Predstavljanje Infernoid archetypea

Čini se da se Konamiju u zadnje vrijeme jako sviđaju tamne teme. Burning Abyss još uvijek dobiva support, a cijeli archetype se bazira Infernu iz Danteove knjige Božanska komedija. Shaddolli su opisani kao sjene kontrolirane Shaddoll Constructom koje preuzimaju kontrolu na drugim monsterima. I ne zaboravimo najstrašnije, imamo Frightfur monstere, slatke Fluffale unakažene škarama ili, kako se čini prema jednoj nadolazećoj karti, motornom pilom. ;_; Infernoidi su pak, demoni. Svi su FIRE Fiend monsteri i pretpostavlja se da će ih biti 10, po jedan za svaki level od 1 do 10. Njihovo ime je kombinacija riječi Inferno i Android, a dodatna je fora u tome što se poklapa i s riječju Void koju koriste njihovi archetype spellovi i trapovi. Duel Terminal priče kažu da su Qliphorti bili zarobljeni skupa s Infernoidima u ovom drvu, tako da i Infernoidi upadaju u tu priču, koju iskreno baš i ne pratim, skupa sa Shaddollima i Qliphortima. Ako im kasnije pogledate art, primijetit ćete neke sličnosti s Qlihportima, prvenstveno onaj uzorak koji je na svim Qliphortima. Također, svojim bojama odgovaraju raznim Qliphortima, iako je to stvarno manje zamjetan detalj u artu, a ta boja se kod njih očituje bojom kanistara kojih svaki ima koliko i svojih levela. Svi dijele efekt da ne mogu biti prizvani na bilo koji način osim ako se ispuni summoning condition, a taj condition traži banishanje određenog broja Infernoida iz ruke ili gravea. To ih čini prvim archetypeom u Yugiohu u kojem svi članovi mogu biti samo specijalni prizvani. Kako ne bi mogli luđački swarmati, također imaju uvjet da zbroj rankova i levela efekt monstera na polju mora biti 8 ili manje kako biste ih mogli summonati. Svi dijele i efekt da mogu žrtvovati sebe ili nekog drugog monstera da banishaju jednu kartu iz protivnikovog gravea. Manji Infernoidi (lv 1-4) to mogu samo tijekom protivnikovog poteza, a veliki tijekom bilo čijeg poteza. Bez daljnjeg odugovlačenja, ovo su poznate karte iz archetypea (imena su još uvijek podložna promjeni, ne znamo jesu li ovo službena TCG imena).

Monsteri

Antra

Infernoid Antra

Fiend/Effect

Cannot be Normal Summoned/Set. Must be Special Summoned (from your hand) by banishing 1 other “Infernoid” monster from your hand or Graveyard, while the combined Levels/Ranks of all Effect Monsters you control (if any) are 8 or less, and cannot be Special Summoned by other ways. Once per turn: You can target 1 face-up card your opponent controls; return it to the hand. Once per turn, during your opponent’s turn: You can Tribute 1 monster, then target 1 card in your opponent’s Graveyard; banish it (this is a Quick Effect).

Trenutno Infernoid s najnižim levelom, Antra odmah ima jako privlačan efekt. Iako targeta, može bouncati jednu face-up kartu natrag u ruku ili extra deck. Također ima 2000 DEF, što znači da ga možete special summonati u obranu, čekati i kratiti vrijeme vraćanjem karata u ruku. To što ne može napadati ionako nije bitno, ima 0 ATK. Kao cost za summon traži banishanje samo jednog Infernoida, kao i svi drugi Infernoidi levela 4 ili manje. Svojom bojom, točnije prozirnim dijelovima tijela, odgovara Qliphort Stealthu


 harmadik

Infernoid Harmadik

Fiend/Effect

Cannot be Normal Summoned/Set. Must be Special Summoned (from your hand) by banishing 1 other “Infernoid” monster from your hand or Graveyard, while the combined Levels/Ranks of all Effect Monsters you control (if any) are 8 or less, and cannot be Special Summoned by other ways. Once per turn: You can target 1 monster on the field; destroy it. This card cannot attack the turn you activate this effect. Once per turn, during your opponent’s turn: You can Tribute 1 monster, then target 1 card in your opponent’s Graveyard; banish it (this is a Quick Effect).

