10 zanimljivih OTK kombinacija

“One Turn Kill.” U prijevodu bi značilo pobjeda u jednom potezu. Da, znam, kill znači ubiti, ali to je malo pregruba riječ za skromni članak.

Skraćeno nazvani OTK, ovaj izraz označava sposobnost igrača da pobjedi protivnika u jednom potezu a da prethodno nije nanio nikakvu posebnu štetu.

Iskreno, ne volim previše takav stil igre jer igrači koji ciljaju na OTK pobjedu igraju kako bi pobjedili, a ne kako bi igrali, i stoga u principu otimaju svu zabavu iz dvoboja. Ali nema sumnje da ljudi koji su ove poteze smislili i koji ih koriste znaju što rade i da su uistinu iskusni igrači.

Postoji više načina na koje se može izvesti ova pobjeda u jednoj rundi, većinu njih možete i sami zaključiti da uključuju snagatore poput Kimeratek Nadzmaja (“Chimeratech Overdragon”) ili Divovskog Borca (“Colossal Fighter”), poznati su klasični OTK potezi koristeći Anti-Liječenje, tj. kombinaciju hrpe karata koje žestoko liječe protivnika i Loše Reakcije na Simochi (“Bad Reaction to Simochi”) ili Posrnule Bolničarke Reficule (“Nurse Reficule the Fallen One”). Prilično niski potez uključuje poznatog Exodiju i gomilu navlačenja i izvlačenja, stoga ne iznenađuje baš toliko puno da sve ove moćne karte omogućuju pobjedu u prvom potezu.

No postoje kombinacije koje su uistinu kreativne i impresivne, do te mjere da sam to mislio podijeliti s Vama. Kao što sam rekao, ne podržavam baš previše korištenje OTK kao glavne strategije jer onda igra više nije zabavna, no slažem se da su ljudi koji su ove poteze smislili genijalci.

Stoga evo, današnja tema jest Top 10 OTK Poteza. Mala obavijest: na listi su uključeni samo oni potezi moguću s obzirom na liste limitiranih i zabranjenih karata.

 

10. Batteryman OTK

300px-BatterymanAA-CP06-EN-C-UE

Ovaj OTK poznat je još iz davnine kada Sinkro i Xyz čudovišta nisu postojala, i sudeći prema naprednijoj potpori za Baterijaše, i dalje je efikasan.

Ono što trebate:

– Baterijaš AA (“Batteryman AA”) x3

Pakleni Nepromišljeni Priziv (“Inferno Reckless Summon”)

Kratki Spoj (“Short Circuit”)

Stvar je jednostavna: prvo morate na neku foru Posebno prizvati Baterijaša AA, najvjerojatnije Prizivom Nemrtvih (“Call of the Haunted”) iz Groblja. Kakogod da to izvedete, čim se Baterijaš prizove, a mora biti u Napadačkoj poziciji, aktivira se Pakleni Nepromišljeni Priziv, koji automatski prizove preostala dva Baterijaša AA, također u Napadu. Ista karta omogućava protivniku da prizove dodatne kopije svojih čudovišta, ali ako vam ovaj potez uspije, to mu ništa ne pomaže. Zbog Baterijaševog efekta, dok su svi Baterijaši u Napadu, svi dobivaju 3000 ATK, i samo s tim imate moćnu napadačku trupu. Ovo nije obavezno, ali je prepoučljivo: potom se aktivira Kratki Spoj, koji u kratkim crticama uništi sve protvničke karte i ostavlja prolaz za izravan napad koji, sudeći po tome da se može izvesti s tri jedinice s po 3000 ATK, garantira pobjedu s 9000 štete.

Naravno, potez će zakazati ako protivnik bilo koju od navedenih akcija spriječi, nije isključivo da može uništti jednog ili više Baterijaša što će im smanjiti snagu, a karte kao to su Borbeni Brisač (“Battle Fader”) ili Gorz su bez sumnje prijetnja ovoj kombinaciji. Borbeni Brisač općenito može poremetiti dosta poteza.

