Pretjerivanje u yugiohu – karte koje ne bi trebale postojati

Pozdrav svima! Nakon duljeg vremena evo i mog doprinosa na blogu. Ideju za post sam dobio u jednom dvoboju na YouTubeu kad se igrač zaderao „ZAŠTO TA KARTA UOPĆE POSTOJI?!“ Današnja tema o kojoj sam htio pisati su karte toliko jake i toliko dobre da si mnogi ljudi promrmljaju u bradu mogućnosti koje mogu protiv određene karte (a to može nabrojati na prste jedne ruke). S druge strane ovaj koji kontrolira tu kartu slatko se smije i gleda izmučenog i znojnog protivnika kako pokušava složiti strategiju za pobjedu. Neke takve karte su vam vjerujem jako poznate dok su druge možda manje poznate. Svakako bih volio da sa mnom prokomentirate dolje ispod posta što vi mislite o sljedećim kartama. Pa počnimo!

CRYSTAL WING SYNCHRO DRAGON

1

 

1 Tuner + 1 or more non-Tuner Synchro Monsters

Once per turn, during either player’s turn, when another monster’s effect is activated: You can negate the activation, and if you do, destroy that monster, and if you do that, this card gains ATK equal to the destroyed monster’s original ATK until the end of this turn. If this card battles a Level 5 or higher monster your opponent controls, during damage calculation: This card gains ATK equal to the current ATK of the opponent’s monster it is battling during that damage calculation only.

Prva karta je ljubiteljima zmajeva, wind čudovišta, ljubiteljima prekrasnih artworka i vlasnika barem dvije prekrasne novčanice od 200 kuna zasigurno jako poznata. Da je kojim slučajem ovo diamond wing, a ne crystal wing uz njega bi sada bila slika Rihanne i stihovi njene poznate pjesme koji idu:“ Shine bright like a diamond.“ Iako nije ova karta sjaji u secret rareu i možete ju iskopati iz Shining Victories Packa. Bitno da je sve shiny i skupo… Ova karta također sjaji genijalnim efektom.  Jednom po potezu i to u vašem ILI protivnikovom, ako čudovište aktivira svoj efekt možete ga uništiti i ovaj zmajo dobiva njegov napad do kraja kruga. Ako se bori s level 5 ili jačim čudovištem ova karta dobiva njegov napad do kraja izračuna štete. Sigurno je da će vas ova karta jako puno puta izvući iz nezgodne situacije sa svojim moćnim efektom i visokim napadom od 3000 bodova. Je li ova karta trebala uopće postojati ili ne odredite sami. Meni jako dobro dođe za ubijanje vremena uz crtanje. Na kraju mogu još samo reći da su kristali čovjekovi najbolji prijatelji (naravno ako zna što je yugioh).

 

NUMBER 86: HEROIC CHAMPION – RHONGOMYNIAD

2

2 or more (max. 5) Level 4 Warrior-Type monsters

During each of your opponent’s End Phases: Detach 1 Xyz Material from this card. This card gains effects based on the number of Xyz Materials attached to it. ● 1 or more: Cannot be destroyed by battle. ● 2 or more: Gains 1500 ATK and DEF. ● 3 or more: Unaffected by other card effects. ● 4 or more: Your opponent cannot Normal or Special Summon monsters. ● 5: Once per turn: You can destroy all cards your opponent controls.

Rongom… hrong… ring… gromngo… rongominijad…? Ima teško ime stvarno. Zašto nije mogao biti Mirko ili Pero… Legenda kaže da je ova karta dobila ime po rhong… *pogled gore, copy, paste* po rhongomyniadu. A taj rhongomyniad je bilo koplje kralja Arthura. Kako je nekada kralj Arthur harao poljima i šikarama tako će i ova karta harati protivničkim poljem ili ako se yugioh transformira u budućnosti možda će harati i protivničkim šikarama. Ova karta vam dozvoli da si izaberete efekte po situaciji. Efekte dobiva po broju xyz materijala na njemu. Prizivanje je malo komplicirano pa zato ova karta nije dodirnuta F&L listom. Tko bi se uopće usudio dirati Arthurovo koplje? Ha čujte konami se svašta usudi. Čak se usudi stvoriti ovakvo oružje koje malo ljudi koristi jer trebate warriore da se koristi. Ne može to obični zombie, pyro ili vyrm. Ja ga još nekako uspijem sklepati u svojim Batlin Boxerima sa svih 5 materijala i stvarno mogu reći da ova karta zaključuje dvoboj. Zapravo se mogao zvati i Arthur ali dobro… Dobro da nema efekt „ako protivnik ne uspije reći ime ove karte iz prve ti pobjeđuješ dvoboj.“ To bi stvarno bilo previše…

MATEO

NUMBER 38: HOPE HARBINGER DRAGON TITANIC GALAXY

4

2 Level 8 monsters

Once per turn, during either player’s turn, when a Spell Card or effect is activated on the field: You can negate that effect, and if you do, attach that card to this card as Xyz Material. When an opponent’s monster declares an attack: You can detach 1 Xyz Material from this card; change the attack target to this card and perform damage calculation. If a face-up Xyz Monster(s) you control is destroyed by battle or card effect: You can target 1 face-up Xyz Monster you control; it gains ATK equal to 1 of those destroyed monster’s original ATK.

