Dragi čitatelji, vrijeme je za drugi krug inicijacije u tajne ponajboljih svjetskih deckova. Ukoliko ste propustili prošli, prvi članak iz ove serije, možete ga pročitati ovdje.
Danas ćemo pobliže pogledati sljedeće deckove: Dark World i Herald/Agent/Hyperion. Ono što je super kod oba decka jest činjenica da najvažnije (i najbolje) karte koje idu u njih možete nabaviti u structure deckovima, ergo, jeftinije su od onoga što biste očekivali od power karata Tier1 platovnog kalibra.
1. Dark World
Dark World je arhetip koji je odavno s nama, još od Elemental Energy edicije, ako me pamćenje dobro služi. Premisa je jednostavna:
1. Ako disscardate Dark World monstera iz ruke pomoću efekta vaše karte koji nije cost za aktivaciju, smijete special summonati tog monstera na polje (Goldd, Sillva, Beiige) ili aktivirati poseban efekt ( Grapha, Broww, Snoww)
2. Ako je Dark World monster disscardan iz vaše ruke zbog efekta protivničke karte, dobivate efekte koji mogu drastično promijeniti tijek partije u vašu korist:
Sillva: Special summona se na polje, zatim uzima 2 karte nasumično iz protivnikove ruke i miješa ih u njegov deck
Goldd: Special summona se na polje, zatim uništava do 2 karte na polju
Broww: Smijete povući 2 nove karte
Snoww: Osim što možete dodati Dark World kartu po izboru iz decka u ruku, također možete i reanimirati jednog od monstera iz protivnikovog graveyarda na svoju stranu polja u face up defense poziciji.
Grapha: Osim što možete uništiti jednu kartu na polju po izboru kad Grapha ide u grave, možete i nasumično izabrati i pogledati u jednu kartu iz protivnikove ruke. Ako ste otkrili monstera, možete ga special summonati na svoju stranu polja.
Sad Dark Worldovi su među nama već duže vrijeme, no izlaskom structure decka: Gates of the Underworld dobili su upravo ono što im je trebalo da uđu u natjecateljsko okruženje, a to su sljedeće karte (poredane po snazi):
Grapha, Dragon Lord of Dark World
You can Special Summon this card (from your Graveyard) by returning 1 face-up “Dark World” monster you control to the hand, except “Grapha, Dragon Lord of Dark World”. If this card is discarded to the Graveyard by a card effect: Target 1 card your opponent controls; destroy that target, then, if this card was discarded from your hand to your Graveyard by an opponent’s card effect, look at 1 random card in your opponent’s hand, then, if it was a monster, you can Special Summon it to your side of the field.
Lako je moguće da bi bio dostajao i Grapha sam da gurne DW na vrh hranidbenog lanca. Sa 2700 ATKa i mogućnošću da se u DW decku veoma lako special summona, beatstick je koji može pregaziti dobar dio monstera u ovom formatu, uključujući synchroe/xyzove. Monstera kojeg ste uzeli nazad u ruku da special summonate Graphu onda možete preko disscarda zavrtiti i opet iskoristiti. A sad dolazimo do ‘imba dijela’, kad je Grapha disscardan, možete uništini bilo koju kartu na protivničkoj strani polja. Došao nam je kao unlimited (dakle smijemo igrati 3 primjerka po decku) i odmah se uspostavio kao ključna karta svakog DW decka. Tko će, ako ne zmaj?
The Gates of Dark World
All Fiend-Type monsters gain 300 ATK and DEF. Once per turn: You can banish 1 Fiend-Type monster from your Graveyard; discard 1 Fiend-Type monster, then draw 1 card.
Sad da ste pitali igrače što fali DW deckovima prije izlaska njihovog structurea, vjerojatno bi kao glavnu manu naveli nedostatak kvalitetnog disscard enginea. Izlaskom ovog Field Spella, koji osim što daje pristojan ATK/DEF boost svim fiendovima te im tako omogućuje da prelaze preko 1800/1900 recruitera i blockera (Stratos/Rai-Oh itd.), daje decku ono što mu najviše treba: novi disscard (+ draw!) jednom po krugu. Dok god imate DW materijala u graveu kojeg možete banishati, moći ćete abuseati ovu kartu, i osigurati aktivaciju vaših DW monstera.