 

9. Asura Priest OTK

300px-AsuraPriest-BP01-EN-C-1E

Još jedna zastarjelica koja dobro djeluje, ako se dobro odigra. Potrebni su:

Asura (“Asura Priest”)

– Ojama Trio

– Zadnja Naredba za Napad (“Final Attack Orders”)

– nešto za porast ATK od barem 700 bodova

Aktivacija svih navedenih karata u bilo kojem redoslijedu već postavlja uvijete za pobjedu, glavno da se kojugod kartu koristite za pojačanje snage aplicira Asuri, da mu povisi ATK za barem 700 i da traje barem do kraja poteza. Preporuke uključuju Bijesni Nalet (“Rush Recklessly”), Zlokobno Njuškalo (“Malevolent Nuzzler”) i Sjekiru Očaja (“Axe of Despair”). Ojama Trio će prizvati 3 tokena na protivnički teren, Zadnja Naredba za Napad će ih prisiliti u Napadačku poziciju, a Asura ih zbog svoj efekta može sve napasti u istom krugu. Kako svi tokeni imaju 0 ATK, šteta u svakoj borbi je barem 2400, puta tri borbe, jednako je 7200 bodova štete, što u kombinaciji s efektima Ojama tokena daje dodatnih 3 puta 300 štete, sve skupa rezultirajući u 8100, više nego dovoljno za pobjedu.

Možete si zamisliti da svašta može poći po zlu, ako protivnik uništi tu bonus kartu, ako negira aktivaciju ili priziv, ako negira napad, ako si povisi Životne bodove… Ništa nije sigurno, a isto vrijedi i za ostale OTK poteze, jer ako ih bilo što zezne ostaje vam vrlo malo opcija. Još jedan od razloga zašto ne preporučam ovakav stil igre.

 

8. Blue-Blooded Oni OTK

300px-ZombieMaster-LCJW-EN-C-1E

Ovo je prilično kreativan i kompliciran potez koji može, ali i ne mora rezultirati pobjedom u prvom potezu, sve zavisno o tome koliko je dobro vaš protivnik pripremljen. Potrebno je:

Modrokrvi Oni (“Blue-Blooded Oni”) x3

Zombi Majstor (“Zombie Master”), može više njih

Pakleni Nepromišljeni Priziv (opet)

– više Xyz čudovišta Čina 4, preporučljivo Broj 101: Tihočasni Račni Vitez (“Number 101: Silent Honor ARK”)

– može i Super Polimerizacija (“Super Polymerization”) i Podzemni Zmaj Dragonecro (“Nethersoul Dragon Dragonecro”)

Nakon što nekako Posebno prizovete Modrokrvog Onija, preporučljivo efektom Zombi Majstora, Nepromišljenim Prizivom možete dozvati još dva Onija. Potom dva ta Onija koristite za Xyz priziv nekog čudovišta Ranka 4. Efektom trećeg Onija odvojite jedan Xyz materijal i prizovete tog Onija iz Groblja, potom možete ponovo Xyz prizvati koristeći Onija i Zombi Majstora i uporno koristiti Onijevu sposobnost sve dok ne dobijete teren pun Xyz napadača. Tihočasni Račni Vitez je posebno koristan jer može protivničko čudovište pretvoriti u Xyz materijal. Em se riješite jednog čudovišta, em dobijete dodatnih materijala za korištenje Onijeve posebne moći. Ovisno o tome ima li vaš protivnik nešto postavljeno u zadnjem redu ili ne, možete Onijevim efektom prizvati Kostlomca (“Bone Crusher”) i njegovim efektom uništiti jednu kartu, potom sve opet koristiti za Xyz priziv.

Na kraju krajeva, vjerojatno imate slobodan put i teren pun jakih napadača koji bi vam u pravilu trebali donijeti pobjedu, a ako to ne naprave odmah, možete Super-Polimerizacijom tokom Borbene faze spojiti dva prizvana zombija u Dragonecra, i to bi trebalo garantirati pobjedu izravnim napadima. Ovaj OTK je naravno podložan svim metodama koje zaustavljaju napade, ali cijeli je potez lud do daske!

