Temperature Below Zero

Below Zero:::

 

Eto nakon osam mjeseci našao sam vremena svratiti na Yu-Gi-Oh! Planet.Naravno da je moje znanje izblijedilo tjekom vremena pa u nedostatku znanje o trenutnoj meti.Isto tako smatram da se igra previše iskomercijalizirala i da je osvajanje turnira i ulaganje u nekakav skupi deck koji se radi po kalupu previše isforsirano.Pa sam se okrenuo stvaranju fun deckova jer sama bit Yu-Gi-Oh-a je u tome.Preciznije rečeno, izrada deckova prema određenom archetypu.Nekolicina ideja mi je pala napamet pa sam odlučio podijeliti s nekim te deckove i deck liste.Prvi na redu je jedan vrlo poznat na archetype koji je izašao po prvi put u Hidden Arsenalu No.1.To su Ice Barrieri.

 

 

Ice Barrier (Hyou Kekkai) J

Prilikom izlaska Hidden Arsenala pojavilo se mnoštvo archetypova među njima i Ice Barrier novi water atribute archetype koji nam je donio dobro poznatog Brionaca,zatim Dewlorena i Gungnira te na kraju Trishulu.Iako su igrači najviše pažnje predali Brionacu i Trishuli (zbog njihovih efekta)ostali Ice Barrieri su ostali u sjeni svojih synchro članova.

Nakon kratkog uvoda bio bi red da objasnim princip na kojem Ice Barrier monsteri funkcioniraju.

Princip je vrlo jednostavan.Naime cjeli archetype se zasniva na povećanju field advantage i na jakom hand advantageu.U samom fokusu su synchro monsteri:

Brionac,Dragon of the Ice Barrier

Dewloren,Tiger King of the Ice Barrier

Gungnir,Dragon of the Ice Barrier

Trishula,Dragon of the Ice Barrier

Osim synchro monstera,stvaranju advantagea doprinose i takozvan ”General” Monsteri primjerice:

General Raiho of the Ice Barrier

General Gantala of the Ice Barrier

General Grunard of the Ice Barrier

Naravno tri karte ne čine deck,ali u suradnji sa drugim kartama iz već velikog Ice Barrier supporta možemo stvoriti deck koji ima šansu za uspijeh.Naravno da bi to postigli trebamo advantage i to field advantage,a Ice Barrieri su u tome poprilično dobri jer da bi djelovli zahtjevaju prisutnost drugog Ice Barrier monstera na fieldu a u tome najbolje uspijevaju

Cryomancer of the Ice Barrier (koji uz prisutnost drugog monstera zabranjuje napad svim level četiri i više monsterima)

Defender of the Ice Barrier (monster koji brani svim monsterima koji imaju jednak ili veći ATK od njegove DEF da napadnu)

Dai-sojo of the Ice Barrier (monster koji kad je flipan mjenja se u obranu te se aktivira efekt koji štiti naše Ice Barrier monstere da budu uništeni od Spell i Trap karata)

Uz gore navedena karte tu je cijeli arsenal drugih monstera koji spremno čekaju svjetlo Land of Magic stola.Proveo sam vas kroz manji uvod i srž deck,a sad je vrijeme za drugi dio teorije o Ice Barrier archetypu tj. Vrijeme je za dio koji će teoriju provest u prraksu.Da,stvaranje decka.

Deckovi: Ice Barrier se može pohvaliti sa nekoliko vrsta deckova ali Ice Barrier finest su:

General Rush
Destiny Barriers
Absolute Barriers
Brionac OTK

General Rush:

Jedan od najefikasnijih deckova.Deck koji se bazira da se sa Magic Triangle of the Ice Barrier na field dovede Generald Grunrad of the Ice Barrier koji ima ulogu swarma i locka.Isto tako deck može raditi na synchro summonu ali nije u fokusu kao samo General Grunrad.

Da bi deck funkcionirao trebamo pravi izbor karata za njega,a najbolje je krenuti od početka a to je sami General Grunrad of the Ice Barrier.

