The Story About YGO! ColdWolf

Već jedno duže vrijeme razmišljao sam mnogo o tcg-u, odnosno o Yu-Gi-Oh! Ono što me jednim dijelom i navelo na pisanje svega ovoga jest državno prvenstvo na koje nisam mogao doći zbog X razloga (nije važno), ali ponajviše zbog toga što mi je stalo da svoj pogled na Yu-Gi-Oh! mogu podijeliti s vama fanovima te izvrsne igre (moglo bi se reći i sporta, uskoro ).

Osim toga, ako ikada opet izgubim volju i smisao za igranjem, a svi znate da bez volje nema poboljšavanja, usavršavanja(no upgrade, no level up, no experience, , zvuci ko da je život role-playing game, al više-manje to i je tako), pogledat ću samo ovaj članak i sve će biti ponovo u redu. Možda i vama pomogne Kao prvo postavit ću vama a i sebi pitanje, zašto volite taj tcg. Ima par razloga (nećemo dirati one totalno bizarne razloge tipa: frendovi me tjeraju, u krvi mi je,. I sl.) – najveći razlog tome je zabava,.da nije zabavno barem malo, sigurno bi napustili Yu-Gi-Oh! – Mnogi od nas imaju u sebi ugrađenu potrebu za pobjeđivanjem, uzdizanjem nad drugima i sl., oni koji me poznaju znaju da je to moj problem / prednost,. .D ovisi kako se uzme. Uglavnom osjećaj moći je oduvijek bio sjajan radilo se o stvarnim ratovima, mafiji ili o „običnom“ tcg-u svejedno je. – Onda, postoje i kolekcionari,. Vole skupljati karte, puno zanimljivih i raznolikih karti gotovo svaki tcg player voli imati – Naposljetku, kroz taj hobi steknete raznaJu svom albumu prijateljstva, u naviku vam prijeđe igra i žao vam se rastati od nje, zato bolje ni nemojte. Ono što ja pored natjecanja na većim eventovima ili borba protiv poznatih duelista volim u Yu-Gi-Oh-u je mogućnost praćenja same igre (metagame-a) Jednostavno je, kao što fanovi nogometa osim što ga vole igrati, neprestano ga i prate, tako i ja u zadnje vrijeme pratim taj tcg. Kako? www.metagame.com www.duelyugioh.com www.yugiohetc.com Kroz čitanje artikala najpoznatijih svjetskih yugioh writera koji vam mogu itekako pomoći (izgradnja dekova, razumijevanje pravila pojedinih karti, informiranje o dobrim tech kartama, pripremanje za veća natjecanja i sl.) Još važnije od toga je da se prate sva nova pravila o svim kartama na ude-ovim stranicama. Smatram da je dužnost igrača da ipak zna sva pravila o kartama koje ima u svom deku, radi poštovanja prema protivniku, judgeu, prema sebi i dragocjenom vremenom I valjda imate barem toliko samopoštovanja da si ne dopustite takvo neznanje pred drugima , pogotovo ako imate više od Ako može Kulman sa 11 biti prvak US-a , onda valjda i viJ12-13 godina možete znat sva pravila koja se tiču vaših karti u deku. Da ne duljim dalje, htio bih pisati o malo zanimljivijem djelu ovog članka, a to je History of Yu-Gi-Oh! Nemogu baš najdetaljnije opisati što se sve događalo kroz vrijeme, jer prije nisam posvećivao neku veliku pažnju tome, a nisam ni igrao sve do bananja Yate, (IIRC ) AKO IMATE BILO KAKVE INFORMACIJE SENDAJTE MI NA PM! Pokušat ću vam dočarati svoj pozitivan pogled na cijeli razvoj metagamea (ovo se ne tiče japanskog metagamea) U yugiohu je predivno to što postoji tolko različitih monstera, različitih dekova, i svaki tu pruža na neki način drugačiji pristup igranju, samo to treba osjetiti Problem je jedino što je svima toliko važno pobjeđivati da se