 

7. Electrum-Max OTK

331px-ChainMaterial-PTDN-EN-SP-1E

Ovo je iznimno komplicirani potez kojeg treba znati izvesti, i zahtjeva dosta puno rijetkih karata. Da ga se izvrši potrebno je:

– Elementalni HEROJ Electrum (“Elemental HERO Electrum) x3, plus njegovi Fuzijski materijali

– Superželjeznički Kulotop Gustav Max (“Superdreadnought Rail Cannon Gustav Max”)

– Lančani Materijal (“Chain Material”)

– Elementalni HEROJ Gaia (“Elemental HERO Gaia)

– Elementalni HEROJ Blistavi (“Elemental HERO The Shining”)

Radi se ovako: kada aktivirate Lančani Materijal, možete fuzionirati karte bilotkuda, iz ruke, špila, groblja, terena, dogod su materijali prognani, a osim toga Fuzijska čudovišta ne mogu napadati i uništeni su na kraju poteza. Kako je samo jedan potez dovoljan, a ne zahtjeva napadanje, to je više nego dovoljno.

Koristite taj efekt i izbacite Aviana, Burstinatryx, Claymana i Bubblemana kako biste Fuzijski prizvali Electruma. Njegov efekt će se aktivirati i sve izbačene karte će se vratiti u špil, što znači da možete prizvati još jednog Electruma na istu foru, pa će opet materijali biti vraćeni.

Sad kad imate 2 Electruma nadležite ih i Xyz prizovite Gustav Maxa. Koristite njegov efekt, koji će jednog Electruma poslati na Groblje, i nanese 2000 bodova štete protivniku. Cilj kombinacije jest ponoviti ovo.

Da se to postigne, prvo se Lančanim Materijalom fuzionira Electrum u Groblju i Gustav Max na terenu, te se prizove Gaia. Onda se Gaia istim efektom fuzionira s Electrumom koji je na Groblje poslan kao Xyz materijal kada je Gustav Max bio prognan, i prizove se Blistavi. Potom Fuzijski Prizovete trećeg Electruma, čiji efekt vraća sve prognane karte u špil, uključivši preostala dva Electruma i njihove materijale, te Gustav Maxa. Na ovaj način opet imate uvijete da sve navedeno ponovite, svaki puta nanijevši 2000 štete, i tako sve ukupno 4 puta dok se ne nanese 8000 štete.

… Mislim stvarno, tri Elecruma… Jaden je imao samo jednog i super mu je išlo.

 

6. Berserk Maju Garzett OTK

300px-MaleficCyberEndDragonYMP1-EN-ScR-LE

Ova kombinacija jest prljava, zlokobna, pokvarena i sve je što trebate da protivnika u jednom potezu pošteno namagarčite. Evo recepta za bijesni kombo:

– Podivljali Zmaj (“Berserk Dragon”) i Pogodba s Mračnim Vladarom (“A Deal With Dark Ruler”)

– Veliki Maju Garzett (“Great Maju Garzett”)

– U principu bilo koje jako Grešno (“Malefic”) čudovište, preporučljivo Grešni Kiber Krajni Zmaj (“Malefic Cyber End Dragon”) ili Grešni Dugini Zmaj (“Malefic Rainbow Dragon”), te za njih bilo koja Terenska Čarolija;

Ako imate Terensku Čaroliju aktivnu, onda možete prizvati Grešna čudovišta, i to bilo kojeg Grešnog zmaja koji ima 4000 ATK, dakle Kiber Krajni Zmaj ili Dugini Zmaj. Lagano se posebno prizivaju jednostavnim slanjem originala na Groblje. Nakon što je taj prizvan, žrtvuje se za Žrtveni priziv Velikog Maju Garzetta, koji zbog svojeg efekta sada ima 8000 ATK! Tu nije kraj, kako je jedno vaše čudovišta razine 8 ili više, u ovom slučaju Grešni zmaj, poslan na Groblje, možete aktivirati Podogdbu s Mračnim Vladarom i sazvati Podivljalog Zmaja.

