Thunder Family [deck report]

Pozdrav čitatelji i hvala vam što ćete odvojiti malo svoga vremena da pročitate ovu deck analizu. Ako već niste, pročitajte i moje ostale blogove jer vam nastojim donositi ne samo karte i deckove koji su već izašli nego i divote koje nam dolaze u budućnosti koje će zasigurno biti relevantne u meta gameu.

Pa počnimo s deck analizom. Danas ću se pozabaviti sa jednim heavy XYZ deckom čiji su članovi izašli u novom Return of the Duelist booster packu. Govorim o takozvanoj Thunder Obitelji koju zasad čine Pahunder (Čaća), Mahunder (Mater) i Sishunder (Sestra, ali ju zovemo Ćerka), a dobivaju blago pojačanje u budućnosti (u zasad nepoznatom boosteru), a to je Thunder Seahorse (tehnički nije član Obitelji, ali je jako važan dio ovoga decka, objasniti ću kasnije). Zajedničko svojstvo ovih monstera je da su svi LIGHT level 4 Thunderi sa ne više od 1600 napada. Njihov način igre je u principu jako jednostavan te se baziraju na konstantnom Normal Summonu kako bi mogli spustiti mrcine poput Evilswarm Ouroborosa ili Number 16: Shock Mastera u jednom potezu, a u najgorem slučaju ćemo pozivati Rank 4 monstere poput Radiant Photon Paradiosa koji će nam pomagati oko jačine naše ruke i oko prelaženja preko ostalih mrcina koji bi nam mogli zadavati probleme.

Mater i Čaća u principu imaju isti efekt :

Pahunder [1300\600 LIGHT Thunder level 4]

Once per turn: You can Normal Summon 1 Level 4 LIGHT Thunder-Type monster from your hand, except “Pahunder”, as an additional Normal Summon.

Mahunder [1400\700 LIGHT Thunder level 4]

Once per turn: You can Normal Summon 1 Level 4 LIGHT Thunder-Type monster from your hand, except “Mahunder”, as an additional Normal Summon.

Dakle, Mater i Čaća nam dopuštaju da prizovemo još jednog LIGHT level 4 Thunder monstera kao Normal Summon (Maxx C je tu beskoristan) dokle god ne prizivamo njih same. Najjednostavnija taktika bi bila da prizovemo Mater, s njenim efektom prizovemo Čaću, a onda s njegovim efektom prizovemo još jednu Mater i tako možemo unedogled. Ako svo troje uspješno prizovemo možemo ili izmamiti protivničke trapove (bila to masovna destrukcija poput Torrentiala\Mirror Forcea ili pojedinačna poput D. Prisona) ili otići u nešto veliko poput Shock Mastera pa početi zabranjivati karte (Shock Master zna često biti smrt za Heroje, Wind-Upe, Agente pa je naravno ekstremno važno znati protiv čega igramo) i s time početi žešću kontrolu protivnika. Važno je reći da želimo što više izmamiti te protivničke trapove jer nas u principu boli ona stvar za cijelu Obitelj jer ovaj deck posjeduje veliku moć revitalizacije i vraća se natrag u igru relativno brzo i bezbolno. Napomenuti ću također da ovaj deck ima većih problema sa backrowom jer ne posjeduje karte poput Infernity Barriera ili Musakani Magatame koje će zaštititi cijeli proces pa je tako obavezan Heavy Storm i barem dupli MST\Night Beam.

Sljedeći član je Ćerka :

Sishunder [900\400 LIGHT Thunder level 4]

When this card is Normal Summoned: You can target 1 Level 4 LIGHT Thunder-Type monster with 1600 or less ATK in your Graveyard, except “Sishunder”; banish that target. During the End Phases of this turn, add that card to your hand.

Ćerka je meni jako važna za deck, omogućuje jačanje našeg handa gotovo trenutačno i naravno ona je jedan od glavnih targeta za Materin ili Čaćin efekt. Najviše do izražaja dolazi kada se koristi u kombinaciji sa sljedećim monsterom, a to je Thunder Seahorse, ali o tome malo poslije. Ako nije početak igre, Ćerka je izrazito korisna jer nam vraća monstera iz gravea, a dovoljno je tako malo da ovaj deck eksplodira i počne dominirati duelom. Vraćati ćemo ili Roditelje ili Thunder Seahorsea što znači da ako ju imamo, imamo i opcija, a činjenica da nam vraća monstera tek u End Phaseu ne znači puno jer se deck oslanja na teški trap support.

Thunder Seahorse [1600\1200 LIGHT Thunder level 4]

You can discard this card; add 2 Level 4 LIGHT Thunder-Type monsters with 1600 or less ATK with the same name from your Deck to your hand. The effect of “Thunder Seahorse” can only be activated once per turn, and during the turn you activate this effect, you cannot Special Summon.

Seahorse je glavni searcher decka, a otvaranje s njim je prava fantazija. Teže pada njegova nuspojava koja nam onemogućuje Special Summon taj potez, ali napomenuo sam da je deck pun trapova. Jako jednostavna kombinacija bi bila ova : u ruci imamo Seahorsea i Sishunder, discardamo i searchamo za dva primjerka Pahundera\Mahundera, pozovemo ili jedno ili drugo te s njegovim\njenim efektom prizovemo Ćerku koja banisha Seahorse koji nam dolazu u ruku u End Phaseu. Jako jednostavno, ali ovakvi potezi su pravi primjer investiranja u budućnost. Nema straha od OTK-a, a sljedeći potez spuštamo Shock Mastera, Ouroborosa ili ako je situacija malo gušća Thunder Spark Dragona.

