DECK PREDATOR -:- SKILL DRAIN

Pozdrav svima! Srijeda je, što znači da je vrijeme za novi DECK PREDATOR. Deck koji će danas biti obrađen je SKILL DRAIN.

Skill Drain
Continious Trap Card
Text
Pay 1000 LP. As long as this card remains face-up on the field,
negate the effects of all face-up Effect Monsters on the field.

Karta koja negira 70% monstera u prosječnom protivničkom decku?
Yes please!

Izabrao sam ( po mojem mišljenju ) najbolji Skill Drain koji se danas nudi igračima. Na mene je uvelike utjecala i činjenica da sam protiv ovog Draina mnogo puta i sam igrao.

Ući ćemo malo dublje u samu srž decka, i objasniti što ga čini posebno neugodnim velikoj većini deckova.

STRATEGIJA:
Na vlastitoj sam koži iskusio njegovu veliku snagu.Vjerujte mi nije ugodno kada protivnik stvara monstere sa visokim napadom, negirajući njihove negativne effekte ( Goblin Attack Force, Fusilier Dragon, Majestic Mech – Ohka ), a pritom onesposobljuje vaše najbolje karte (Zaborg, Jinzo, Blowback Dragon itd. )
Uz to kada vam kažem da Skill Drain negira i FLIP efekte, shvatiti ćete koliko je ova karta zapravo opasna.

Fusilier Dragon , the Dual Mode Beast
Effekt / Machine
Text
This card can be Normal Summoned or Set without Tribute. In that case, the original ATK/DEF of this card become halved.

Naravno, mudar igrač znati će zaobići Skill Drain.

Naime, Drain ne negira efekte karata koji se aktiviraju u graveyardu (što je djelomično i strategija Skill Drain igrača koji iskorištava tu činjenicu sa tražilicama ( Pyramid Turtle, Mystic Tomato ) i monsterima kao što su Newdoria itd.,
no krenimo otpočetka:

Pogledajmo neke od efekata karata koje Skill Drain negira:
DIJELE SE NA DVIJE SKUPINE:
1. SKUPINA EFEKATA KOJE NEGIRAMO PROTIVNIK
– Mobius the Frost Monarch
– Zaborg the Thunder Monarch
– Thesalos the Firestorm Monarch
– Blowback Dragon
– Jinzo
– Neo Spacian-Grand Mole
– Injection Fairy Lilly
– Dekoichi the Battle Chanted Locomotive
– Gravekeeper’s Spy
– Spirit Reaper
– Cyber Twin Dragon
– Manju of the Ten Thousand Hands
– Sanju of the Thousand Hands
– Ritual Duck
– Morphing Jar
– Demise, King of Armageddon
– SIX SAMURAI monsteri
– Magical Merchant

Prepoznajete li već i na ovom nepotpunome popisu neke od karata koje vam već duže vrijeme stvaraju poteškoće? Drain ih sve rješava.

2. SKUPINA EFEKATA KOJE NEGIRAMO NEBI LI ISKORISTILI BOGOMDANU PREDNOST:
– FUSILIER DRAGON
– Majestic Mech Ohka
– Goblin Attack Force
– Goblin Elite Attack Force

Monster sa 2800 ATK bez žrtve ( Fusilier Dragon )?
Ohka koja ostaje na polju ( No tributes required / 2400 ATK ) ?
Goblin Attack Force, koji se ne prebacuje u obranu na kraju napada?
O da, snovi se ostvaruju.

EFEKTI KOJI SE PROBIJAJU KROZ SKILL DRAIN:
– Efekti koji se aktiviraju u groblju ( Giant Rat, Mystic Tomato, Pyramid Turtle, Newdoria… )
– Posebna vrsta IGNITION EFEKTA : Skill Drain ne negira aktivaciju Ignition Efekta, ali negira taj efekt ukoliko monster koji ga je pokrenuo ostaje na polje. Što znači da efekt čudoviša koje aktivirajući ignition efekt tributea samo sebe ( Npr. Exiled Force ), neće biti negiran!
– Netaknuti ostaju i efekti monstera koji zahtjevaju plaćanje određene cijene ( uglavnom LP ) da bi ostali na polju TZV. “Maintenance Cost”.
– Ipak, važno je upamtiti da se cijene koje zahtjevaju napadi ili bilo koja druga plaćanja costa osim ” Maintenance Costa” NEGIRAJU!