Podivljali Zmaj s 3500 ATK skoro pa garantirano je jači od čegagod da vaš protivnik trenutno ima, i može napasti sva protivnička čudovišta, tako da u jednoj Borbenoj fazi umije pomesti cijeli protivnički red čudovišta, što omogućava Maju Garzettu da napadne izravno s fenomenalnih 8000 bodova štete. Čak i da na neku foru protivnik ovo preživi, i dalje kontrolirate u principu nepobjedivo čudovište… Samo malo, imam nešto zlog na faci…

 

5. Doom-Gallis-Birdman OTK

300px-KoakiMeiruDoom-RGBT-EN-C-1E

Ovo je jako popularan FTK potez, dakle First Turn Kill, kojeg je moguće izvesti bez obzira na to jeste li prvi ili drugi na potezu. Jednostavan je, i užasno je trolajuć po igrača. Nadam se da je to dobra izvedenica izraza troll, jer upravo tako djeluje onaj tko je ovaj potez izmislio. Ono što je potrebno jest:

Koa’ki Meiru Đavol (“Koa’ki Meiru Doom”)

Zvjezdana Neman Gallis (“Gallis the Star Beast”)

Genex Saveznik Ptičar (“Genex Ally Birdman”)

– špil sastavljen samo od čudovišta, dakle 37 karti čudovišta

Prvo se prizove navedeni Đavol, potom se iz ruke aktivira efekt Gallisa, a kako imate špil u kojem su samo čudovišta, uspjeh je zajamčen. Pošalje se prva karta s vrha špila na Groblje, i nanese se šteta protivniku ovisno o njezinoj razini, te se prizove Gallis.

Sad slijedi dobar dio: Koristi se efekt Ptičara, vrati se Gallis u ruku i… ništa. Pod normalnim uvjetima bi se Ptičar posebno prizvao, ali Koa’ki Meuri Đavol prevernira aktivaciju efekata čudovišta TAME, a kako je vraćanje Gallisa u ruku smatrano cijenom, a ne efektom, to se ne može negirati a Ptičar ostaje u ruci.

Na ovaj način, Gallisov se efekt može uporno opet i opet koristiti, a kako u špilu imate samo čudovišta, Gallis će uporno nanositi štetu protivniku sve dok im Životni bodovi ne padnu na nulu. Dijabolično, nije li?

 

4. Magical Merchant OTK

300px-MagicalMerchant-SP14-EN-C-1E

Onaj tko je ovo smislio je genije. Ludi genije! Ovaj je potez riskantan, ali u najvećem broju slučajeva djelotvoran, a za to je potrebno sljedeće:

Čarobni Trgovac (“Magical Merchant”)

Jinzo x3 i jednak broj Jinzo Povratnika (“Jinzo Returner”)

– Jedan jedini, i ne više, Granični Otklon (“Limited Removal”), i ovo dalje po potrebi i kolikogod želite:

Silvanski Maršalist (“Sylvan Marshaleaf”)

Wulf, Svjetlozakleta Neman (“Wulf, Lightsword Beast”)

Maslavić (“Dandylion”)

– bez dodatnih Čini i Zamki!

Glavno je da se preokrene Čarobni Trgovac i aktivira svoj efekt, koji ekskavira špil dok ne naleti na Granični Otklon. Poželjno je da ta karta bude što niže u špilu i da se na Groblje pošalje što više. Ono što je dlje bitno je da se na Groblje pošalju i Jinzo i Jinzo Povratnici, jer će Povratnici svojim efektom posebno prizvati Jinzoe iz Groblja, dakle u optimalnim uvjetima 3 Jinza od 3 Povratnika. Ovisno o tome što se ostalo ekskavira, dogodi se sljedeće: Maršalistovi će ekskavacijom uništiti po jednu protivničku kartu, Wulfovi će se moći Posebno prizvati, a Maslavić će prizvati tokene koji isto tako imaju praktičnu primjenu.

Preporuča se da Maršalistovima uništite što više čudovišta, jer Jinzo negira efekte Zamki, stoga to neće biti problem u direktnim napadu. Za kraj, aktivira se Granični Otklon, koji udvostruči ATK svim Jinzoima pa on postane 4800. Koristeći takve Jinzo postrojbe, plus-minus Wulf i štogod da je još prizvano, u svakom slučaju se može nanijeti gomila štete. Idealno, ako su Maršalistovi uništili sva čudovišta, samo dva ojačana Jinza su više nego dovoljna da nanesu letelnu dozu štete i garantiraju pobjedu.

