Six Samurai Zauvijek

Odlučujući se o kojem decku pisati sjetih se da sam baš neki dan mjenjao svoj six samurai deck koji je bio zakon! Mislim si da bi mogao pisati o njemu i tako započinjem. Ovaj deck je meni super i zna biti jako zabavan a i jako jak i kompetativan, što će te u ostatku ovog articlea vidjeti.

Ovaj deck je vrlo sličan Machina Gadgetima jer sa dobrim početnim handom možemo napraviti veliki + u handu i na fieldu i možemo imati totalnu kontrolu na polju. Također se može jako brzo naswarmati i ponekad čak i OTK-ati opponenta. Također postoji FTK/OTK verzija ovog decka koja isto dobro radi,ali to je više fun deck, zato vam neću pričati o njemu nego o ovoj prvoj verziji. Naravno vjerojatno znate da je ovaj deck bio dobar odmah kad je izašao pa se možda pitate zašto ja sad pišem o njemu??, jer je prije nekoliko mjeseci izašla edicija Stardust Overdrive(SOVR) i u njoj jedna jako dobra, mogao bih reći glavna karta decka, Gateway of the Six! Naravno ova karta je digla ovaj deck od “mrtvih”

Effect:
Each time a “Six Samurai” monster is Normal or Special Summoned, place 2 Bushido Counters on this card. You can remove Bushido Counters from your side of the field to apply the following effects.
2 Counters: Until the End Phase of this turn, 1 face-up “Six Samurai” or “Shien” Effect Monster gains 500 ATK.
4 Counters: Add 1 “Six Samurai” monster from your Deck or Graveyard to your hand.
6 Counters: Special Summon 1 “Shien” Effect Monster from your Graveyard.

Ova karta je odlična samim time što je continous spell karta, te ima puno effecta. Naravno, najbolji effect ove karte je drugi, tj. onaj kojim uzimamo jednog Six Samuraja iz Decka ili Graveyarda što odmah čini + u handu!! Također,jako pozitivna strana ove karte je što na njoj piše da moramo remuvati Bushido Countere sa FIELDA a ne sa ove karte. To je jako bitno jer ako aktiviramo dvije kopije ovo karte, guess what, summon 1 random lvl 4 samuraia ili manje uzimamo grandmastera Special Summonamo ga i uzimamo još jednog grandmastera i to nam daje card advantage i dobar field odmah na početku i taj drugi effect zapravo pretvara ovu kartu u, mogli bismo reći, continous RotA-u!! Također ova karta nam daje mogućnost da pojačamo napad 1 Six Samuraja što je ponekad presudno, npr. nemožete se rješiti nekog jakog monstera, recimo Judgment Dragona, imate na fieldu Gateway, summonate Iroua i Special Summon Grandmastera, Gateway dobiva 4 countera, maknete svih 4 i grandmasteru dajete 1000 napada i postaje jači od Judgment Dragon i on pada. Također zadnji effect ove karte nije za odbaciti jer special summonanje Great Shogun Shiena može biti krucialno u nekim situacijama. Da ne govorim o tome kako ponekad zbog ovog effecta možemo napraviti otk ili pobjedu. Jedina mana ove karte su S/T remuval karte jer ako vi stavite Gateway a opponent ima već setani Mystical Space Typhoon/Dust Tornado,odmah vam ga opali i vi ste nadomak gubitka i preporučam svima koji će se kartati protiv ovog decka: Kill the Gateway and they’ll have no Way out 😀 ili Rješite se gatewaya pod hitno!! Kao što ste vjerojatno shvatili ovo je najbitnija karta decka, te se kartaju tri kopije ove karte.

Sad znate čega se zapravo treba bojati protiv Six Samuraja, no ipak to nije jedina karta koja daje card advantage,(već čujem oh, noooo xP ) još jedna odlična karta koja daje +1 jest Six Samurai United!!

Effect:
When a “Six Samurai” monster is Normal Summoned or Special Summoned, place 1 Bushido Counter on this card (max. 2). By sending this card to the Graveyard, draw a number of cards from your Deck equal to the number of Bushido Counters on this card.

