Najava: The Secret Forces

Poštovani čitatelji.
Ovdje vam donosim analizu nadolazećeg bustera pod nazivom The Secret Forces, čija je OCG verzija već dostupna u “zemlji izlazećeg sunca” pod nazivom Tribe Force. Naime, kako zasad još nema u potpunosti potvrđene liste karata koje će biti dostupne u zapadnom izdanju, ovdje ću se posvetiti OCG verziji i svime onime što ona donosi. Stoga imajte na umu da će se imena karata, a možda i sam sadržaj bustera promjeniti kada pakovanje dođe u TCG. Pa počnimo.

Dakle, Tribe Force (koristim OCG naziv iz razloga što ovdje govorim o azijskoj verziji seta, pa je stoga dolično da ga se oslovljava sa originalnim nazivom) je poseban buster koji je po mnogočemu duhovni nasljednik dobro poznatog Duel Terminal serijala. Tako je često nazivan iz razloga što je, kao i u Duel Terminalu, buster teško fokusiran na tematske karte (i to isključivo na 3-4 vrste) te su arhetipi zastupljeni u ovom setu itekako slični onima koje smo već viđali. Stvari će vam postati malo jasnije kada nastavite čitati. 

Kako je ovo tematski buster, u središtu pozornosti su 3 arhetipa koji po prvi put vide svjetlo dana u ovom busteru, a to su Nekroz, Yosenju i Ritual Beast. Svi oni u igru donose stvari koje smo već vidjeli ali u novijem svjetlu, te mnoštvo zanimljivih inovativnih načina da se postigne ono na što deck cilja. Počet ću sa definitivno najobećavajućim arhetipom bustera (barem po meni), a to je Nekroz.

Nekroz monsteri su, kako to kaže Konami, legendarni ratnici koji su usavršili vještinu ritualnog prizivanja do te mjere da su uspjeli ponovno prizvati legendarne Synchro monstere i to u obliku čarobnih oklopa koje koriste u borbi, toliko da su sposobni koristiti moći legendarnih Ice Barrier dragona! Kao što se iz priloženog da vidjeti riječ je o skupini karata orijentiranoj prema ritualnom prizivanju, što nas odmah podsjeća na Gishkije s kojima smo se itekako susretali u prošlim formatima (neki su susreti bili  ugodniji od drugih), te na Ice Barrier arhetip s kojim su usko povezani (u tematskom smislu) s obzirom na to da su im neke od glavnih karata upravo bazirane na legendarnim zmajevima ledene barijere. Sama tema oživljavanja izumrlih monstera u obliku čarobnih oklopa zvuči vrlo zanimljivo. Ovdje vam ubacim par slika čisto da vidite kako te karte izgledaju. Neću se puno unositi u arhetip i njihov način igre jer je o tome već napravljen blog kojeg možete pročitati ovdje (naravno nakon što ste završili s čitanjem ovog bloga).

S ljeva na desno:
Nekroz Armor of Trishula/Nekroz Armor of Brionac/Nekroz Armor of Gungnir

Sada vam je već jasno zašto sam rekao da ovaj set ima brojne sličnosti sa kartama iz Duel Terminal setova. Ipak ne valja reći kako je ovo samo kopija Gishki arhetipa jer, iako se obe teme vrte oko ritualnih prizivanja, razlikuju se u mnogočemu. Neću posebno ulaziti u detalje jer sam vam već dao blog u kojem se možete puno kvalitetnije informirati o arhetipu, nego ću vam samo istaći zašto Nekroz čini jedan od razloga koji ovaj buster čini korisnim. Svi imaju više efekata od kojih je jedna sličan onome njihove Synchro verzije (da čak i Trishule i Brionaca koji su zabranjeni a ovdje možete igrati 3 kopije), te drugi efekt koji se aktivira izbacivanjem samih Ritual monstera iz ruke na groblje kako bi povećali kontrolu nad igrom.

Na prvi pogled to se može činiti opasno jer gubite resurse, no deck ima puno načina da reciklira, tj. vrati izgubljeno. Također, osim bogatog izbora Ritualnih monstera dolazi i bogat izbor Ritual Spellova koji će pozvati ove moćne karte u borbu. Naime set donosi čak 3 karte koje ritualno prizivanju Nekroz monstere, što je odlično s obzirom na to da im je ovo prvo pojavljivanje. Te karte su prikazane ispod, a neću ih posebno opisivati.