 

3. Owner’s Seal OTK

Ovakav špil nema nikakvu drugu pobjedu nego da u jednom potezu donese pobjedu ili poraz, stoga nije preporučljivo ovako igrati za zabavu. Evo što sve treba:

Pečat Vlasnika (“Owner’s Seal”)

I sad nadalje kojegod moćno čudovište da se može prizvati na protivničku stranu terena, a preporučljivi su:

Lava Golem (“Lava Golem”)

Strugavi Golem (“Grinder Golem”)

Nadzlodusi Noćnih Mora (“Nightmare Archfiends”)

Djed Vraz (“Santa Claws”)

Vulkanska Kraljica (“Volcanic Queen”) itd, itd…

Glavno je da je vaš protivnik več napravio svoj potez, po mogućnosti ako ima na svom terenu neka čudovišta koja se mogu žrtvovati za priziv Lava Golema i ostalih navedenih čudovišta. U principu se svi primjerci prizovu u što većem broju, a moće se jedan od Strugavih tokena koristiti kao žrtva za Nadzloduhe Noćnih Mora. Lava Golem, Strugavi Golem i Nadzlodusi su idealna kombinacija, i kada se protivnički teren tako ispuni monstrumima, aktivira se Pečat Vlasnika, i kako su sva ta čudovišta u pravilu vaša, sada su svi na vašoj strani, i možete s debelom količinom ATKa napasti izravno. Prema gornjoj kombinaciji, sveukupna šteta cijele borbe bi iznosila 12 000! Tako da ako protivnik uspije nekako blokirati jedan napad, ako ne može blokirati veći broj ili zaustaviti Borbenu fazu općenito, onda je po pravilu nagrabusio.

 

2. Gandora Splash OTK

331px-GandoratheDragonofDestruction-SP13-EN-C-1E

Ako to nije očito iz moje profilne slike, ja jako volim ovog zmajića. Nemam ga zapravo, ali baš mi je fora, prema imenu, dizajnu, ulozi u priči, ma Gadora je zakon, a kada sam otkrio da ima vlastiti superpotez, onda je morao dobiti dobro mjesto na listi. Evo što sve treba:

Gandora, Zmaj Uništenja (“Gandora, Dragon of Destruction”)

Xyz Dimenzijsko Prskanje (“Xyz Dimension Splash”) plus za to potrebna 2 čudovišta VODE razine 8, bilo koja 2 su dobra;

– Xyz čudovišta osmog Ranka, preporučljivo Neo Galaktičnooki Fotonski Zmaj (“Neo Galaxy Eyes Photon Dragon”)

Oni-Gami Combo ili Megamorf

Za Gandoru je preporučljivo imati kombinaciju Totemskog Zmaja (“Totem Dragon”) ili Maskiranog Zmaja (“Masked Dragon”) za lakše prizivanje. Prije samog priziva Gandore, postavi se Xyz Dimenzijsko Prskanje naopako. Potom se Gandora prizove, i aktivira se efekt, što u principu raščisti cijeli teren, a istodobno izbaci iz igre i Dimenzijsko Prskanje. To aktivira njegov efekt, kojem se dozovu dodatna 2 čudovišta razine 8, recimo da su to Spiralna Zmija (“Spiral Serpent”) i Gogiga Gagagigo. Nakon toga se sva tri čudovišta nadležu i Xyz prizove Neo Galaktičnooki Fotonki Zmaj. Može se zapravo prizvati bilo koje Xyz čudovište Čina 8, no u ovom je slučaju učinak najvidljiviji.

Potom se može napraviti više stvari: koristi se Megamorf da bi se udvostručio ATK Neo Galaktičnookome ( to djeluje jer su vaši Životni bodovi zbog Gandorine cijene niži od protivničkih) ili se aktivira Oni-Gami Combo, što odvoji 3 Nadležne jedinice i dopušta 3 napada u istom krugu.