Efekt mu je sličan Antri, ali uništava jednog monstera. To u današnjoj meti nije baš bajno, jer i targeta i uništava, tako da je posebno beskoristan protiv BA i sličnih archetypeova. Ostatak su dijeljeni efekti. Yugioh Wiki tvrdi da on svojom bojom odgovara Qliphort Shellu. Ok. o.O 


Patrulea

 Infernoid Patrulea

Fiend/Effect

Cannot be Normal Summoned/Set. Must be Special Summoned (from your hand) by banishing 1 other “Infernoid” monster from your hand or Graveyard, while the combined Levels/Ranks of all Effect Monsters you control (if any) are 8 or less, and cannot be Special Summoned by other ways. Once per turn: You can target 1 Spell/Trap Card on the field; destroy it. This card cannot attack the turn you activate this effect. Once per turn, during your opponent’s turn: You can Tribute 1 monster, then target 1 card in your opponent’s Graveyard; banish it (this is a Quick Effect).

Level 4, najjači Infernoid koji traži samo 1 banish, je Astaroth. Donekle podsjeća na Lylu, Lightsworn Sorceress, jer ima nešto viši ATK, isto jako nisku obranu i može uništiti jedan spell/trap na polju. Razlika je u tome što, iako oboje ne mogu napasti taj potez, on ostaje u napadu, zbog čega je preko njega teže prijeći, dok Lyla ide u obranu. Ostatak su dijeljeni efekti, a svoj plavi sjaj dijeli sa Qliphort Diskom


Piaty

Infernoid Piaty

Fiend/Effect

Cannot be Normal Summoned/Set. Must be Special Summoned (from your hand or Graveyard) by banishing a total of 2 other “Infernoid” monsters from your hand and/or Graveyard, while the combined Levels/Ranks of all Effect Monsters you control (if any) are 8 or less, and cannot be Special Summoned by other ways. When this attacking card inflicts battle damage to your opponent by battling an opponent’s monster: You can send 1 random card from your opponent’s hand to the Graveyard. Once per turn, during either player’s turn: You can Tribute 1 monster, then target 1 card in your opponent’s Graveyard; banish it.

Prvi Infernoid koji zahtijeva dva banisha da bi bio special summonan, ali zato može biti special summonan i iz gravea, i iz ruke (yay, kao Dragon Ruleri!). Efekt mu je dosta dobar, pogotovo protiv stvari koje nisu toliko česte u meti (tzv. rogue deckovi), jer ih rješava njihovih resursa. A protiv meta deckova efekt ne mora niti biti iskorišten, opcionalan je. Također je prvi Infernoid koji svoj efekt za banishanje, sličan D.D. Crow, može aktivirati na bilo čijem potezu. Crvene nijanse dijeli s Qliphort Cephalopodom

 


Belphegor

 

Infernoid Belphegor

Fiend/Effect

Cannot be Normal Summoned/Set. Must be Special Summoned (from your hand or Graveyard) by banishing 2 “Infernoid” monsters from your hand or Graveyard while the total Levels and Ranks of all Effect Monsters you control are 8 or lower, and cannot be Special Summoned by other ways. When this card declares an attack: You can have your opponent banish 1 card from their Extra Deck. Once per turn, during either player’s turn: You can Tribute 1 monster, then target 1 card in your opponent’s Graveyard; banish it.

Trenutno leak iz Crossover Souls, može protivniku prazniti extra deck, što može jako srezati opcije, iako oni biraju što će banishati. 3 napada i protivnik je ostao bez 20% svoj extra decka, čiji je prostor neopisivo važan u puno deckova.


Seitsemas

 Infernoid Seitsemas

Fiend/Effect

Cannot be Normal Summoned/Set. Must be Special Summoned (from your hand or Graveyard) by banishing a total of 2 other “Infernoid” monsters from your hand and/or Graveyard while the combined Levels/Ranks of all Effect Monsters you control (if any) are 8 or less, and cannot be Special Summoned by other ways. At the end of the Battle Phase, if this card attacked an opponent’s monster: You can banish 1 card on the field. Once per turn, during either player’s turn: You can Tribute 1 monster, then target 1 card in your opponent’s Graveyard; banish it.

Vjerojatno najstrašniji lv 5-8 Infernoid zbog svog efekta da banisha jednu kartu na polju na kraju battle phasea, a uz to još ima 2600 ATK, što je dovoljno da prijeđe preko puno važnih monstera u raznim deckovima – Shaddoll Winda, Dante, Traveler of the Burning Abyss, Mermail Abyssmegalo itd. Postaje mi iritantno pisati ovo, ali ostatak su dijeljeni efekti. Zelenu boju dijeli s Qliphort Carrierom.