Karta ima mogućnost da tjekom jednog poteza uz normalni summon dobijemo jedan gratis koji je uvijek dobar i posluži svrsi.Iako je ograničen na samo jednom po potezu efekt je od velike koristi kada se traži potreba za synchro summonom (napominjem da nije u fokusu) Brionaca koji će dignuti smetnje sa fielda i otvorit nam put do protivnikovih životnih bodova.

Pa dolazimo do logičnog zaključka da su nam potrebna

x3 General Grunrad of the Ice Barrier

Da bi ovoga teškaša doveli na field potrebna nam je pomoć jedne spell karte koja u svom tekstu kaže da pokažemo tri Ice Barrier karte sa različitim imenom u ruci te uništimo protivniku jednog monstera,a nakon toga special summonamo jednog Ice Barrier monstera iz handa.Karta je Magic Triangle of the Ice Barrier

Karta je odlična za ovu vrstu deck.Dobivamo special summon sa normal summonom plus normal summon koji nam omogućuje Generald Grunrad što znači da smo dobili tri monstera od kojih dva mogu stvoriti Brionaca ili Trishulu te lako načeti životne bodove već u prvome potezu.Znači karta u decku ima broj trojstva

x3 Magic Triangle of the Ice Barrier

Sigurno ste pomislili da je nemoguće imati pet ključnih  karata u početnome handu,nije uz pomoć male amajlije koja nosi ime Medallion of the ice Barrier donosimo jednoga Ice Barrier monstera iz decka u hand

 

Karta je E-Emergancy Call za Ice Barrier ili Reinforncment of the Army ovisi kako gledamo na situaciju,ali u svemu karta je jedan veliki plus u decku i daje mu na brzini.Stoga zauzima svoja zaslužena tri mjesta

x3 Medallion of the Ice Barrier

Svaki general ima dva generala jednog koji upravlja konjicom a drugog da upravlja pješacima tj. vojnicima. Pa tako i naš general ima svoja dva pomoćnika koji nose ova imena General Raiho of the Ice Barrier i General Gantala of the Ice Barrier.

Dva generala koja koja imaju svojstvene efekte.Prvi je Raiho koji ima efekt sličan Magic Drain-u samo što ovaj pogađa monstere a da bi se negacija zaustavila javlja se potreba za diskartanjem karte iz ruke,a u nekim situacijama upravo ta jedna karta je ključ za combo,dok drugi general Gantala je dodatni monster reborn decka jer može special summonati jednoga Ice Barrier monstera iz gravea ali samo u endu.Stoga Raiho dobiva dva mjesta a Gantala jedno.

.x2 General Raiho of the Ice Barrier

.x1 General Gantala of the Ice Barrier

Za sada smo popunili šest od petnaest mjesta u monsterima,a isto tako i u spell odjeljku.Pa da nastavimo u istom tonu.

Na redu je jedan mali tuner drugog levela sa 1200 ATK i 800 DEF  koji ima mogućnost direktnog napada.To je Dewdark of the Ice Barrier.

.x3 Dewdark of the Ice Barrier

Draw power je prilagođen.Stoga možemo koristiti dvije opcije jedna je Warrior sa 1800 ATK i 1500 DEF a druga je 300 ATK i 500 DEF u oba slučaja dobivamo jednu kartu.Radi se o Blizzed Defender of the Ice Barrier.Monster koji mora biti uništen na fieldu da bi dobili mogućnost drawa dok je druga verzija Samurai of the ice Barrier puno jača verzija koja ne mora biti uništena da bi drawali kartu već samo u obranu i time se automatski uništi te dobijemo extra draw.

Moja opcija je Samurai.Zašto? Zato što prilikom napada opp sigurno ima skriveni Enemy Controller koji će obaviti svoj posao i promjeniti našeg monstera u obranu,a on će obaviti ostatak posla.Osim toga i sami ga možemo prebaciti u obranu da bi dobili jednu kartu.

