aktivirati ignition efekt (npr. Snipe Hunter, Chaos Sorcerer, Brionac, itd.) monstera prije nego protivnik može respondati na taj summon. 

Trigger efekti monstera koji imaju trigger kada se summonaju (npr. Armaggedon Knight, Elemental Hero Stratos, Wind-Up Shark) i dalje se aktiviraju prije nego protivnik može respondati na taj summon. Te monstere će prepoznati po tome što u tekstu imaju dio koji piše otprilike: “When this card is summoned ….”.

Također,  quick efekti monstera (npr. Wind-Up Rabbit) se i dalje mogu aktivirati kada se summonaju, prije nego protivnik može respondati na taj summon. Quick efekt monstera su oni koji se mogu aktivirati za vrijeme protivničkog poteza.

Kako vam se čini ova promjena? Mislite da će imati utjecaj na nadolazeće državno prvenstvo?

One comment

Odgovori

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.