Attondel

 Infernoid Attondel

Fiend/Effect

Cannot be Normal Summoned/Set. Must be Special Summoned (from your hand or Graveyard) by banishing a total of 2 other “Infernoid” monsters from your hand and/or Graveyard while the combined Levels/Ranks of all Effect Monsters you control (if any) are 8 or less, and cannot be Special Summoned by other ways. During the Damage Step, if this attacking card destroys an opponent’s monster by battle and sends it to the Graveyard: It can make a second attack in a row. Once per turn, during either player’s turn: You can Tribute 1 monster, then target 1 card in your opponent’s Graveyard; banish it.

Iz iskustva, njega ćete jako često imati na polju. Beater of 2800 ATK koji može napasti dva puta po potezu i onda kada se čini da će ga se protivnik napokon riješiti, aktivirate njegov efekt (koji, opet, dijeli s drugim Infernoidima) da ga tributeate i banishate protivniku nešto i onda protivnik ragequita ili nešto. 😀 Bonus mu je to što, dok je sam na polju, i dalje dopušta summon drugih Infernoida, jer je točno level 8. Njega ćete najčešće htjeti summonati jer je jednostavno jak. Narančaste tonove smo već vidjeli kod karte Qlihport Helix


Onuncu

 Infernoid Onuncu

Fiend/Effect

Cannot be Normal Summoned/Set. Must be Special Summoned (from your hand or Graveyard) by banishing a total of 3 other “Infernoid” monsters from your hand and/or Graveyard while the combined Levels/Ranks of all Effect Monsters you control (if any) are 8 or less, and cannot be Special Summoned by other ways. When this card is Special Summoned: You can destroy all other monsters on the field. Once per turn, during either player’s turn, when a Spell, Trap, or Spell/Trap effect is activated: You can Tribute 1 monster; negate the activation, and if you do, banish it.

Nije ovo bilo kakva beštija, ovo je boss archetypea. Osim opakog izgleda, velikih statova, 3000 ATK i 3000 DEF, čisti ostatak polja svojim efektom. To jedan boss već ima i mnogi ga smatraju najboljim boss monsterom u igri – Judgment Dragon. Ima jednostavan summon i razoran efekt. Ovaj je ipak malo bolji, ima još lakši summoning uvjet (ne moraju biti biti različiti Infernoidi), nema taj cost od 1000 LP-a (dakle lakši comeback) i onda još ima dodatan efekt – po cijenu jednog monstera može negirati aktivaciju spell/trap karte ili efekta spell/trap karte. Jedina mana u usporedbi s JD-om je to što mu se efekt aktivira samo na summonu, ali ionako će se koristiti za OTK kao i JD, pa nije bitno. Na kraju Yugioh Wikia ga je sparila s Apoqliphort Towers, najvećim bossom Qliphorta.

Ako ste pomno brojali, mogli ste zamijetiti da nedostaju Infernoidi levela 1 i 9, a nepokriveni Qliphorti su Assembler i Apoqliphort Skybase. Oni će vjerojatno stići u ediciji Crossover Souls ili nekom drugom novom boosteru nakon Secrets of Eternity. Žuta boja mu se poklapa sa Qliphort Scoutom.

Spellovi

Void Seer

Void Seer

Target 1 “Infernoid” monster you control; that target is unaffected by the opponent’s card effects this turn. If an “Infernoid” monster(s) you control would be destroyed by a card effect, you can banish this card from your Graveyard instead of destroying 1 of those monsters.

Quick-play spell koji može spasiti Infernoide od gomile stvari. Daje decku veliku brzinu zbog toga što je spell, a onda još i u graveu može spasiti monstera od uništenja card effectom, što uključuje Onuncuov efekt, za lakše postavljanje OTK-a. Mislim da nije teško shvatiti zašto je ova karta jako dobra, sva sreća da je nemaju drugi danas popularni archetypeovi. Ako ikog zanima, to je Andralamech (lv 8) u artu. 


Void Expansion

 Void Expansion

During each of your Standby Phases: You can Special Summon 1 “Infernoid Token” (Fiend-Type/FIRE/Level 1/ATK 0/DEF 0). If you would Special Summon an “Infernoid” monster by its own Summoning condition, you can also banish “Infernoid” monsters you control for that Summon. Your opponent cannot target “Infernoid” monsters you control with effects or for attacks, except the “Infernoid” monster(s) you control that has the highest Level.