Snoww, Unlight of the Dark World
If this card is discarded to the Graveyard by a card effect: If it was discarded from your hand to your Graveyard by an opponent’s card effect, you can target 1 monster in your opponent’s Graveyard; add 1 “Dark World” card from your Deck to your hand, then Special Summon that target (if any) in face-up Defense Position.
Tražilica koja vam u ruku stavlja bilo koji dio DW mašinerije koji vam je u datom trenutku potreban, sa extra reborn efektom ukoliko je protivnik taj koji vam ga je disscardao iz ruke.
I eto nas ovdje gdje se danas nalazimo, u formatu koji je bogatiji za snažnije i konzistentnije Dark World deckove.
Jedna od dilema između DW igrača je i ta treba li u main decku igrati playset Ceruli, Guru of the Dark Worlda ili pak Beiige, Vanguard of the Dark Worlda. Osobno sam zagovornik prve varijante, jer iako ne daje izravnu korist u vidu advantagea, činjenica da protivnik mora disscardati kartu veliki je bonus u skoro svim match-upovima koji nisu mirror match (dakle DW vs. DW), pogotovo ako u istom krugu možete i ukloniti tog Cerulia sa protivničke strane polja, tako da vam se ne obije o glavu summon materijal koji ste ‘poklonili’ protivniku. S druge strane, Beiige može biti kvalitetan fodder za synchro/xyz summone, pa ne možemo zamjeriti igračima koji se odlučuju za njega.
Prođimo kroz card line-upove ovog decka.
Monster line-up: postava je lako razumljiva čak i početnicima.
Dark World krema
Tu je najbolje od najboljeg iz DW arsenala (Grapha, Snoww, Broww, Sillva, Ceruli/Beiige/Bronn itd.), dakle fiend type efekt monsteri koji se uglavnom special summonaju i aktiviraju efekte kada su disscardani.
Tour Guide to the Underworld XYZ engine
(3× Tour Guide to the Underworld + 1× Sangan/1× Spirit Reaper)
Summonanjem Tour Guidea idete po LV3 fienda u deck, što vam omogućuje instantni XYZ special summon koji je obično jedan od sljedećih: Wind-Up Zenmaines, Leviair the Sea Dragon ili Number 17: Leviathan Dragon, ovisno o situaciji.
Splashabilni stapleovi
Fabled Raven je apsolutni must za ovaj deck, bolesnim efektom može aktivirati pun hand DWova, istodobno dobivajući veliki ATK boost + tuner je, što zajedno sa DWovima koji će biti special summonani na polje znači instant synchro summon, ukoliko vam to odgovara.
Još jedan splash koji sam po sebi može okrenuti partiju u vašu korist jest Morphing Jar. Aktivirajući njegov efekt možete iskoristiti sve DW efekte i summone koji vam stoje na raspolaganju u ruci + dobiti novi arsenal od 5 karata (u kojima se, nadamo se, nalazi i S/T removal koji vam je potreban da počistite stražnje protivničke redove i swarmom napadnete za game).
Effect Block/Draw from Summons engine
(1-3× Effect Veiler + 1-3× Maxx „C“)
Slanjem ovih karata iz ruke u graveyard možete kontrolirati dvije stvari:
1. Negirati neugodne effect protivnikovih face up effect monstera (Effect Veiler)
2. Natjerati protivnika da uspori tempo SSova i pritom izvući par karata za svaki od SSova na koji se ipak odluči (Maxx „C“). Fantastičan je splash protiv mirror matcha (Dark World vs. Dark Worlda), a pošto se dobar dio današnjih deckova temelji na special summonima, jako je dobar i protiv svih ostalih SS T1 deckova.
Spell line-up: postava koja omogućuje disscardanje i povlačenje novih karata, pojačana standardnim power stapleovima
DW disscard/draw spellovi
(3× The Gates of Dark World, 1-3× Dark World Dealings,0-3× Dark World Lightning, 2-3× Dragged Down into the Grave, 1× Hand Destruction)
Dakle, kao što je gore već objašnjeno, spellovi su ovdje da disscardaju naše DWove, a ako usput pokupimo i koju kartu više, tim bolje.
Od power stapleova tu su uglavnom Monster Reborn, Dark Hole, Heavy Storm, Mystical Space Typhoon, Pot of Duality (za sporije varijante DW deckova) te ponekad i Foolish Burrial.
Trap line-up: trapovi su jako bitna komponenta u DW deckovima (za razliku od Chaos i Synchrocentric deckova koje smo obradili prošli put).