S lijeva na desno:
Nekroz Exomirror/Nekroz Kaleidomirror/Nekroz Cycle

Svaka od ove tri ritualne magije nam donosi vrlo zanimljive i inovativne načine ritualnog prizivanja, te će zasigurno Nekrozima omogućiti da haraju kompetetivnom scenom. To bi bilo dovoljno o ovome arhetipu, pa stoga prelazim na druga 2 koji nisu nimalo manje važni.

Sada nam na red dolazi skupina karata pod nazivom Yosenju. Naime to su mistični ratnici koji su trenirali u olujnim planinama dugo vremena, te jednom u mjesecu na svijet ispod njih puštaju ogromne oluje. Ova grupa karata se vrti oko “spamanja” normalnih i specijalnih prizivanja kako bi dobili razne moćne efekte koji itekako zagorčavaju život protivniku. Yosenju monsteri kao da su od svega uzeli pomalo. Po svojoj sklonosti brzom normalnom prizivanju, podsjećaju na Hunder karte, a neki od njih također posjeduju i drugi efekt koji će ih, na kraju poteza u kojem su bili normalno prizvani, vratiti u ruku, što nas odmah vraća u dane Spirit monstera i zloglasne Yata-Garasu. Osim toga neki od njih imaju i ograničenje da im se efekt može koristiti samo jednom dok se nalaze face-up na polju, što djele sa već zaboravljenim, a nekad strašnim Wind-Upovima. Naravno već se iz ovoga može zaključiti da ove karte tu manu zaobilaze efektom koji ih vraća u ruku, te na taj način 2 negativna efekta pretvaraju u iznimno korisnu taktiku koja nas s pravom podsjeća na igru mačke i miša. 

Svi Yosenju monsteri su WIND karte koje imaju stvarno raznovrsne efekte od vraćanja karti u ruku, preko searchanja, pa do povećavanja napada. Ipak jedno zanimljivo svojstvo čini upotreba Pendulum monstera koji su došli s novom Arc-V erom, te unjeli neviđeni kaos u način na koji se dvoboji odvijaju. Za sad, predvodnik arhetipa je Mayosenju Daibak koji, osim što je Pendulum monster skale 7, ima sposobnost vraćanja karata u ruku ili (ovisno o tome da li je u Pendulum Zoni ili ne) povećavanja napada monstera koje kontrolirate. Osim svega toga je i ogromni beater od 3000. Kao i za Nekroze, neću se posebno unositi u ovaj arhetip nego ću vam pokazati 3 monstera, te nabrojati razloge zašto oni čine “dobre pullove”.

S lijeva na desno:
Yosenju Kamaitachi/Mayosenju Daibak/Yosenju Kamanitachi

Znači, ono što čini ovaj arhetip vrijednim pažnje su njegova široka paleta mogućnosti, te mogućnost brzog punjenja polja kroz Normalna prizivanja, kao i njegova visoka fleksibilnost i mogućnost uspostavljanja vlastitog ritma nad igrom. Nisam siguran kako će se snaći na kompetetivnoj sceni kod nas, no ukoliko zasad nisu posebno kompetentni, uz daljnju podršku će to sigurno postati.

I tako prelazimo na posljednji istaknuti arhetip seta, a to je Ritual Beast. Dakle iako se arhetip zove Ritual Beast, ova grupa karata je orijentirana oko Fusion prizivanja. Možda ćete se sad uhvatiti za glavu razmišljajući o tome kako su i Shadolli već dovoljno frustrirajući, a uz novi HERO Structure Deck koji dolazi kud sve to ide? E pa rekao sam vam na početku da ovaj set donosi karte koje vraćaju mehanike koje smo već prije viđali i dižu ih na novu razinu. To su upravo ove karte. Naime ovdje se vraća mehanika koja će svima navući nostalgiju (nekima ugodna sjećanja, a nekima baš i ne), riječ je o Contact Fusion prizivanju! Da, da. Ista ona mehanika koja je prvi put viđena kod Neo-Spaciana koji nikada nisu zaživjeli kao ozbiljan deck, ali i ona koja je zadavala noćne more svim ostalim deckovima svoje ere aka Gladiator Beast.