U prvom slučaju će Nao Galaktičnooki nanijeti 9000 bodova štete, a u drugo tri puta po 4500, dakle 13500 bodova, sve u svemu to je više nego li protivnik može podnijeti. Genijalno, nije li? I pomalo grubo…

 

I za kraj, jedan OTK za kojeg nitko ne misli da je opasan sve dok ga ne vidi na djelu, a osim toga je lagano nostalgičan na ono što se u dobrim starim danima smatralo moćnim. Najbolje od svega, protivnik sto posto neće to očekivati od vas, da izgubi u jednom potezu i to od strane…

 

1. Kuriboh OTK

300px-WingedKuribohLCGX-EN-C-1E

Sitni mali Kuriboh ima opake poteze. Točnije rečeno, riječ je o Krilatom Kuribu. Okej, još točnije, o njegovom naprednijem obliku, i čim vam kažem što sve treba za ovaj potez, znat ćete kako se on izvodi. Potrebno je sljedeće:

– Krilati Kuriboh (“Winged Kuriboh”)

– Uzvišena Krila (“Transcendent Wings”)

– Krilati Kuriboh LV10 (“WInged Kuriboh LV10”)

– Nadzlodusi Noćnih Mora (“Nightmare Archfiends”)

Potreno je još dosta toga, tipa dvije karte u ruci kao cijena i jedna žrtva za Nadzloduhe, no u svakom slučaju sve se vrti oko toga da aktivirate Nadzloduhe Noćnih Mora, pri čemu protivnik dobije 3 jaka tokena s po 2000 ATK. Tokom Borbene faze, i to je ono čemu se on najmanje nada, dogod imate Krilatog Kuriba (može i prekrivenog, što dodatno djeluje kao iznenađenje), možete aktivirati svoje tajno oružje: aktivirajte Uzvišena Krila, odbacite 2 karte iz ruke i žrtvujete Krilatog Kuriba te prizovete Krilatog Kuriba LV10! Aktivirate njegov efekt, i štogod da vaš protivnik ima na terenu, čak i ako su neuništiva čudovišta, dogod ima Nadzloduhe, vi ste pobjedili.

Kuribov efekt nanese štetu jednaku ATK uništenih čudovišta, što bi za 3 Nadzloduha s 2000 ATK značilo 6000 štete. Kako svaki Nadzloduh kada je uništen nanese dodatnih 800 bodova štete, to je dodatnih 2400 bodova, odnosno 8400 bodova sveukupno. Čisto, jednostavno, i nevjerojatno. Nitko se ne može ljutiti ako izgubi protiv ove male, slatke, dlakave knedlice, zar ne? 

I to je to za danas, nadam se da niste razočarani, i kao i uvjek ako imate žalbi, ideja, primjedbi ili samo tražite društvo, slobodno kometirajte i podržavajte Yu-Gi-Oh! Planet. I kao i uvjek, igrajte s poštenjem. J

– Hawk

Hawk00Refferencer

Ja sam Hawk, volim anime, videoigre, životinje, i kartanje. Amaterski sam igrač, ali strastveni pisac priča i članaka. Nekoliko fanficova mi je na pameti, uključivši i razne Duel Priče, kojima možete čak i doprinijeti ako želite. Slobodno posjetite moju stranicu na Fanfiction.net za nekoliko kratkih priča. Volim izrađivati karte, volim nabrajati top 10 liste na razne teme, i omiljena čudovišta su mi zmajevi.

8 misli o “10 zanimljivih OTK kombinacija

  1. Na siteu vlada politika štovanja Demise OTK-a. Čisto da zna. 🙂

  2. Na siteu vlada politika štovanja Hawka koji ga je potpuni ozivio. Cisto da znas. 🙂 Istina, i ja sam velika faca.

  3. i beat you once again kaiba and i will always beat you maybie you have obeliks but I have slifer .Your Blue eyes is weeker then my dark magician

    DARK MAGIC ATTACKKKKK

  4. your executive producer will never defeat a god! as a president of the Kaiba corp i declare your attack invalid and now i activate monster reborn to revive Obelisk and then lullaby of obedience to add your slifer to my hand next i activate pot of greed which lets me draw 6 cards i summon a monster that usually needs 3 sacrifices go slifer the sky dragon! Obelisk fist of fate Slifer thunder force attack!

Odgovori

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.