Mind Crush/Trap Dustshoot engine
(2× Mind Crush, 1× Trap Dustshoot – visoko sinergični sa Dragged into the Graveom!)
Ovaj mali trap engine tu je da ukloni ozbiljnu prijetnju prije nego stupi na polje. Pošto je više nego vjerojatno da ćete imati pojma o tome što vaš protivnik drži u ruci, Mind Crush može gotovo klinički točno odstraniti svaku potencijalnu neugodnost (BLS, Maxx „C“, Gorz itd.)
Dark Smog playset
(1-3× Dark Smog)
Karta koja je neizmjerno usrećila mnoštvo DW igrača. Naime, osim što je disscarder koji aktivira vaše DWove, ona i banisha protivnički grave fodder ili nekog neugodno tunera koji bi se potencijalno mogao vratiti na protivničku stranu polja kada ga najmanje želite vidjeti (PSZ, Spore, Bulb itd.)
Najbolji dio ove karte je ta da je Continuous Trap karta, i njen efekt možete aktivirati jednom po krugu! Dakle svaki krug možete disscardati fiend type monstera i ukloniti nešto opasno iz protivnikovog graveyarda. Doista opasno oružje u trenutačnom formatu.
Ostatak trapova u DW deckovima stvar je osobnog ukusa, Deck Devastation Virus je dosta popularan u zadnje vrijeme, s obzirom da ga je lako aktivirati, a izbija karte poput Maxx „C“a, Effect Veilera, Tour Guidea i ostalog low ATK arsenala. Solemn Judgment, Mirror Force, Torrential Tribute, Skill Drain, Solemn Warning – sve su to kvalitetne opcije koje možete uključiti u vaš DW build.
Prilažem vam Dark World listu Mauricea Brantleya, koji je sa svojim DW buildom upao u top32 na YCS Kansasu.
Monsters: 22
3 Grapha, Dragon Lord of Dark World
3 Sillva, Warlord of Dark World
3 Snoww, Unlight of Dark World
3 Broww, Huntsman of Dark World
3 Ceruli, Guru of Dark World
3 Tour Guide From the Underworld
1 Sangan
1 Morphing Jar
1 Fabled Raven
1 Effect Veiler
Spells: 12
3 The Gates of Dark World
2 Dark World Dealings
2 Dark World Lightning
2 Dragged Down into the Grave
1 Card Destruction
1 Dark Hole
1 Monster Reborn
Traps: 6
2 Dark Smog
2 Deck Devastation Virus
2 Mind Crush
Extra Deck: 15
2 Leviair the Sea Dragon
1 Wind-Up Zenmaines
1 Number 17: Leviathan Dragon
1 Adreus, Keeper of Armageddon
1 Ally of Justice Catastor
1 Stygian Sergeants
1 Brionac, Dragon of the Ice Barrier
1 Black Rose Dragon
1 Ancient Fairy Dragon
1 Ancient Sacred Wyvern
1 Dark Highlander
1 Stardust Dragon
1 Scrap Dragon
Eto, to je više-manje ono što trebate znati o DW deckovima koji su trenutačno dosta popularni, uglavnom zato što se mogu sastaviti jako jeftino (isključimo li Tour engine i Extra deck, naravno), zato jer se glavne karte decka sve mogu dobiti u structure decku – Gates of the Underworld.
2. Herald/Agent/Hyperion
Na leđima structure decka Lost Sanctuary, pojavio se novi tier1 deck, koji večinu svoje snage duguje jednoj jedinoj karti: Master Hyperionu.
Master Hyperion
You can Special Summon this card from your hand by removing from play 1 “The Agent” monster in your hand, field, or Graveyard. Once per turn, you can remove from play 1 LIGHT Fairy-Type monster from your Graveyard to select 1 card on the field, and destroy it. If “The Sanctuary in the Sky” is face-up on the field, you can activate this effect up to twice per turn.
Mrcina sa 2700 ATKa koja se special summona bez problema, a kad je jednom na polju, koristeći već odbačene monstere iz graveyarda čisti protivnikovu stranu polja jednom po krugu? Mhm, baš to. U decku koji se sastoji od 80-90% light element, fairy type monstera, ova je karta imba u svakom pogledu. Nešto poput slavnog Dark Armored Dragona, samo lakša za summonati, i unlimitana (smijete igrati 3 komada u decku).
U Herald/Hyperion deckove popularno je integrirati Chaos engine (CS, BLS, Gorz, Trago), potkožene Tour to the Underworld engineom, a ojačane Effect Block/Draw from Summons engineom (Veiler/Maxx).