Za one koji ne znaju, Contact Fuzija je način prizivanja Fusion monstera koji ne zahtjeva Polymerization ili djelovanje nekih drugih karata. Potrebno je samo sa svoje strane polja maknuti određene monstere potrebne za prizivanje Fusion monstera. Kod Neo-Spaciana i Gladiator Beastova ovo je prizivanje podrazumjevalo vraćanje monstera sa svoje strane polja u deck, no sada Ritual Beastovi na tu mehaniku daju fino unapređenje koje će ju podignuti iz mrtvih, a to je da se verzija Contact Fusion mehanike koju prakticiraju Ritual Beastovi temelji na banishanju Fusion materijala sa svoje strane polja, što nam daje nebrojene mogućnosti da ih ponovno iskoristimo. Njihovi bossevi su Fusion monsteri pod nazivom Tamed Espiritual Beast, te se sastoje od odgovarajućeg Ritual Beasta i Ritual Beast Tamera. Imaju razne efekto koji ih čine stvarno atraktivnima. Apelion, jedan od 3 bossa arhetipa, je u potpunosti imun na efekte karata kada napada, te može vratiti banishane Ritual Beastove i Tamere, što vam daje automatski još jedno Contact Fusion prizivanje. Kannahawk može searchati deck i vraćati banishane Ritual Beastove i Tamere, dok Petolphin ne može biti uništen efektima karata, te ima 2800 DEF, što ga čini finim obrambenim zidom. Kao i druga 2 Espiritual Beasta i on ima efekt da vraća banishane Ritual Beastove i Tamere.

S lijeva na desno:
Apoleon the Tamed Espiritual Beast/Kannahawk the Tamed Espiritual Beast/Petolphin the Tamed Espiritual Beast


Ritual Beastovi, iako se na prvi pogled ne čine tako snažnima poput Nekroza, itekako su obećavajući jer imaju najavljenu podršku u čak 3 nadolazeća seta, pa stoga možemo očekivati znatna pojačanja ovih simpatičnih životinjica. Sada kada sam koliko toliko prikazao 3 glavne zvijezde seta obratit ću pozornost na neke druge korisne pullove iz ovog seta. To su sve reprinti karata koje smo već vidjeli pa hajmo polako.

Blackwing… Konami stvarno voli Blackwinge. Zapravo toliko ih voli da ih je odlučio svim silama ponovno vratiti u igru. Tako i sada imamo reprinte nekih od najboljih Blackwing monstera, a to su Gale the Whirlwind, Bora the Spear, Kalut, Shura, Vayu, Zephiros pa čak i Black Whirlwind. Praktički čitav deck core za Blackwinge u jednom setu. 

No ukoliko niste fanovi Blackwing arhetipa, nemojte biti razočarani. Ovaj set također sadrži i reprinte neke od iznimno traženih karata kao što su legendarni Armageddon Knight, koji je uz Dark Grephera ključna karta svih Dark deckova, te Emergency Teleport, koji je doživio još jedan reprint nakon svog izlaska u Legendary Collection 5D’s (što je čudno za kartu tako dragocjenu). Osim tih tematski orijentiranih karata, Tribe Force nam donosi i reprinte nekih uvjek potrebnih staple karata kao što su Mystical Space Typhoon i Forbidden Lance. Tu su također i pomalo zaboravljeni Effect Veiler i Tragoedia koji su itekako potrebni starijim deckovima poput Chaos Dragona i Lightsworna.

Za kraj ovdje ću vam dati listu svih karata koje će biti dostupne u OCG verziji. Imajte na umu da će se, po izlasku seta u TCG, stvari kao što su imena karata, njihov raritet, te sadržaj samog bustera promjeniti, stoga se nemojte začuditi ukoliko u finalnom proizvodu ne bude karta koju ste vi čekali.

Sve u svemu, Tribe Force je odličan buster koji u neku ruku nastavlja trend koji je postavio Duel Terminal serijal, ali u njeg uvodi i hrpu zanimljivih preokreta, te sadrži ponudu koja će biti zanimljiva velikoj grupi igrača. Istina neke su karte kompetentnije od drugih, no uz nadolazeću podršku i dobro volju Konamija kada u pitanju bude rekonstrukcija ovog seta u zapadnom svijetu, tko zna…

TCHmaster

4 komentara

  1. Ček, šta je ovo s reprintovima? Te ćekarte bit reprintane u Tribe Force-u?! Jel to inače u OCG-u rade ili će i TCG imat reprintove u sklopu edicije?

Odgovori

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.