Veliki HHDTG mi je draža verzija imena ove karte. Zmajevi galaksija baš ne žele umrjeti… Svaki novi postaje sve jači i bolji. Prvo galaxy-eyes photon dragon i svi deseci njegovih evolucija i pojačanja. U novom serijalu Arc-V nas čekaju Galaxy-Eyes Cipher Dragon i njegova pojačanja. O jednom takvom ćete malo kasnije naučiti nešto ako ostanete uz ovaj post. Što imam reći za HHDTG-a? hmm… TA KARTA NIJE TREBALA POSTOJATI!! Zato se i nalazi u ovom postu. Samim time što koristi spell karte za svoje xyz materijale je jaka. Ne zaboravite da može koristiti i protivnikove spell karte i NIKAKO ne zaboravite da to može napraviti i u njegovom potezu. Zamislite sad ovako… Vi imate neka 3 čudovišta, ovu kartu i nešto nevjerojatno jako kao što je Beaver Warrior (AznEyes je prisutan…). Vaš protivnik ima nekoliko životnih bodova recimo… 35. Vaš protivnik je na redu i topdecka raigeki. Čovjek sav sretan zove mamu da kaže tati koji će prenjeti Štefu koji prodaje janjce da kaže Joži da zakolje jednog i pozove pola mjesta na proslavu. E zato ja baš ne volim ovu kartu. R.I.P janje. Da skratim već predugu priču o HHDTG-u. Nije trebao ni postojati. Nek ga konami nosi na mjesto za bann i nek se više ne pojavljuje u igri.

NUMBER S0: UTOPIC ZEXAL

0

3 “Number” Xyz Monsters with the same Rank

(This card’s original Rank is always treated as 1.) You can also Xyz Summon this card by discarding 1 “Rank-Up-Magic” Normal Spell Card, then using a “Utopia” Monster you control as the Xyz Material. (Xyz Materials attached to that monster also become Xyz Materials on this card.) This card’s Xyz Summon cannot be negated. When Xyz Summoned, your opponent’s cards and effects cannot be activated. This card gains 1000 ATK and DEF for each Xyz Material attached to it. Once per turn, during your opponent’s turn: You can detach 1 Xyz Material from this card; your opponent’s cards and effects cannot be activated this turn (this is a Quick Effect).

Ova karta je svojim efektom sasvim zaslužila mjesto u ovom postu. Kao i sve karte prije i poslije nje, nije trebala postojati. Ova karta postoji samo zbog dječice koja su bila zapaljena za yugioh zexal (koji je realno bio najlošiji serijal yugioha…) I u uspomenu na zexal je nastao utopia zexal. Neki koji će malo potrošiti vremena na slaganje decka koji se vrti oko ove karte mogli bi jako profitirati na turnirima (ako ga ne pogodi ban od konamija kad postane legalan u Europi. Realno za drugo i nije…). Evo kako napraviti OTK s ovom kartom. Krećete prvi. Prizovete običnu utopiu. Na nju postavite još 3 druge utopie. Iskoristite sve rank-up i rank-down karte u decku (osim jedne) da dobijete nekih 16 materijala. Bacanjem zadnjeg rank-upa stvorite ovu kartu. U protivnikovom potezu aktivirate efekt i u sljedećem potezu napadnete sa 15000 atk za game. Protivnik može setati neko čudovište ali imat ćete vi valjda u ruci nešto što će to počistiti. Odlična karta… nek umre i nek se ne vraća.

CYBER DRAGON INFINITY

5

3 Level 6 LIGHT Machine-Type monsters

Once per turn, you can also Xyz Summon “Cyber Dragon Infinity” by using “Cyber Dragon Nova” you control as the Xyz Material. (Xyz Materials attached to that monster also become Xyz Materials on this card.) This card gains 200 ATK for each Xyz Material attached to it. Once per turn: You can target 1 face-up Attack Position monster on the field; attach it to this card as a face-up Xyz Material. Once per turn, during either player’s turn, when a card or effect is activated: You can detach 1 Xyz Material from this card; negate the activation, and if you do, destroy it.

Od svega što sam postavio na ovu listu infinity je još najmanji problem. Vjerujem da svi većinom znate efekt tako da neću puno opisivati. Odlična karta, donekle u granicama normale za ovu razvijenu i brzu igru, ali da je igra spora kao prije koju godinu ova bi karta zasigurno bila preveliki problem.

NEO GALAXY-EYES CIPHER DRAGON

3

3 Level 9 monsters

If this card has a “Cipher” card or “Kinetic Soldier” as Xyz Material, it gains this effect:

  • Once per turn: You can detach up to 3 Xyz Materials from this card; monsters you control cannot attack your opponent directly for the rest of this turn, except this card, also take control of face-up monsters your opponent controls equal to the number of Xyz Materials detached, until the End Phase, but while this effect is applied, they have their effects negated, their ATK become 4500, also their names become “Neo Galaxy-Eyes Cipher Dragon”.