Nakon što sam izložio 4 glavne karte decka jasno se vidi zašto je decku potreban trap support i ja ga niti u jednoj varijanti nisam spuštao ispod 12 trapova. Jednostavno si nemožemo dopustiti da protivnik odradi svoj big play, iako se možemo nekako iskoprcati iz nekih situacija, meta game je jednostavno takav i ako primjerice Samuraji odrade svoje niti jedan deck nema pravilan i kvalitetan odgovor na to.

Ukratko ću objasniti još 3 karte koje su po meni nezamjenjivi dijelovi ovoga decka, a to su:

Batteryman AAA [0\0 LIGHT Thunder level 4]

When this card is Normal Summoned or flipped face-up, you can Special Summon 1 “Batteryman AAA” from your hand or Graveyard.

Da, možda je malo čudno, ali Baterijaš radi izvrstan posao u ovom decku. Ne samo da ga možemo dodati efektom Thunder Seahorsea i pozvati pomoću Materi ili Čaće, omogućava nam prizivanje drugog Baterijaša iz ruke ili iz gravea. Ako se radi o malo kasnijoj igri imati ćemo pokojeg Baterijaša u graveu, a pošto se prizivanje pomoću efekta Materi ili Čaće smatra Normal Summonom, efekt Baterijaša se također aktivira te prizivamo još jednog iz ruke ili iz gravea, naravno ako su tamo.

Vylon Prism [1500\1500 LIGHT Thunder level 4 TUNER]

If this card is sent from the Monster Card Zone to the Graveyard: You can pay 500 Life Points to target 1 face-up monster you control; equip this card to that target. If the equipped monster attacks or is attacked: It gains 1000 ATK during the Damage Step only.

Prisma nećemo nikada dohvaćati pomoću Thunder Seahorsea, ali ćemo ga prizivati s Roditeljima. Omogućuje nam Sinkroniziranje u level 8 monstere, a s njegovim efektom odmah imamo target za efekt ili Scrap Dragona ili Vylon Epsilona (u principu i Scrap i Epsilon rade istu stvar, Player’s Choice manje više), ali ako trebamo boost on dodaje equipanom monsteru 1000 napada što zna biti poprilično korisno. Ako ga ne odigramo nije velika stvar, ali ponekad je dobro iznenaditi protivnika.

Recycling Batteries [Spell Card]

Add 2 Thunder-Type monsters with 1500 or less ATK from your Graveyard to your hand.

Jednostavno, ali kako li je dobro kada se odigra, uz Sishunder ovo je karta koja omogućuje tu revitalizaciju. Nemam stvarno više ništa reći za ovu kartu, osim da je predobra u ovom decku.

Ovdje je deck lista :

MONSTERS :
3 Pahunder
3 Mahunder
3 Sishunder
3 Thunder Seahorse
3 Batteryman AAA
2 Vylon Prism

SPELLS :

3 MST
1 Heavy Storm
1 Monster Reborn
1 Dark Hole
1 Forbidden Lance
1 Mind Control
1 Book of Moon
2 Recycling Batteries

TRAPS :
1 Solemn Judgement
2 Solemn Warning
2 Bottomless Trap Hole
2 Mirror Force
2 D. Prison
2 Torrential T.
1 C.E.D.

Mislim da je sve oko deck liste razumljivo, a sada ću preći na Extra Deck koji je brutalno važan i pokraj svake karte dati komentar zašto je tu :

EXTRA DECK :

2 Radiant Photon Paradios – ovo nam je glavni napadač u decku i daje nam extra draw power koji je poprilično potreban u većini slučajeva

2 Number 16 : Shock Master – srce decka, ako ga spustimo kontrola je naša, moramo također znati što protivnik igra i imati okvirnu sliku cijele mete i eventualnih rogue deckova

1 Evilswarm Ouroboros – mrcina od 2750 napada koja posjeduje 3 super efekta, sve sam rekao

1 Number 91 : Thunder Spark Dragon – ako ne volite swarm deckove, ovo ih ubija

1 Photon Papilloperative – ja i inače volim ovu kartu, stvarno je korisna i onemogućuje protivniku da se brani i usporava igru.

1 Lavalval Chain – ponekad nam treba taj Baterijaš u groblju, a ponekad bi ga i sljedeći potez voljeli izvući

1 Number 39 : Utopia – Staple

1 Maestroke – ako se branimo, branimo se s njim

1 Number C39 : Utopia Ray – jer igramo Mind Control

1 Gaia Dragon the Thunder Charger – jer igramo Mind Control

1 Scrap Dragon – za Prisma, ako nam nešto smeta

1 Stardust Dragon – za Prisma, ako nam je ta setana karta sumnjiva

1 Vylon Epsilon – za Prisma, ako bi htjeli da onaj boost od 1000 napada malo duže traje (Epsilon štiti karte koje su na njega equipane)

 

Dobra strana decka : jako je brz i eksplozivan, a ako zauzme kontrolu teško ju gubi.

Loša strana decka : fragilan na momente, ponekad i predvidljiv.

 

Ok ljudi to bi bilo to, nadam se da ste uživali u ovoj deck analizi i preporučujem da isprobate ovaj deck jer je jako jako zabavan i uvijek uživam dok s njime igram.

Ako netko ima pitanja ili ideje, slobodno neka ih napiše.

Vidimo se u sljedećem blogu 😀

 

4 komentara

  1. Seahorse će biti bolestan u Wattowima i baterijama 0.0 recimo PoD,seahorse i cobra = + 2 u 1 turnu… ogromna konzistencija (a i baterije MOŽDA zažive)

  2. Većinu vremena ja imam 2-3 karte u ruci jer se s njima volim jako razbacati, svejedno znam da mi nije problem opet imati dovoljno resursa.
    A u principu ne runnam Tragediju inače jer mi je prenestabilna, ali to sam samo ja.

Odgovori

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.