Ova karta je tako dobra, čak i izvan Infernoid decka. Prvo, daje tokene koji se tretiraju kao monsteri za summoning condition Infernoida. Kao drugo, dopušta vam da koristite i druge Infernoide na polju, tako da, ako vam je grave prazan, a nedostaje vam jedan Infernoid za Onuncua, problem riješen. I treće, štiti sve Infernoide na polju, osim onog s najvišim levelom, od svega što protivnik ima i on ih se mora rješavati od najjačeg, prema najmanjem. A kad protivnik i napravi nešto s tim najjačim Infernoidom, možete aktivirati njegov efekt da mu banishate jednu kartu iz gravea. Vjerujem da će mnogi ostati frustrirani nakon što se susretnu s ovom kartom. Osim u Infernoidima, Void Expansion se može koristiti i u deckovima koji se oslanjaju na tribute summon, jer nigdje ne piše da se tokeni ne mogu tributeati. Dakle, još jedna dobra karta za Tribute Stun deck.

Trapovi

Void Launch

Void Launch ima svoje prednosti. Puni grave Infernoidima potrebnima za summonanje te je najlakši način za dolazak do Onuncua, bossa archetypea. Jedna mana je to što ne smijete imati monstere koji nisu Infernoid na polju, u suprotnom gubite ovu kartu. To znači da će i Book of Moon omogućiti uništenje ove karte, što je svakako nepoželjno. Primijetite kako su u artu Infernoid Seitsemas i Qliphort Carrier, za koje sam već ranije istaknuo kako dijele zelenu boju. Art izgleda tako zakon!


Eye of the Void

 Eye of the Void

Special Summon 1 “Infernoid” monster from your hand, ignoring its Summoning conditions, but its effects are negated until the end of this turn.

Dosta jasna karta sama po sebi, prednost je special summon neovisno o uvjetima, mana je to što negira efekt u potezu u kojem summona Infernoida. Što se arta tiče, opet izgleda jako cool i radi se o borbi Infernoid Onuncua i Stellarknight Constellar Diamonda (i da, ovo je 100% službeno ime, 10/10 za prijevod, izvor).

Kao i u obliku monstera, realno je očekivati da će Infernoidi u skoroj budućnosti dobiti novi support i u obliku spellova i trapova. Uz malo sreće, imat će jednako cool art koji prikazuje neke scene iz Duel Terminal priča, nešto što Konami radi izvrsno već neko vrijeme.

Deck

U decku je jasna jedna stvar: bitno je stalno imati materijale za summonanje Infernoida u graveu. To se može postići na nekoliko načina. Prvi, vjerojatno najjednostavniji, jest korištenje karata koje millaju. Kuribandit i Card Trooper to mogu činiti po želji. Prvi će vjerojatno biti puno popularniji jer je noviji i može spasiti jednu spell ili trap kartu od gravea. Još jedna prednost Kuribandita je to što na polju neće smetati karti Void Launch, ako je igrate. Mana mu je to što on ne može aktivirati svoj efekt ako ga summona Reasoning ili Monster Gate, dok Card Trooper može.

KuribanditCard Trooper

Osim monstera, za millanje su dobri i neki spellovi i trapovi. Na primjer, Needlebug Nest radi istu stvar kao Kuribandit, ali malo lošije. Ne spašava spell ili trap kartu, a to što ne troši normal summon nije velika prednost u ovom decku, jer ćete stvarno jako puno special summonati jako rijetko special summonati. Reasoning je, s druge strane, puno bolja karta. Istina je da riskirate millanje skoro cijelog decka ako niste neke sreće, jer niti jedan Infernoid ne može biti normal summonan, ali može dovesti tako puno materijala u grave i omogućiti OTK. Monster Gate radi istu stvar kao i Reasoning, ali traži tribute, uvijek special summona monstera i limited je. Ako igrate 3-5 monstera koji mogu biti normal summonani, nema šanse da deck-outate i većinu vremena će vas Reasoning i Monster Gate samo postaviti za OTK.