Takav je deck kompletno balansiran i može pošteno uzvratiti svakom tier1 decku u formatu.
Osnovna monster postava su Agenti, i to sljedeći:
The Agent of Mystery – Earth
When this card is Normal Summoned, you can add 1 “The Agent” monster from your Deck to your hand, except “The Agent of Mystery – Earth”. While “The Sanctuary in the Sky” is face-up on the field, you can add 1 “Master Hyperion” from your Deck to your hand instead.
Dakle radi se o tražilici koja će vam dati +1, koji ćete itekako dobro iskoristiti kad vam bude trebao materijal za Hyperiona. AoM – Earth uglavnom ide po sljedećeg Agenta: The Agent of Creation – Venusa.
The Agent of Creation – Venus
Pay 500 Life Points to Special Summon 1 “Mystical Shine Ball” from your hand or Deck.
Agent čiji special summon efekt možete koristiti više puta po krugu! To znači da ćete napuniti svoju stranu polja malim light element, fairy type, lopticama veselja, koje se obično koriste kao materijal za xyz special summon Gachi Gachi Gantetsua, korisnog smetala koje jača vaša čudovišta za svaki xyz materijal na sebi.
Uz Agent monstere, u Hyperion deckovima jako su popularni i Herald efekt monsteri, koji služe negaciji protivničkih karata. Uglavnom se igra Herald of Orange Light. Ipak, tendencija je da se Heraldi zamjenjuju Effect Block/Draw from Summons engineom (Veiler/Maxx).
Prošećimo kroz line-upove ovog decka.
Monster line-up: kao što je već rečeno, intenzivna light element, fairy type baza koja podupire Hyperiona, Tour Guide engine i Chaos monsteri ovdje su da dodaju na agresivnosti, i posluže kao alternativni kill conditioni.
Hyperion/Agent/Herald engine
(3× Master Hyperion, 3× The Agent of Mystery – Earth, 3× The Agent of Creation – Venus, 3× Mystical Shine Ball, 0-3× Herald of Green/Purple/Orange Light)
Fairy monsteri su potpora Hyperionu, filtriraju deck ostavljajući u njemu karte koje želite povući, istovremeno pripremajući teren za te karte (dakle Chaos ili Hyperion summon).
Tour Guide to the Underworld XYZ engine
(3× Tour Guide to the Underworld + 1× Sangan/ 1× Spirit Reaper)
Summonanjem Tour Guidea idete po LV3 Fienda u deck, što vam omogućuje instantni XYZ Special Summon koji je obično jedan od sljedećih: Wind-Up Zenmaines, Leviair the Sea Dragon ili Number 17: Leviathan Dragon, ovisno o situaciji. Istovremeno, pražnjenje XYZ materijala puni vam graveyard dark monsterima koje ćete koristiti za standardne chaos special summone (BLS,CS).
Effect Block/Draw from Summons engine
(2-3× Effect Veiler + 2-3× Maxx „C“)
Slanjem ovih karata iz ruke u graveyard možete kontrolirati dvije stvari:
1. Negirati neugodne effect protivnikovih face up effect monstera (Effect Veiler)
2. Natjerati protivnika da uspori tempo SSova i pritom izvući par karata za svaki od SSova na koji se ipak odluči (Maxx „C“). Ubojit protiv Dark World decka, jako dobar protiv svih ostalih SS T1 deckova.
Effect Veiler je light monster tako da služi i kao fodder za standardne chaos special summone (BLS,CS).
Standardni Chaos SS monsteri
(1× Black Luster Soldier + 2× Chaos Sorcerera)
Black Luster Soldier (BLS) je najjača legalna karta ovog formata. Bog zna zašto su je odlučili vratiti, omjer SS zahtjeva (removanje 1 light i 1 dark monstera iz graveyarda) je u potpunosti neproporcionalan snazi ove karte. No eto, tu je i igriva je dok je sljedeća ban lista ne vrati prošlosti.
Chaos Sorcerer je kastrirani BLS, i dalje je moćan kao SS sa removal abilityem, ali nešto je uravnoteženiji. Kako god da bilo, i BLS i CS mogu promijeniti tijek duela u vašu korist, u zamjenu za nekoliko već odbačenih monstera iz graveyarda.
Splashabilni, sinergični power monsteri: Standardna postava jest ona koja uključuje Tragoedie, Gorza, Sangana, Honesta, Rai-Ohove i Archlord Kristye.