danas sve svelo na 1-2 najačih dekova a ostalo služi samo za casual play. Sad koliko je to problem igre, a koliko samih igrača koji su se doveli u tu situaciju,.meni nije važno jer ja mogu i sa chaosom protiv mirror chaosa igrati neprestano da mi HISTORY:Jnikad ne dosadi, sve dok ima barem 1-2 različitih tech karti Glavna podjela dekova: Aggro: taj deck koristi monstere za agresivan napad na protivnika, spellovi i trapovi su tu za potporu. Combo –ti dekovi koriste nekoliko karata za combo smrtonosne udarce. Na primjer Yata-Lock ili Jowgen + Last Will deck. Control – ovi dekovi usporavaju ili zaustavljaju tijek borbe, pritom radeći više štete protivniku nego sebi. Recimo Spell Canceler deck. Pod-tipova ima previše, i teško ih je sve nabrojati, možda si dam truda nekom drugom prilikom. Sa prvim edicijama nije se moglo baš previše toga učiniti, zagriženi fanovi anime-a bacali su se na izradu svojih Blue-Eyes White Dragon ili Dark Magician dekova (ili bilo koji drugi theme deck) dok oni pametniji počeli su izdrađivati main type: aggro/subtype: beatdown dekove sa monsterima od 1700,1800,1900 ATK-a i najkorisnijim spell i trap kartama. Ponavljam ako griješim slobodno me ispravite u bilo kojem dijelu ovog članka. A naravno, dok netko ima jači deck od tebe, pokušavaš kopirat njegov deck i tako se već yugioh pretvorio u ono što ljudi iz konamija valjda nisu planirali. Nikome nije stalo do različitih dekova sa razlićitim monsterima,.nije bilo važno dal je theme deck water,fire ,dark,. Sve je to igračima bilo nebitno, oni su samo htjeli imat deck sastavljen od ralzičitih tipova monstera spellova i trapova sa ciljem da to sve skupa izvrsno radi i nosi im pobjedu. Prije se moglo igrati 3 komada D. D. Warrior Lady,. Zbog dark holea, raigekija igrao se Vampire Lord, Berserk Gorilla zbog snage i većina je uglavnom igrala beatdown dekove u tom smislu. Negdje u tom razdoblju su se rađali i prvi beastdown i zombie dekovi, nisam siguran. Bilo je i Exodia dekova te neka vrst control dekova. Tada stiže nadmoćni Yata-lock, po meni yata je znak smrti, što doslovno u igri i pokazuje, zaključa te, i nemaš izlaza, protivnik se sad može igrati i kljuckati te malo po malo te nakon toga ubiti, ili ostaviti ti još 300 Lp-a iz zafrkancije da vidi kako ćeš se sa time izvući Smrt je obavila svoj zadatak i povukla se vidjevši kako joj se nitko ne može suprotstaviti Ali tu je još bila jedna moćna sila, chaos. Vojnici, zmajevi, čarobnjaci (bls,ced,dark magician of chaos) pojačani moćima iz samog pakla dokazali su se kao najači u svijetu yugioha. Svatko sto je stao protiv njih bio je pogubljen, samo rijetki odabrani light i dark monsteri i ostali dovoljno korisni da im služe imali su mogućnost pridružiti se njihovoj invaziji i biti na pobjedničkoj strani. To je bio taj CCC ( cookie cooter chaos) koji je sve do danas promjenio naš metagame. Bilo je tu još i ostalih jako dobrih OTK dekova (Magical Scientist, Butterfy dagger Elma, i drugi). Nešto kasnije nakon uspješne invazije, sam car chaosa povukao se i prepustio Black Luster Soldieru da i dalje vodi njihovu vojsku po nove pobjede. Iz toga se razvio CCWC ( cc warrior chaos) deck. Karakteristike su mu bile iznimna brzina: pot,graceful, 2x reinforcement of the army,. Light i dark monsteri