.x2 Samurai of the Ice Barrier / Blizzed,Defender of the Ice Barrier

Svaki odred treba ”pirotehničara” u ovom sličaju ”pirotehničarku” koja će očistiti field od posijanih mina da bi trupe mogle napredovati prema cilju.Najbolji posao obavlja jedina dama u decku Dance Princess of the Ice Barrier.

 

Karta koja kaže da otkrijemo onaj broj Ice Barrier monstera u handu da bi smo vratili isti taj broj setanih Spell ili Trap karata u opp ruke.Možemo je nazvati hodajućim Giant Trunadeom koji udara sa 1700 ATK .Karta lako prolazi kroz pojedine monstere dok najbolje služi za uklanjanje setanih prepreka tipa Dimensional Prison,Mirror Force,etc.Stoga karta zauzima dva mjesta u decku

.x2 Dance Princess of the Ice Barrier

Zadnja dva mjesta zauzimaju Cryomancer of the Ice Barrier i Geomancer of the Ice Barrier 

Zadnje dvije karte su tuneri,jedan trećeg levela,a drugi je levela dva.Osim što su tuneri oba pridonose zaštiti monstera od napada.Geomancer diskartajući kartu declaramo atribut (Light,Dark,Fire,Wind,…) aktiviramo zabranu napada za te monstere dok Cryomancer brani svim level četiri monsterima da napadu.

.x1 Geomancer of the Ice Barrier

.x1 Cryomancer of the Ice Barrier

I s ova dva monstera dostigli smo total od petnaest karata u monster sekciji.Karte se najviše oslanjaju na Synchro kao i na summonanje generala te zadavanju tzv. Final Blowa opp.

Nakon odabira monstera i postavljanja temelja za spell sekciju prelazimo na dovršetak iste te.

Potreban nam je draw (njega smo donekle postigli sa Samurajem) koji je uvijek dobrodošao,pa ćemo iskoristiti  Moray of Greed koji nam nalaže da vratimo 2 Water karte u deck te vučemo 3 nove,karta je odlična za ovaj deck jer se riješimo trenutno nepotrebnih Generala u handu.Pa Moray krade

.x3 Moray of Greed

Druga karta je Salvage.Spasilačka služba decka jer daje mogućnost ”spašavanja” utopljnika iz grave-a pa pomoću njega uzimamo Geomancera,Cryomancera,Dewdarka,etc te ponovno korištenje

.x2 Salvage

Bližimo se broju petnaesat sa trenutnim stanjem od jedanaest karat trebamo još četiri karte,a to mjesto uzimaju standardna postava.

.x1 Monster Reborn

.x1 Dark Hole

.x1 Book of Moon

.x1 Giant Trunade

Spell karte su na mjestu.Sa totalnim brojem od petnaest ušli smo u završnicu stvaranja decka.Jedino su nam ostale trap karte koje su u standardnoj postavi.

.x3 Dimensional Prison

.x2 Starlight Road

.x2 Bottomless Trap Hole

.x1 Call of the Haunted

.x1 Trap Dustshoot

.x1 Torrential Tribute

 

Na kraju smo stvorili deck koji ima velike šanse za uspijeh.Naravno potreban je igrač koji ima skilla i koji zna kako deck funkcionira,a isto tako i kako izvuć maksimum iz njega.

Deck:
Monstrer: 15

3 General Grunard of the Ice Barrier
3 Dewdark of the Ice Barrier
2 General Raiho of the Ice Barrier
2 Samurai of the Ice Barrier
2 Dance Princess of the Ice Barrier
1 Cryomancer of the Ice Barrier
1 Geomancer of the Ice Barrier
1 General Gantala of the Ice Barrier

Spell:15
3 Magic Triangle of the Ice Barrier
3 Medallion of the Ice Barrier
3 Moray of Greed
2 Salvage
1 Monster Reborn
1 Dark Hole
1 Book of Moon
1 Giant Trunade

Trap: 10
3 Dimensional Prison
2 Starlight Road
2 Bottomless Trap Hole
1 Call of the Haunted
1 Torrential Tribute
1 Trap Dustshoot

P.S. Feel free to fix

Komentari

Odgovori

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.