Spell line-up: deck uglavnom igra samo power stapleove. Monsteri su tu da se pobrinu za ostatak stvari. To su uglavnom Heavy Storm, Monster Reborn, Dark Hole, Mystical Space Typhooni, Mind Control, Pot of Avarice itd. Može se ići u techanje Creature Swapa, pa uvaljivanje svojih Mystical Shine Ballova za protivnikove monstere.
Trap line-up: trapovi koje deck koristi usmjereni su na kontrolu protivničkog summonanja. Igraju se Solemn Judgment, Solemn Warningsi, Bottomless Trap Holeovi, Dimensional Prisoni, Torrential Tribute, Mirror Force, Trap Dustshoot i mnoge druge karte, ovisno o stilu igrača.
Postoji i ritual verzija Hyperion decka, koja igra Herald of Perfectiona. Iako pristojna, mislim da ne spada u Tier1 jer je dosta nestabilna, te je kao takvu ovdje nećemo izlagati.
Prilažem vam Hyperion decklistu Camdena Keenera, koji je sa svojim Hyperion deckom upao u top16 na YCS Kansasu.
Monsters: 28
3 Mystical Shine Ball
3 The Agent of Mystery – Earth
3 The Agent of Creation – Venus
3 Master Hyperion
2 Archlord Kristya
1 Honest
3 Tour Guide From the Underworld
2 Tragoedia
1 Gorz the Emissary of Darkness
1 Sangan
1 Chaos Sorcerer
1 Black Luster Soldier – Envoy of the Beginning
3 Maxx “C”
1 Effect Veiler
Spells: 6
2 Mystical Space Typhoon
1 Heavy Storm
1 Monster Reborn
1 Mind Control
1 Dark Hole
Traps: 7
2 Bottomless Trap Hole
2 Solemn Warning
1 Torrential Tribute
1 Trap Dustshoot
1 Dimensional Prison
Extra Deck: 15
2 Gachi Gachi Gantetsu
1 Leviair the Sea Dragon
1 Number 17: Leviathan Dragon
1 Wind-Up Zenmaines
1 Armory Arm
1 Ally of Justice Catastor
1 Brionac, Dragon of the Ice Barrier
1 Gaia Knight, the Force of Earth
1 Black Rose Dragon
1 Ancient Fairy Dragon
1 Scrap Dragon
1 Stardust Dragon
1 Trishula, Dragon of the Ice Barrier
1 Chimeratech Fortress Dragon
Kao što sam na početku napisao, oba decka krasi financijska pristupačnost, i uvjeren sam da se kompetitivne verzije oba decka mogu složiti i bez high end/ultra skupih enginea (looking at Tour Guides, Veilers and Maxxs). I DW i Hyperion deckovi su zabavni za igrati, meni osobno puno zabavniji od Chaos i Synchrocentric deckova, no to ovisi o igraču, naravno.
I eto nas već na kraju, nadam se da ste i ovaj put naučili nešto o mehanizmima ovih jakih, natjecateljskih deckova, i da vas neće iznenaditi ukoliko se pojave pred vama na turniru.
Do sljedećeg puta, kada ćemo se spustiti za još 2 mjesta na našoj top10 listi,
lijepi pozdravi svima!
Hals.:.:.:.slaH
Znači več sam ti više-manje sve rekao na prošlom blogu što mislim, ali imam nešto malo za nadodati.
Sviđa mi se što si malo proširio ove blogpostove, znači što si o deckovima napisao više nego prošli puta jer ovako dobivamo još bolji uvid u sami deck, te se može više naučiti iz samog bloga.
Jedina stvar koja je po meni možda nepotrebna je ovo ponavljanje; znači govorim o tome kako pišeš isti tekst recimo za Tour Guide engine, za Effect Veiler/Maxx “C” engine, te je isto tako i tekst za Chaos engine jednak onome iz prošlog bloga. Sad možda ponavljanje ovoga za Chaos može biti dobro jer nisu svi pročitali tvoj prošli blog, ali mislim da drugo ovo dvoje nema smisla ponavljati dva puta u istom blogu jer svatko tko ga je pročitao, pročitao je i prvi puta opis tog engine-a, pa kad dođe drugi put do njega več zna njegov opis i kako funkcionira.
Nešto što si još mogao napisati kod DW-a je da se tamo Tour Guide kombinira sa Browwom, jer ideš summon Tour Guide, dovedeš Browwa i onda vratiš Browwa u hand za Graphu.