Needlebug NestReasoning

Monster Gate

Alternativa ili, možda još i bolje, dodatak ovim kartama je najpoznatiji mill engine u igri – Lightsworni. Oni isto mogu napuniti grave u tren oka, a sami po sebi isto nisu loše karte. Na YouTubeu sam već pronašao nekoliko ljudi koji su (donekle) uspješno spojili 2 archetypea u jedan jak deck. 

RaidenCharge of the Light Brigade

Ipak, deck će banishati puno karata neovisno o tome koji mill engine koristite, tako da bi bilo pametno imati karte koje ih mogu reciklirati za daljnu upotrebu. Necroface je semi-limited (2 primjerka) i vraća sve banishane karte u deck, te nakon toga može postati dosta dobar beater. Problem je to što reciklira i protivnikove karte (iako to može zeznuti deckove koji se oslanjaju na Eclipse Wyvern npr.) i što banisha 5 karata s vrha decka ako je banishan, što nije sasvim nemoguće. Burial from a Different Dimension je nazaobilazna karta za ovaj deck. Vraća u grave 3 banishana monstera koja onda možete koristiti za daljne summone. Karta je, nažalost, toliko dobra da je limited.

NecrofaceBurial from a Different Dimension

Iako deck ima svoje boss monstere, može se razmišljati i o nekim techovima koji bi decku dali dodatnu snagu. Koa’ki Meiru Doom radi jako dobro protiv trenutne mete, u kojoj je većina top tier deckova DARK ili LIGHT, te im jednostavno ne da da rade u main phaseu. Reveal koji je potreban da se održi na polju nije ništa strašno, u Infernoid decku biste uvijek trebali imati jednog fienda u ruci. Blaster, jedan od Dragon Rulera, nije toliko potreban kao boss monster, jer, budimo realni, iako ga je lagano prizvati u FIRE decku, samo troši resurse koji bi inače otišli na nekog Infernoid monstera. Ipak, njegov efekt koji uništava jednu kartu na polju može biti koristan, pogotovo protiv problematičnih stvari do kojih ću doći kasnije. Dodatan bonus mu je to što ga ne ograničava zbroj levela efekt monstera na polju, kao što je to kod Infernoida i može sa Seitsemasom ići u rank 7 ako je potrebno. Mecha Phantom Beast Dracossack i Number 11: Big Eye uvijek dobro dođu.

Koa'ki Meiru DoomBlaster, Dragon Ruler of Infernos

Za deck postoji još dosta mogućeg supporta, ali kako je archetype još nov, mišljenja o raznim techovima će se mijenjati, a možda će se i otkriti nešto novo. Dodatak rank 3 enginea u obliku Tour Guide from the Underworld i Scarma može koristiti decku, jer se može iskoristiti normal summon, a onda je tu i jedan xyz koji je provezao krugovima pakla, čiji miling efekt isto baca Infernoide u grave.

Tour Guide from the UnderworldDante, Traveler of the Burning Abyss


Evo deck listi koje su me najbolje služile dok sam isprobavao deck online zadnjih nekoliko dana. Jedna je TGU varijanta koja koristi Dantea za millanje, druga je Lightsworn varijanta. Svaka ima svoje prednosti i mane, na vama je kako ćete ih iskoristiti.

Monsters: 24
3x Infernoid Attondel
3x Infernoid Seitsemas
3x Infernoid Patrulea
3x Tour Guide from the Underworld
2x Infernoid Piaty
2x Infernoid Harmadik
2x Infernoid Antra
2x Kuribandit
1x Infernoid Onuncu
1x Scarm, Malebranche of the Burning Abyss
1x Blaster, Dragon Ruler of Infernos
 
Spells: 12
3x Void Seer
3x Mystical Space Typhoon
3x Reasoning
1x Monster Gate
1x Snatch Steal
1x Raigeki
1x Burial from a Different Dimension
 
Traps: 4
2x Breakthrough Skill
2x Needlebug Nest
 
Extra deck: (15|0)
2x Dante, Traveler of the Burning Abyss
1x Ghostrick Alucard
1x Temtempo the Percussion Djinn
1x Number 49: Fortune Tune
1x Mechquipped Angineer
1x Wind-up Zenmaines
1x Leviair the Sea Dragon
1x Number 30: Acid Golem of Destruction
1x Number 17: Leviathan Dragon
1x Castel, the Skyblaster Musketeer
1x Abyss Dweller
1x Number 101: Silent Honor ARK
1x Mecha Phantom Beast Dracossack
1x Number 11: Big Eye
 
