Osvrt na britansko državno prvenstvo 2016.

Ne znam koliko vas prati stranu Yugioh scenu te koliko pratite prijenose turnira poput državnih prvenstava, YCS-a, europskog i slično, no to nije ni toliko bitno. Preko vikenda, točnije 5. i 6. lipnja održalo se britansko državno prvenstvo u Yugiohu. Zašto je to toliko važno? Britanci su poznati kao jedni od boljih Yugioh igrača i mnoštvo novih ideja za deckove dolazi baš odande. Vjerojatno možete pretpostaviti da je turnir bio krcat Monarch, Kozmo i Burning Abyss deckovima. Što je onda toliko zanimljivo baš u vezi ovog turnira kada je na svima tako? Zanimljiv je pobjednički deck, naravno!

tzolkin_1

Jared Stone, britanski Yugioh igrač, odlučio je na ovogodišnje državno prvenstvo otići s Monarch deckom. I sada vjerojatno razmišljate kako to nije ništa posebno. I nije, dakako. No Jared je svoj Monarch deck igrao na malo drugačiji način. Igrao je Extra deck Monarche, a glavna zvijezda njegovog Extra decka bila je karta Ultimaya Tzolkin. Ultimaya Tzolkin je karta koja se dobivala krajem prošle godine u proizvodu “Dimension of Chaos: Special Edition” i koja je od samog početka pokazivala potencijala, a napokon je i zasjala u punom sjaju u glavnom meta decku.

Ono što se meni posebno svidjelo kod Jareda, osim činjenice da je upotrijebio jednu od meni dražih karata u posljednje vrijeme, jest činjenica da je igrao poprilično brzo. Svaki je potez znao što radi i svaki potez je dosta brzo odradio (a možda je pri tome pomogla i činjenica da je jako malo spavao pa je što prije htio završiti). Ostali igrači u feature matchevima su voljeli odugovlačiti svoje poteze pa je tako u mirror matchu Xyz Monarcha u šestoj rundi prvi duel odužen na čak 34 minute! Da su te 34 minute bile zanimljive, ne bih se žalio, ali ovo…

Nije samo Jared Stone bio taj koji je igrao Tzolkin Monarche. Dva njegova prijatelja igrali su jednaku listu, no nisu se baš proslavili. Od onoga što sam u intervjuu nakon finala pohvatao, napomenuo je kako je igrao protiv 10 varijacija Monarch decka, 2 Burning Abyss decka te 2 Pendulum decka, nije spominjao da je igrao protiv Kozmo deckova. Isto tako, napomenuo je da mu je puno pomoglo što zna svaki deck u potpunosti kako funkcionira i samim time se odmah nauči kako igrati protiv tog decka. Rekao je da može uzeti bilo koji od meta deckova i znat će kako ga igrati što bi svakako trebao biti stav svake osobe koja se natječe na nekim velikim natjecanjima poput državnih prvenstava.

jaredstone

To bi ukratko bilo to što se tiče britanskog državnog prvenstva. Svima koji se natječu na našem državnom želim puno sreće i dobrih match-upa, pogotovo mojim Osječanima. 🙂

Ukoliko biste i vi htjeli gledati online neki od većih Yugioh turnira poput YCS-a i slično, možete ih gledati na: https://www.twitch.tv/officialyugiohchannel

Uskoro, točnije od 15. do 17. 7., održat će se europsko prvenstvo u Berlinu, a moći ćete ga pratiti na službenom Yugioh Twitch kanalu. Nadam se da ćemo se vidjeti u chatu tada. Do onda, neka srce u kartama bude s vama!

jaredstone2

Jared Stone, Tzolkin Monarch deck

Monster cards: