Card of the Week – Trishula, Dragon of the Ice Barrier

Pozdrav dragi čitatelji i čitateljice, i dobrodošli u novi COTW. Po pozitivnim komentarima na moj prošli blog, zaključio sam da vam se ovakva vrsta blogova sviđa te kao što sam i obećao donosim vam novi COTW, sa jednom možda još destruktivnijom kartom. No prvo da kažem nekoliko riječi o prošlom blogu.

Većina ljudi je rekla da je odlično, te sam jako zahvalan onima koji su mi pomogli sa nekim svojim prijedlozima kako poboljšati blog, te WD-u koji je napisao template kako pisati COTW, koji će mi isto poslužiti da pišem bolje članke, počevši već od ovoga, jer ću malo urediti neke stvari i dodati ponešto. Još samo da kažem drago mi je da sam pokrenuo nešto novo na siteu, ponovnim pokretanjem ove kolumne COTW, jer tako znam da sam i ja pridonio razvijanju ovog sitea. Neću više duljiti, da ne budem dosadan, nego prelazimo na stvar.

Trishula

1 Tuner + 2 or more non-Tuner monsters
When this card is Synchro Summoned, you can activate this effect to remove from play up to one card each from your opponent’s hand, field and Graveyard. (The card in the hand is chosen at random.)

Evo neke informacije o karti : *Karta je do sada izašla jedino u boosteru Hidden Arsenal 4, kao secret rare, te je ujedno bila cover tog istog boostera i booster je nosio njezino ime. *Ovo je treći Dragon of the Ice Barrier u nizu, te je po mojem skromnom mišljenu ujedno i najjači, a isto tako od ta tri Dragona ovo je drugi koji je limitiran na jedan po ban listi (prvi je Brionac, Dragon of the Ice Barrier) *Trishula zapravo znači tri koplja, što očigledno ima veze sa njezinim artom, tj. sa njezine tri glave, te sa njezinim effectom koji remova tri karte.

UVOD I STATISTIKE KARTE

Za početak ću navesti zašto sam odabrao kartu, tj. zašto je ona tako posebna. Karta od trenutka kad je izašla postala je jedan od najtraženijih synchroa, zbog svojeg ubojitog effecta, te prilično lakog prizivanja, što se možda ne čini tako na prvi pogled, ali začudili bi se kako ova karta lagano dolazi na field u mnogim deckovima, samo je dovoljno da igrate kojeg tunera, te da imate dovoljan swarm u decku da lako dovedete materijale za synchro summon u jednom potezu. Nadalje kartu sam odabrao jer kao što znate sada nam dolazi nova era XYZ-ova, makar synchroi su i dalje glavnina extra decka, ali možda se to s vremenom promijeni, kada počne dolaziti sve više XYZ-a, pa sam stoga odlučio pisati o synchro karti, prije nego prijeđemo na “novu eru” monstera. Sada ćemo malo o statistikama karte; Trishula ima visokih 2700 ATK i 2000 DEF, što znači da ima dovoljan napad za prijeći preko mnogih monstera, izuzev nekih malo jačih monstera tipa; Judgment Dragon, Dark Armed Dragon, Krystia itd., te je stoga odličan beatsick. Dalje Trishula je level 9, te zahtijeva jednog tunera + dva ili više non-tunera za svoje prizivanje, što možda izgleda komplicirano, ali kao što sam već rekao ovo je zapravo jako lako. Možda se nekima čini da je previše dati tri monstera za jednu kartu, ali vjerujte isplatit će vam se. Još je jedino ostalo za spomenuti da je Trishula dragon-type monster te da je Water, ali to je manje bitno, jer rijetko koji deck to iskorištava.

EFEKT KARTE

Sad je vrijeme da kažem nešto o effectima ove predobre karte. Znači effect je vrlo jednostavan, a ubojit; kad je ova karta prizvana synchro summonom, možete removati jednu kartu sa protivnikovog fielda, graveyarda i iz njegovog handa. Ovo je jednosatvno predobro, kao prvo riješite se nekog monstera sa fielda koje Trishula ne može uništiti ili nekog setanog monstera koji bi vam mogao pokvariti planove tipa Ryko, Gravekeepers Spy ili slično, ili eventualno nekog setanog spell/trapa ako je ostao koji ne fieldu, dalje rješite se neke karte iz graveyarda, npr. nekog lightsworna da sprječite Judgment Dragona; Plaguespreader Zombie-a, Sporu ili Glow-up Bulba da spriječite neki synchro summon (ako protivnik uopće doživi idući potez), Treeborn Froga i još ima bezbroj situacija u kojima ovaj effect može biti jako koristan i kao da ovo nije dost,a ostao nam je još jedan effect da removamo jednu kartu iz protivnikove ruke, e ovo je super, samo što ovo često ide na sreću, ali zato vam je još slađe kad removate Targoediu, Gorza, ili nekog drugog velikog monstera koji bi mogao preokrenuti igru u protivnikovu korist. Postoje dva velika neprijatelja Trishule; Effect Veiler i Herald of Orange Light, a razlog je taj što vi ste u tom trenutku potrošili minimalno tri monstera za Trishulu, a protivnik onda baci recimo Effect Veilera, što znači da je on potrošio samo jednu kartu, i još vam je time pokvario planove koje ste imali za rješavanje nekih monstera koji vam smetaju, te vam onda recimo ostane Trishula na fieldu, a on i dalje ima npr. Judgment Dragona. Sad tu više ne možete baš nešto napraviti, jer ste vjerojatno potrošili dosta karata za dovođenje same Trishule, jedino ako u rezervi imate BLS-a, Chaos Sorcerera ili nešto slično što vam eventualno može pomoći da se izvučete iz te situacije. Zato se uvijek trebate čuvati te dvije karte, jer vam stvarno mogu uništiti sve planove koje ste imali. Još bi samo trebalo spomenuti jedan ruling; sa effectom Trishule možete removati samo kartu sa fielda, ili samo iz handa ili graveyarda, znači ne morate odabrati kartu sa svakog dijela, nego možete odabrati samo jedno, ili dvoje od svega navedenoga iz effecta, uz ovo se nadovezuje i to da effect možete iskoristiti i ako protivnik nema recimo kartu na graveyardu, ili na fieldu, te isto tako možete aktivirati effect ako se na fieldu nalazi neka karta tipa Nevrovalley.

KOMBINACIJE,  DECKOVI  I  SAVJETI     

Sad ću malo objasniti u kojim deckovima ova karta radi dobro, koje su kombinacije za lakše prizivanje itd. Znači kao što sam već rekao, karta radi u skoro svakom decku koji ima nekog tunera, plus neki swarm, i staple je u skoro svakom extra decku. Ja recimo iz iskusta znam za jednu čestu kombinaciju u lightsworn decku; potrebne karte su: Lumina, Lightsworn Summoner, Plaguespreader Zombie (PSZ) i neki level 4 lightsworn u graveyardu. Prizovete Luminu, aktivirate effect te bacite PSZ-a u graveyard, prizovete nekog level 4 lightsworna iz graveyrda te onda vratite kartu iz ruke na vrh decka da vratite Zombia i onda jednostavno synchroate Luminu, lightsworna i PSZ-a u Trishulu. Ovo je prilično jednostavna kombinacija, u kojoj bez problema napravite Trishulu, ali se potroši dosta karata za nju. Postoji još jedna česta kombinacija u Agnet decku ali onom koji igra Genex Ally Birdmana. Prizovete Agent of Creation Venus, platite 1500 life pointsa te prizovete tri Mystical Shine Ball-a, onda vratite Venusa u hand sa Birdmanom te synchroate Birdmana i tri Shine Ball-a u Trishulu. Ovo je isto vrlo jednostavna kombinacija, u kojoj zapravo potrošite samo jednu kartu iz handa (ako su sva tri Shine Ball-a bila u decku), te je zbog toga čak i bolji od prethodno spomenutog. Vezano uz ova dva comboa, važno je napomenuti da Trishulu radite samo onda kad protivnik nema setanih spell/trap-ova, jer ćete jednostavno naletiti na Solemn Warning te biti u minusu od nekoliko karata, ovisno na koji način ste prizvali Trishulu . Zato je važno ovu kartu odigrati pametno, jer ako to odradite kako treba vjerojatno imate game. Osim prije navedenih monstera; Effect Veiler i Herald of Orange Light, Trishuli može zasmetati još jedna karta iznenađenja iz ruke. Govorim o Gorzu, monsteru koji se igra u skoro svakom decku i vjerojatno ste svi čuli za njega. Najgore što vam se može dogoditi je da napadnete sa Trishulom, a onda sleti Gorz. Ako nemate neki backup plan postoji velika šansa da ćete izgubiti, jer protivnik onda ima dva monstera sa 2700 ATK, a vi ste potrošili dosta resursa da dovedete Trishulu, koju vam on može uništiti i onda još napasti sa monsterom od 2700 ATK. Jednostavno grozno, a to znam iz vlastitog iskustva kada sam odigrao onaj Lumina – PSZ combo, potrošio tri karte iz ruke, doveo Trishulu, ponadao se pobijedi, a onda Gorz. Zaključak; igrajte pametno (i uz malo sreće) neće biti problema.   

SAŽETAK  I  ZAKLJUČAK

Za kraj ću napisati jedan sažetak svega što sam do sada napisao. Znači Trishula je jedan od najpopularnijih i najtraženijih synchroa ikad. Ima 2700 ATK što ju čini izvrsnim monsterom za napadanje, te je level 9 i zahtijeva jednog tunera + dva ili više non-tunera, što ju razlikuje od većine drugih synchroa. Ima ubojit effect koji remova po jednu kartu iz handa, graveyarda i sa fielda što u potpunosti otplaćuje monstere koje smo iskoristili za njezin summon i još nam uz to ostaje i monster od 2700 ATK. Effect je također jako dobar protiv deckova koji se trenutno igraju; Lightsworn- riješava lightswornove iz gravea te tako spriječava dolazak Judgment Dragona, Agent – riješava se Agent monstera te tako spriječava dolazak Master Hyperiona, Dark World – deck koji će uskoro postati popularan, čim izađe novi structure deck, a Trishula riješava glavnog monstera Graphu, te tako spriječava njegov ponovni dolazak. Karte kojih se morate najviše paziti su Effect Veiler i Herald of Orange Light jer vam često mogu srušiti sve planove koje ste imali sa Trishulom i samim time mogu protivniku osigurati game. Karta se uklapa u svaki deck koji koristi synchro monstere, a najpopularnija je u Plantovima, Lightswornovima i Agentima. Bitna stvar je da Trishulu odigrate samo onda kad protivnik nema setanih spell/trap karti jer postoji velika mogučnost da ćete naletjeti na Solemn Warning ili neku sličnu kartu, a onda ste u velikom minusu, osim ako ste sigurni da ta setana karta ne predstavlja neku opasnost tj. da je to neki blef. Najveći problem ove karte je taj što je dosta teška za nabaviti, jer njezina cijena se kreće oko 250 kuna, eventualno možda nađete nekoga tko će vam ju dati za 200 kuna, ali takvi su rijetki, a ovo je ujedno i problem zbog kojeg se Trishula ne nalazi u svim extra deckovima. Zbog ovoga postoji jedna jeftinija varijanta Mist Wurm koji ima isti način prizivanja kao Trishula te dosta dobar effect da vraća do tri karte sa polja u ruku kad je prizvan, ali to nije toliko dobro kao Trishula, jer ako taj potez ne riješite protivnika on može opet iskoristiti sve te karte. Zaključak; ako ste u prilici nabavite ovu kartu, jer definitivno ona donosi mnoge game-ove i bit će još jako dugo stalan član mnogih extra deckova, zbog svojeg ubojitog effecta i visokog napada.

Ovime smo došli do kraja još jednog COTW-a. Nadam se da vam se svidio kao i prošli, te da će opet biti pozitivnih komentara. Znači kao što ste vidjeli malo sam preuredio blog i napisao ga tako da bude pregledniji čisto radi estetike.

Do sljedećg puta vaš Chaos D.A.D. 🙂

18 komentara

  1. Odličan izbor karte, lijepo opisano najzanimljiviji mi je ono oko Tirshula – tri koplja

  2. Odličan izbor karte, lijepo opisano najzanimljiviji mi je ono oko Tirshula – tri koplja

  3. @Jinzo – havala barem mislim, jer ako ti je najzanimljiviiji onaj dio sa tri koplja onda to znači da mi blog baš i nije neki, tj. da je dosadan :-\

  4. Pa i je malo dosadnjikav jer većina igrača zna sve što si napisao..
    Bolje odaberi neke zanimljivije karte, a ne ove dosadne.. Vjerojatno si u slijedećem COTW-u mislio pisat o Dark Armed Dragonu ili Judgment Dragonu -.-

    Inače je blog ok, malo više comboa si mogao opisati (Foolish Burial na Dandyliona, Debris Dragon (i tu je bitno što je Trishula dragon..), T.G. (Striker + Warwolf + Rush Rino), Infernity…)

    Ali samo nastavi pisat jer bolje da se piše nego da se ne piše 😉

  5. @prorok – a gle malo mi je bezveze pisat o nekoj karti koje nije poznata i koja se ne koristi, jer ovo je Card of the Weak te stoga sam želio odabrati karte koje su popularne i koje utječu na igru, koje se puno koriste,a sad što ja mogu što su te karte možda dosadne.
    Nisam htio JD-a ili DAD-a nego sam mislio Gorza i Trag skupa, jer oni su danas isto jako popularne karte a bome su i jako korisne.
    Ovo sa T.G. znam ali mi to nije neki combo, dok evo priznajem na ovaj u plantu sam zaboravio (i Ledenko je na Natsima, pa mogu i ja 😛 )
    Uglavnom tek sam počeo, i s vremenom će valjda bit bolje, i nekad možda napišem o nekoj karti koja nije toliko popularna, ali prvo hoću ispucat sve ove danas važne i igrane karte za metu, a tek onda prelazim na neke koje su više fun, jer jednostavno ovo je COTW pa biram igrane karte.

  6. Jedan veliki minus jer nisi napisao da Trishula ne targeta i da ne treba izlijetati s priority.

    Onda još minusa jer nisi napisao comboe za Trishulu/multiple Trishulu.

    Idući put malo preglednije, s više sadržaja i manje blebetanja. Gorz i Trag ti je idealna tema za to, pogledaj http://yugioh.tcgplayer.com/db/article.asp?ID=2272 i pronađi što trebaš napisati da bude manje beskorisnog blebetanja.

    I nije Ledenko nego Zrilić.

  7. @ccv – evo priznajem da sam zaboravio napisati ovaj ruling za targetanje, makar je on dosta bitan, ali što mogu.
    Već sam priznao za ovaj combo za plantove da sam zaboravio, a iskreno comboe za multpile Trishulu niti ne znam, jednostavno ne mogu sve znat, pišem samo ono o čemu znam.
    Gle pregledno ne znam koliko može više bit od ovoga, još sam urednije napisao od prošli puta, tako da to neznam što da kažem.
    A sad blebetanje neznam zašto je tu, iskreno mislim da sve što sam napisao je donekle korisno(nešto malo više, nešto malo manje) probat ću sljedeći put pisati više nekih činjenica o samoj karti a manje nekih sovojih mišljenja itd…
    Ček što nije Ledenko bio zaboravio da je Trihsula dragon (izgleda da me pamčenje baš ne služi, makar sam taj dvoboj gledao uživo)
    Sve u svemu, tnx na komentaru, bilo je i vrijeme da se neko odvaži reći mi neke prave stvari za blog i drugi put će valjda biti bolje 🙂

  8. Hvala na komentarima, i nadam se da će sljedeći put biti bolje, tj. potrudit ću se još više da ovo bude još kvalitetniji članak i zanimljiviji vama čitateljima.

  9. kako islis samo jedan efekt od 3 moj protivnik mi aktivirao taj efekt i removiromi i iz ruke i sa fielda i iz gravea po jednu kartu jel to ispravno il je mogao samo jedan uzet od ova 3

  10. Znači sa effectom Trishule možeš removati po jednu kartu iz svega; grave, hand i field, ali sam naveo da onaj tko ju prizove može odabrati samo neke od ovih effecata, znači ne mora sva tri, nego može samo jedan od toga, ili recimo samo dva.
    Uglavnom oni te nije prevario, odigro je kako je trebao 🙂

  11. TI SI SJAJAN ZA OVAJ POSO SJAJNO OPISIES KARTU JEL BI MOGAO SLEDECU ODABRAT LIGHT AND DARKNESS DRAGON POSTO JE KOMLIKOVANA KARTA PA AKO ON NEGIRA EFEKT JEL ONDA MOGU NEGIRAT MIRROR FORCE I SLICNE TREPOVE U TRENUTKU KADA SE AKTIVIRAJU

  12. dobio sam srcani arest kad sam vidio da nisi naveo multiplay trishula loop u infernity inace uredu 8-9/10

  13. @Kamkiri – tnx na komentaru, a mislim da sljedeća karta neće biti LADD, jer imam nekih boljih karti za opisivanje od njega
    @darklord – ma daj sad još i tebe imam na duši, ali ajde očito si barem preživio, nego to za Infernity ja se ispričavam što sam zaboravio na to, jednostavno nisam se toga sjetio kad sam pisao blog, nego su mi prvo na pamet pali Agenti i LS-ovi, a plant i Infernity sam zaboravio, što je priznajem velika greška jer Infernity bez Trishule ne bi bio ni približno dobar kao što zapravo je. Valjda u drugom blogu ne ću zaboravit neke tako bitne činjenice kao ovo 🙂

  14. vrlo dobro,sve važno je rečeno,odličan izbor karte 😀 samo tako naprijed

  15. Dobar članak, ali iskreno o njoj svi znaju sve i početnik i pro. Volio bi da vidim neku dobru i igrljivu kartu, a o kojoj se malo zna.

Odgovori

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.