bili su više warrior orijentirani. E sad, U Hrvatskoj se većinom igrao CCWC, ali svjetsko prvenstvo 2005. pokazalo je da je chaos jači uz podršku drugih monstera. Na četvrtom mjestu našao se CCWC. Treće mjesto pripalo je njemcu sa odličnim Chaos Machine dekom. Baziran na light dark machine monsterima, tsukuyomi+mof/dekoichi combo potezom te 3x limiter removala (iznimna snaga, zato je i restrictan na 1). Drugo mjesto pripalo je vrlo učinkovitom Mill deku,. Kojeg moram napomenuti naš Xyster je uspio dovesti do savršenosti i nevjerojatno teško ga je bilo counterat, i zbog toga su opet zabranili dosta karti koje su pomagale Mill dekovima. A na prvom mjestu našao se chaos koji je podršku pronašao u sacred phoenixu, nevjerojatno drevno stvorenje. Ali još važnije je bilo to što je taj deck koristio moćan combo sa 2x scapegoatsa i 2x metamorphosisa (3x TER) kontrolirajući cijeli field većinu vremena. Onda dode vrijeme za novu listu. I BLS isto vidjevši kako nema dostojnog protivnika ostavi svoju vojsku vođenu pod vodstvom Chaos Sorcerera da ponovo dokažu kako mogu i bez svojih leadera pokoriti ostale dekove Iako su mnogi zbog povratka dark holea predviđali da će phoenix-zombie dekovi biti tier 1 bez konkurencije, pogriješili su. Nije ni chaos bio kao nekada, tu i tamo koji sorcerer je uspio zavladati nad ostalim monsterima, ali većinom mnogi dosada chaosu korisni monsteri okrenuli su se protiv chaosa i pod vodstvom moćnih Monarcha i brzih cyber dragona uspjeli su zavladati svijetom Tu se rađaju razni Warrior-toolbox dekovi, cyber-tomato control, a u svakom od tih tipova našlo se 1-2 monarcha, kao najači monster u deku. S druge strane bilo je tu i soul control ,ili monarch control dekova, gdje su monarchi mogli maximalno dokazati svoju snagu kontroliranja, otjeravši chaos iz svojih regija na kojima vladaju ( na neko kratko vrijeme). I onda, weenie monsteri iskopali su iznimno dragocjeno blago,. Pot of avarice!! U dogovoru sa Monarchima, zajedno su pobjeđivali sve što im se našlo na putu ( FFC, flip flop control) ,. Nešto kasnije to se razvilo u nekontrolirano korištenje navedenog blaga (MMTP, magical merchant turbo pot),.gdje je najviše do izražaja došao mali pohlepni trgovac Resursi su se potrošili (nova ban lista) i mmtp više nije bilo moguće izgraditi, a i ffc je dosta izgubio na snazi zbog povratka drugog nobleman of crossout-a. Chaos is back, new style chaos – Chaos Return. Chaos Sorcerer sa ambicijom da uništi sve ostalo kako bi se mogao dokazati pred svojim gospodarima (BLS,CED) otvorio je portal do druge dimenzije (RFDD). Sve izgubljene duše pod vodstvom Sorcerera pokorile su sve monstere, jedino su se Monarchi još uspjevali nekako održati protiv chaosa. Ali ipak chaos je ostao najači. I sada već i vi znate da je ovdje kraj, chaos return se još uvjek igra, zanimljivo je kako će se kroz vrijeme još metagame mijenjati, tko će tada biti na vlasti da vam opet pričam priče Ali jedno je sigurno, i dok se return zagasi , chaos će opet naći svoj put do pobjede,.prije ili kasnije. Ako je i vama zanimljivo čitati nešto slično ovome, posjetite metagame i sigurno ćete se dobro zabaviti ;P Coldwolf

Jedna misao o “The Story About YGO! ColdWolf

Odgovori

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.