KAKO IGRATI SKILL DRAIN ( Odabrani Build ):
Skill Drain igrač mora što prije izvući snažne monstere sa Drainom. Dobar primjer je Fusilier Dragon – The Dual Mode Beast, ako ga stvorite sa Skill Drainom, njegov će ATK biti 2800, i ostati će takav i nakon što Drain napusti polje. Uništenog Fusliera možemo kasnije prizvati sa Premature Buriallom ili Call of the Hauntedom na polje u punoj snazi.
Usudio bih se reći da je dovoljno da je Drain aktivan samo onoliko koliko nam je potrebno da izbjegnemo mehanizme koji koče naše najbolje monstere ( Majestic Mech – Ohka, Fuslier Dragon – The Dual Mode Beast ), koji nakon stvaranja ostaju na polju nepromijenjeni. Nemojte me krivo shvatiti, u vašem je najboljem interesu da zadržite Drain na polju, jer će te time kriplati najmanje 60% deckova koji se danas igraju ( počevši sa Monarsima ). Budite agresivni! Ukoliko protivnik ima skrivene karte u S/T zoni, napadajte glavom bez obzira!
Vaš je cilj završiti duel što brže, jer protivnik mora povući određen broj beskorisnih monstera, preko kojih će te se veoma lako probiti (Dekoichi, Gravekeeper’s Spy, Merchant itd ).
Što ga prije ” počnete lupati “, to je veća mogućnost da neće stići povući ona čudovišta čije efekte može aktivirati.
Pošto je Skill Drain deck koncipiran tako da nije potpuno ovisan o glavnoj karti, može se držati dosta dobro i u frontalnoj borbi bez Draina. Goblin Attack Forceovi, Ohke i Zombiji su više nego dorasli svakom Monarchu ili Card Trooperu. Malo koji protivnik može preživjeti nasrtaje dvaju full power Fusliera, bez efekata vlastitih čudovišta da ga zaštite. Pošto imamo Main Deckano poprilično Spell/Trap Removala 3× Dust Tornado, 1× Heavy Storm, 1× Mysticall Space Typhoon ), neće biti baš mnogo zapreka između naših zvijeri i protivničkih LP.
Dust Tornado je tu i kao izvrstan End of Turn Skill Drain Setter ( na kraju protivničkog kruga, uništite protivnikovu Spell/Trap kartu i sakrijete Skill Drain. ) , a neophodan je i u većini današnjih match-uppova ( dvoboja protiv određenih deckova ). Npr. Dust Tornado je upravo ono što vam treba da se oslobodite dosadnog Gravity Binda ili Messenger of Peace-a ( ili karata kao što su Swords of Revealing Light, Nightmare Steelcage pa čak i raznoraznih Equip Spellova poput United We Stand ili Mage Powera). Iskoristite svaku priliku koja vam se nudi za stanjivanje decka! Ako možete, zabijte se sa Pyramid Turtleom u protivničkog Cybera ili čak Monarcha da dozovete Ryu Kokkija. Pyramid u Graveyardu može čekati na Pot of Avarice, ili čak Premature ili Call. Naravno, najslađi je “stari” način dozivanja Kokkija u 3 koraka:
1. Stvorite Pyramid Turtle
2. Aktivirate Creature Swap i uzmete protivničkog Monarcha ili štogod
3. Ubijete svoju Pyramidu i dozovete Kokkija u Battle Phase!

Pošto ovo gore smatram općim znanjem ,( pionir ovakvih playeva je Vince, Old School Zombie Teh Archlord, koji e sasvim sigurno biti jedan od onih koji će zaigrati ( ili je već igrao ) sa ovakvim Skill Drainom, jelda? 🙂 )nadam se da ne moram pojašnjavati zašto ste vi dobili Ryu Kokkija?
Ah…Whatever , za one koji su još novi:
Effekti karata koji se aktiviraju u groblju se aktiviraju u groblju svojega vlasnika ( jer se vaše karte vraćaju u vaše groblje sa bilo koje strane polja, tako da npr. možete zloupotrijebiti činjenicu što ste Giant Rata, kojeg ste sa Creature Swapom dali protivniku ubili, i na svoju stranu polja dozvali Injection Fairy Lilly u Battle Phase – Naravno, IFL je beskorisna protiv Draina)

DECKLISTA:
Skill Drain : ODABRANI BUILD :
Monsters:
3× Cyber Dragon
3× Fusilier Dragon, the Dual Mode Beast
3× Mystic Tomato
3× Pyramid Turtle
2× Ryu Kokky
2× Newdoria
2× Majestic Mech – Ohka
1× Chainsaw Insect
1× Sangan

Spells:
1× Smashing
1× Mystical Space Typhoon
1× Pot of Avarice
1× Scapegoat
1× Premature Burial
1× Heavy Storm
1× Creature Swap
1× Snatch Steal
1× Brain Control
1× Swords of Revealing Light

Traps:
3× Skill Drain
3× Dust Tornado
1× Ring of Destruction
1× Torential Tribute
1× Mirror Force
1× Bottomless Trap Hole
1× Call of the Haunted
1× Deck Devastion Virus

Side Deck neću napisati, jer sam mišljenja da se svaki Skill Drain MORA znati prilagoditi metagameu na svoj način.
Na vama je kao igraču da poznajete slabe točke svojega decka!
Ovaj Drain je usmjeren napadima i kao takav, ja bih svoj Side Deck
usmjerio napadu, a ne obrani . Ovisno o vlastitom Feelingu, prilagodite Side preveniciji ili anihilaciji.