Još nešto samo da pitam; nisam baš siguran kakve veze ima Reaper sa Tour Guide + Sangan engineom, jer on je Zombie pa onda mi baš nije jasno zašto ga tamo navodiš?
Evo to je to, blog je na mjestu kao i prošli, samo kažem da mi nije baš jasno zašto ponavljaš isti tekst, makar pretpostavljam da ti imaš neke svoje razloge za to 😉
Hej hej,
hvala na ornoj kritici 🙂
Dakle da, ponavljanja su tu za one koji nisu pročitali prošli članak. Računam na to da će oni koji jesu preskočiti poznate engine, a opet, imao sam ih potrebu navesti pošto jesu integralni dio deckova.
Što se tiče Reapera,
ljudi ga često splashaju unutra jer kao LV3 monster može u xyz ss, chaos fodder je, zaustavlja potencijalne swarm napade, a i disscard efekt zna biti neugodan. To što ga Tour Guide ostaje, ali eto, sinergičan je sa svime što ima i natruhe Chaosa, pa je ovdje unutra. Također, pod / je, što je oznaka za opcionalno.
I da,
zahvaljujem na primjedbi za Browwa! Sasvim sam zaboravio spomenuti to,
a zbilja je combotastično.
Eto,
hvala još jednom jer držiš širom otvorene oči i primjećuješ stvari koje mi promaknu zajedno sa onim što možda nisam dovoljno razjasnio.
Lps,
Hals
Dobro, znači ovo za ponavljanje sam i pretpostavljao da je za one koji nisu pročitali prošli članak, samo kažem i dalje mi je malo nepotrebno ponavljati istu stvar na istom blogu jer ako netko pročita cijeli blog, onda je to pročitao i prvi puta, ali nema veze, samo neka ostane tako.
Znam ja da je Reaper dobar i koristi se u Chaos deckovima, samo mi nije baš bilo jasno zašto je tamo kod tog Tour Guide engine-a jer sa njim baš nema neke veze osim što je lv3, ali sad shvaćam zašto si ga tu naveo, jedino sam to spomenuo jer kao što si već i sam vidio na ovom siteu ima jako puno novih i mladih igrača pa da se nebi netko od njih zabunio dok recimo igra na DN-u pa išao sa Tourom ss-ati Reapera.
Sad si mi otprilike sve pojasnio, nadam se da ti ne smetaju moje male primjedbe i pitanja, ali takav sam 🙂
Keep up the good work 😉
Osobno mislim (dokazano nakon jako puno testanja) da je Ceruli nekonzistentno smeće od karte. Ne osjeti se dok ga ne makneš. Uz “sreću” (bio je topic o njegovom stackanju na Poju) može u top, ali normalni build je puno bolji.
I ono za Maxx C protiv DW je jedna od glupljih stvari koje sam u zadnje vrijeme čuo. I Veiler/Crowica bi se morali obavezno igrati u vrijeme Wind-Upa i Inzektora.
Inače, dobar članak, kad se navikneš na metu bit će super kao i stari.
Kvalitetno štivo kao uvijek, jedino imaš dvije greške:
1) Sillva kada se discardana efektom protivničke karte ne vraća dvije random karte iz protivničkog handa u deck, nego na dno deck.
2) Ceruli kada je discardan iz handa special summona se na protivničku stranu polja, te je on tada kontroler te karte i njezinog efekta, tako da on discarda kartu iz handa protivnika trenutnog kontrolera (ili drugim riječimo iz istog onog hand iz kojeg je Ceruli discardan).
@ Xyster
Jest,
I stand corrected.
Previd s moje strane.
Cisto sto mi je upalo u oci dok sam krenuo.
“Dark World je arhetip koji je odavno s nama, još od Elemental Energy edicije, ako me pamćenje dobro služi.”
Ako te pamcenje ne sluzi, imas Wikiju i Google. Kad si vec par sati proveo za kompom, mogao si to vec chekirati, ukloniti jednu glupu recenicu zbog koje zvucis ko’ amater (mislim, nece niko dobiti Nobela za ove tekstove naravno, ali poenta je da zvucis ozbiljnije). “Najvjerovatnije iz tog seta, mozda nekada, iz Crimsona ili Crossroadsa” i slicno uopce ne treba da stoji.
Ostalo je ok, van onoga sto je tekst za Gurua otisao u propast, ali to je Xyster vec naveo.