3 MST-a i 3 Infernoid Patrulea su must u decku. Astarotha želite imati na polju kad god možete, jer ima dobar ATK i ako protivnik u bilo kojem trenutku izvuče Vanity’s Emptiness i ne može se riješiti Patrulea, vi pobjeđujete. Vanity’s Emptiness ubija deck, zato sam razmišljao i o Dust Tornadoima, ali vjerujem da je ovo dovoljno. Tour Guide From the Underworld otvara polje s Danteom koji ima 2500 ATK-a nakon efekta. Može ići po Lucifugusa da ga detacha za dodatnog Infernoida u graveu, može ići po Scarma koji onda traži novu Tour Guide ili Kuribandita. Glavna mana ove varijante decka je to što svi monsteri koji mogu biti normalno summonani su level 3, pa protivnik može lakše pogoditi level za Reasoning 2. i 3. duel, a čak i ako fula level, ti monsteri ne mogu aktivirati svoje efekte na fieldu. Ostatak je dosta standardan, još uvijek eksperimentiram s brojem Onuncua i Piaty i nisam 100% siguran kako raspodijeliti prostor između Antre i Harmadika. Također, puno je teže smisliti što sve staviti u ovaj extra deck, a da ima smisla, jer ništa što nije rank 3 ili 7 ne može biti summonano bez upotrebe 2 ista Infernoida, a nećete ići u više od 2 xyza u ijednom gameu. Doslovce tri staple rank 4 za slučaj da se dogodi više od jednog Patrolea u handu. Stvarno ne znam što s tim prostorom.
 
Monsters: 23
3x Infernoid Attondel
3x Infernoid Seitsemas
3x Infernoid Patrulea
2x Infernoid Piaty
2x Infernoid Harmadik
2x Infernoid Antra
2x Raiden, Hand of the Lightsworn
2x Kuribandit
1x Infernoid Onuncu
1x Lyla, Lightsworn Sorceress
1x Blaster, Dragon Ruler of Infernos
 
Spells: 13
3x Void Seer
3x Mystical Space Typhoon
3x Reasoning
1x Monster Gate
1x Snatch Steal
1x Raigeki
1x Charge of the Light Brigade
1x Burial from a Different Dimension
 
Traps: 4
2x Breakthrough Skill
2x Needlebug Nest
 
Extra deck: (14|1)
2x Castel, the Skyblaster Musketeer
1x Number 101: Silent Honor ARK
1x Number 80: Rhapsody in Berserk
1x Number 80: Heartlandraco
1x Abyss Dweller
1x Evilswarm Exciton Knight
1x Number 85: Crazy Box
1x Gagaga Cowboy
1x Maestroke the Symphony Djinn
1x Diamond Dire Wolf
1x Dante, Traveler of the Burning Abyss
1x Mecha Phantom Beast Dracossack
1x Number 11: Big Eye
1x Star Eater
 
Izmjene su neznatne u main decku, 3 TGU i 1 Scarm zamijenjeni s 2 Raidena, 1 Lylom i 1 Charge of the Light Brigade, za drugačiji način millanja i pristup rank 4 monsterima. Extra deck je, dakle, puno drukčiji. Na sreću, postoji puno više dobrih rank 4 xyzova nego rank 3. Taj jedan Dante je tu za slučaj da se dogodi hand sa sva Harmadika, bolje biti siguran nego žaliti. Castel je genijalan rank 4, Abyss Dweller je možda nepotreban, ali jednom me spasio. Crazy Box je za kad protivnik ima Skill Drain. SS Patrulea, NS Raiden/Lyla, overlay za 3000 beatera kojem Skill Drain negira efekt, pa se ipak može boriti. Raiden je level 4 tuner i jedini synchro koji se činio dovoljno praktičan je Star Eater, svi drugi bi zahtijevali materijale koji se ne mogu summonati iz gravea. Da postoji level 6 Infernoid, razmotrio bih Leo, the Keeper of the Sacred Tree kao opciju.
 

Kako se borit protiv Infernoida

Ono što se dosad mogli zaključiti decku jest to da se jako oslanja na grave. To znači da će sve karte koje mu omogućuju djelovanje u graveu ili korištenje resursa iz gravea biti velika smetnja.