Testajući ovaj deck, došao sam do sljedećih zaključaka:
1. Najisplativije je aktivirati Skill Drain na protivničkoj Draw Fazi!
2. Nemojte čekati sa face down Drainom, aktivirajte ga što prije!
3. Ako protivnik prvi stvori Jinza, Drain nećete ga moći aktivirati, ali
ako ste vi aktivirali Drain, Jinzo koji dođe na polje nema efekta!

Priložiti ću još dvije varijacije Skill Draina, koje, iako ne smatram “dovoljno dobrima”, zaslužuju biti spomenute:

1. Skill Drain – Pure Agro
Monsters:
3× Cyber Dragon
3× Fusilier Dragon, the Dual Mode Beast
3× Mystic Tomato
3× Pyramid Turtle
2× Ryu Kokky
3× Majestic Mech – Ohka
3× Chainsaw insect
1× Sangan

Spells:
2× Smashing Ground
1× Mystical Space Typhoon
1× Pot of Avarice
1× Premature Burial
1× Heavy Storm
1× Snatch Steal
1× Brain Control
1× Swords of Revealing Light

Traps:
3× Skill Drain
2× Dust Tornado
1× Ring of Destruction
1× Torential Tribute
1× Mirror Force
1× Bottomless Trap Hole
1× Call of the Haunted
1× Deck Devastion Virus
3× Final Attack Orders

Nema se baš puno za reći, osnovne crte su iste sa Drainom koji sam “odabrao”, samo što ovdje vidimo veću agresivnost koja je ostvarena kroz nekoličinu Monster Removala i Force Attackova.

2. Skill Drain – Killing me Softly…
Monsters
3× Cyber Dragon
3× Fusilier Dragon, the Dual Mode Beast
3× Mystic Tomato
3× Pyramid Turtle
2× Ryu Kokky
2× Newdoria
3× Giant Rat
3× Exiled Force
2× Big Shield Gardna

Spells:
1× Mystical Space Typhoon
1× Pot of Avarice
1× Premature Burial
1× Heavy Storm
1× Snatch Steal
1× Swords of Revealing Light

Traps:
3× Skill Drain
3× Dust Tornado
1× Ring of Destruction
1× Torential Tribute
1× Mirror Force
1× Bottomless Trap Hole
1× Call of the Haunted

Odmah na prvi pogled, uočujete prevlast tražilica u ovom decku, koja ga čini iznimno ranjivim Remove Deckovima. Ova varijanta je mnogo sporija od prošla dva builda, potencijalno opasnija na duge staze.

KAKO IGRATI PROTIV SKILL DRAINA:
Iako na prvi pogled izgleda da se ovaj deck može lako counterirati, nije tako. Ipak, postoje karte koje ga mogu izbaciti iz ravnoteže, i jako mu otežati igru. U današnjem metagameu smatram obaveznim Main Deckom u većini deckova 2×Dust Tornado, koji su daleko snažniji nego što su nekada bili ( razbijaju Skill Drain, Macro Cosmos, Dimesional Fissure, Clock Tower Prison, itd. ), a to je činjenica koju će većina igrača prepoznati i potvrditi na državnom.
Inače, obavezan Side su i 2-3× Twistera, koji ovdje baš kao i Dust Tornado služe onesposobljavanju glavne prednosti ovog sinergičnog decka. Naravno, tu je i sveprisutni Royal Decree, koji nesmije proći nespomenut.Veliki sam pobornik Solemn Judgementa, i stavljam 3 primjerka u većinu deckova koje igram. Svaki deck ima slabosti, a Judgement je karta koja ih može ukloniti. Vjerujte mi, kada se duel bliži kraju i životni bodovi su ionako niski, ja ću uvijek rađe platiti pola životnih nego dozvoliti random Monarchu da uđe u igru i pomrsi mi planove. UKRATKO: Igrajte Solemn Judgement!
Također, uočio sam da Skill Drain ima dosta poteškoća sa Remove Return Deckom ( Dimensional Fissure), jer time gubi onu prednost koju mu daju monsteri koji se aktiviraju u graveyardu.

ZAKLJUČAK:
Iznenađujuće ali istinito; Skill Drain nije popularan deck danas.
Stvarno mislim da mnogi igrači propuštaju izvanredne dvoboje ne igrajući ovaj deck.
Testajte ovu verziju i uvjerite se sami, neutalizirajući protivnikove najbolje karte, stvoriti ćete mu nepremostivu zapreku, a rijetko koji monster može pogledati u oči Fusilier Dragonu.( Ajde možda DMOC i Plavooki Marko Božac, ali nitko više 😉 )

Budite kreativni, neka Vas ne bude strah isprobati nove stvari, ( npr. Skill Drain )
i do sljedeće srijede pozdrav.

:::Dramax:::

* Zahvaljujem Barb. SECRETU na njegovoj pomoći i savjetima,
koja mi je bila od neprocijenjive koristi pošto je on već afirmirani veteran Skill Draina 😉

Leave a Reply

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.