I evo gaaa veliki novi cipher zmaj. Kao što vidite nije još izašao ni u OCG-u ali imao sam jako veliku želju spomenuti ga. Da… na prvi pogled možda nije jako impresivno. Puno bolji efekt ima u serijalu. Ovaj dio until the End Phase ne postoji… Imate priliku trošiti protivnikova čudovišta dok neo galaxy-eyes postoji na polju. I ovako je već jako dobra karta. Sama pomisao da imate 4 čudovišta na polju od 4500 napada nije mala stvar. Još bolje ako su 3 od 4 protivnikova čudovišta koja ste preuzeli. Nekako počistite backrow i imate šansu oštetiti protivnika za najmanje 4500 napada. Ako protivnik koristi nešto u razini key mousea u napadu šteta se povećava zato što vaši „posuđeni“ neo galaxy-eyesovi ne smiju napasti izravno ali mogu napast druga čudovišta i tako dodatno oštetiti protivnikove životne bodove. Nije ništa slično broju 38, ali uzimanje i trošenje 3 protivnička čudovišta isto tako nije baš fer. To vam je moderna meta što da vam kažem…

MASKED HERO DARK LAW

MaskedHERODarkLaw-OP01-EN-UtR-UE

Must be Special Summoned with “Mask Change” and cannot be Special Summoned by other ways. Any card sent to your opponent’s Graveyard is banished instead. Once per turn, if your opponent adds a card(s) from their Deck to their hand (except during the Draw Phase or the Damage Step): You can banish 1 random card from your opponent’s hand.

Ova karta je zakon. Doslovno… (law=zakon) *bum bum ka-čing* Volim kad mi sjedne fora. Kratko i jasno, svaka karta koja treba u groblje miče se izvan igre i ako planirate uzeti kartu iz decka u ruku protivnik vam može izbaciti kartu iz ruke izvan igre. Totalni gamechanger. Za prizivanje mu treba samo mask change, ali dok postoji mask change ll može ga prizvati sve živo što koristi dark čudovišta u decku.

 

Eto, to bi bio kratak pregled karata koje ja mislim da su trebale biti bolje napravljene ili nisu trebale uopće biti napravljene *khm khm 38 khm*. Dajte mi svoje ideje o još nekim kartama pa ako bude dosta ideja upoznat ću ostale s vašim idejama preko drugog dijela „karata koje nisu trebale postojati“. Hvala vam na čitanju, nadam se da vam se post svidio i doviđenja do nekog sljedećeg posta.

~ YGOcro

YGOcro

Pozdrav svima! Evo par stvari koje trebate znati o meni. Za ovaj "posao" vam treba samo želja za pisanje. Imam 15 godina i najmlađi sam od svih autora na blogu, ali to me ne sprečava da podijelim svoja iskustva, ideje, zanimljivosti sa svima vama onako kako najbolje znam, a to je kroz pisanje. Ovom prilikom pozivam sve one koji prate mene, moje postove i cijeli blog, a imaju želju za pisanjem da se pridruže našoj veseloj ekipi. Što još o meni... "specijalizirao" sam pisanje deck profila, neke lude comboe (naravno s pripadnim deck profilom), ali nađem se i u drugim temama. U mojim postovima je uvijek veselo i opušteno tako da se čitatelj isključi iz svih problema i fokusira samo na moj post. Tu i tamo ubacim i nešto smiješno. Ne idem puno na turnire, ali zato igram privatno s prijateljima. Igram malo slabije, nepoznate i maštovite deckove kao što su Dragunity, Batlin' Boxer, Superheavy Samurai i Raidraptor jer sam i sam takav. Ne podnosim metu i mislim da svaki deck ima šanse da briljira na nekom velikom turniru (bez brillant fusiona). Možete mi uvijek slati ideje za sljedeće postove i pokušat ću ispuniti sve želje i ideje u što kraćem vremenu. Hvala svima na podršci i hvala što pratite blog.

3 misli o “Pretjerivanje u yugiohu – karte koje ne bi trebale postojati

  1. Da se razumijemo ovde dark pas je uljez dajte je mnogo dosadniji od neta kao i psy framer pa ih nisi stavio ove.

    1. Hvala na ideji! Sigurno će biti još koji dio ovoga ako bude ideja za karte koje ću objasniti. Ako imaš još neke ideje za naporne karte bio bih jako zahvalan. Što se tiče dark lawa ako se ne reagira na vrijeme zna biti jako problematična karta. Samim time što baca karte iz groblja izvan igre je jaka karta, a da minus u ruci ni ne spominjem.

  2. Svejedno law je prelazio dante je mnogo dosadniji kao i psy framer kao i neke druge karte da oni su nepravedni a ova igra se zove duel montera a ne duel
    Death monters neke karte binstvarno trebale dobiti u textu once per turn jer daju veliku prednost nad protivnikom neke karte trebaju ban.

Odgovori

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.