Dimensional FissureMacro Cosmos

Ove karte onemogućuju deck tako da mu ne dopuštaju da uopće ima pristup resursima potrebnim za pokretanje playa, osim onima koje ima iz ruke, što znači da će protivnik jako zaostati u kartama. Najbolja nada Infernoidima je banishati nekog Infernoida iz ruke za summon Infernoid Patrulea i uništiti Dimensional Fissure ili Macro Cosmos. Macro Cosmos je još gori za deck jer banisha i spell i trap karte, pa protivnik ne može iskoristiti niti Void Seer koji mu može iz gravea štititi Infernoide. 


Masked HERO Dark Law

 Masked HERO Dark Law

Warrior/Fusion/Effect

Must be Special Summoned with “Mask Change” and cannot be Special Summoned by other ways. Any card sent to your opponent’s Graveyard is banished instead. Once per turn, if your opponent adds a card(s) from their Deck to their hand (except during the Draw Phase or the Damage Step): You can banish 1 random card from your opponent’s hand.

Ok, ok, priznajem, mogao sam samo navesti ovu kartu skupa s Macro Cosmosom i Dimensional Fissureom i problem riješen, ali kako odoljeti tako cool artu? I samo ime vam kaže da je zakon. U nadolazećem structure decku Hero’s Strike najviše očekivana karta je Dark Law, kojeg je jako lako prizvati i koji radi kao jednostrani Macro Cosmos koji još može protivniku čistiti hand na tako lijep način: banishanjem karata iz ruke. Nadam se da se i vi veselite nadolazećem structure decku koliko i ja. 😀


NecrovalleyImperial Iron Wall

Nema banishanja? Infernoidi ne mogu ništa. Ostaju im monsteri koji se mogu normal summonati, kojih nema puno. Mana Necrovalleya je to što ne može spriječiti banish iz ruke, pa Infernoidi i dalje mogu nešto pokušati, ali će izgubiti puno karata. Mana Imperial Iron Walla je to što ne sprječava summon iz gravea putem Eye of the Void ili neke druge karte koje dopuštaju Infernoidima da ignoriraju summoning condition. 


Vanity's FiendVanity's Emptiness

Ako spustite Vanity’s Fiend na polje, to je gg, Infernoidi su apsolutno bespomoćni. Bez opcija da special summonaju nemaju apsolutno ništa što može prijeći preko 2400 ATK. Jedina mogućnost im je micanje karte s polja kako god znaju i umiju. Vanity’s Emptiness ima sličan utjecaj, iako je se lakše riješiti jer je MST target i dovoljno je da normal monster iz decka uništi nekog monstera kojeg ima vlasnik Vanity’s Emptinessa. Tribute Stun deck pregazi Infernoide i još nosi štikle dok to radi. :\


Pros:

  • Deck ima jako jake monstere koji mogu izbjeći uništenje kroz svoji posljednji efekt. Njihov boss je zakon.
  • Tek su izašli, kasnije će dobivati novi support, što će ih učiniti još boljima.
  • Nisu niti LIGHT, niti DARK, čime izbjegavaju neke side deck karte.
  • Začuđujuće puno opcija za razne situacije zbog raznih efekata svih Infernoid monstera.

Cons:

  • Deck se oslanja na isključivo special summon, puno karata to zaustavlja.
  • Millanje karata je važno za deck, što uključuje faktor sreće, a to nije dobro za bilo koji deck.
  • Monsteri imaju uvjet na to kad uopće mogu biti special summonani.
  • Svi monsteri su različitog levela, što znači da im treba vanjska pomoć za xyz summon.

Dostupnost

Archetype će izaći u boosteru setu Secrets of Eternity. To znači za koji dan u velikim zemljama, a u Hrvatskoj za nekoliko tjedana. Datum sneak peaka je već objavljen na forumu Yugioh Planeta sa svim dodatnim informacijama. Infernoid karte, barem one važne, će biti ultimate, ultra i super rare, što znači da bi se cijena decka mogla popeti do nekih 600-700 kuna. Sa nekim techovima, prvenstveno rank 3 engineom u obliku Tour Guide from the Underworld koji stvara Dante, Traveler of the Burning Abyss, cijena bi mogla biti još veća, pa imajte to na umu ako planirate napraviti ovaj deck.

To je to, nadam se da vam se članak svidio, slobodno ostavite komentar ili thumbs up i vidimo se na sneak previewu! 😀

railz0

Monarchsi moraju umrijet.

3 misli o “Predstavljanje Infernoid archetypea

Odgovori

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.