Ova karta je zapravo Pot of Greed za Sixe, stavite United, Summon Hand of the Six Samurai, summon Grandmaster, draw 2, jedino je “problem” kod ove karte što kad joj želimo aktivirati effect, moramo ju poslati na graveyard, ali da nemoramo ipak bi bila prebroken. Kao što ste već shvatili, ova karta je veliki +1 u handu što nam daje više mogučnosti, možemo biti više ofenzivni jer ako nam protivnik i lupi Mirror Force/Lightning Vortex/Dark Hole imamo još uvijek dobar i veliki hand. Moram napomenuti da ova karta ponekad neće biti +1 nego 0 ili čak -1(ako opponent baci Mystical Space Typhoon ali onda i on gubi kartu) jer nećemo imati Grandmastera da Special Summonamo pa ćemo se morati zadovoljiti samo 1 kartom ili pak pokušati čekati drugi potez i nadati se da vam opponent neće aktivirati Mystical Space Typhoon, summonati Lylu pa aktivirati effect i slične karte, pa da možemo opet summonati i drawati 2. Također morate znati da ako je ova karta na polju i Summonate nekog random samuraja i protivnik opali Bottomless Trap Hole/Trap Hole/Torrential Tribute i slične karte koje neće negirati summon, dobivate counter. Ova karta je obavezna na 3 jer je stvarno Pot of Greed za Six Samuraje(najčešće)

Jedna karta o kojoj ste se već dosta do sada, čitajući ovaj report, Grandmaster of the Six Samurai je jako bitna karta bez koje bi svi ovi plusevi propali, tj. ovo je najbitnija karta za card advantage i za swarming.

Effect:
You can only control 1 “Grandmaster of the Six Samurai” monster. While you control a face-up “Six Samurai” monster, you can Special Summon this card from your hand. When this card is destroyed by your opponent’s card effect, add 1 “Six Samurai” monster from your Graveyard to your hand.

Ova karta je zakon, čisto radi swarma na prvom mjestu. Sa ovom kartom samo tako stvorite 2 monstera i onda još možete Great Shogun Shiena ako ga imate! I onda opponent gleda otvorenih očiju i dere se: WTF?!?!?!?! xP dobro, vratimo se na bitno, ova karta je zakon jer brzo naswarma, dodaje countere Six Samurai Unitedu i Gatewayu, te još k tome kad je uništena s effectom uzimamo jednog Six Samuraja iz Graveyarda u hand, ALI kao neki od vas (ne)znaju ova karta može uzeti i samu sebe dok je uništena sa effectom, npr. opponent lupi vortex na zanjia i grandmastera,vi nemate ništa na graveu i možete uzeti u hand tog istog grandmsatera ili zanjia, naravno to nemožete ako je karta koja govori da sve ide izvan igre na fieldu but, hey i to je već previše,no ova karta i jednu malu manu koju joj nemožemo zamjeriti a to je da može samo jedna kopija ove karte biti na fieldu ali kad gledamo ponekad nam je tako i bolje da drugog čuvamo za rezervu. Naravno da je ova karta jedna od glavnih, ili neki bi čak rekli glavna karta u decku zna biti dead draw, ali ako stvarno nemamo sreče pa nemožemo povući običnog six samuraja lvl 4 ili manje, ova karta zna protivniku stvarati probleme ako je se nemože riješiti monsterima. ona stalno vraća sebe ili druge monstere u hand pa vam tako stvara + i to je još jedna karta koja daje +, ofc da se kartaju 3 jer je prezakon.

Jedna karta o kojoj niste još čuli skoro ništa, te je samo usput spomenuta a stvarno je jako dobra karta Hand of the Six Samurai

Effect:
While you control another “Six Samurai” monster, you can Tribute 1 “Six Samurai” monster to destroy 1 monster on the field.

O ovoj karti vam nemam šta reći, just read effect and shut up!!, ok šalu na stranu, ova karta je odlična jer se samo tributanjem 1 Six Samuraja što će najčešće biti ova karta uništimo bilo kojeg monstera, koji može biti i face-down, što znači da se bez muke rješavamo rykoa bez dodatnih prostačenja koje često idu uz njegovo flippanja nego ga uništavamos a uzvicima: TOO!! xP, također se rješavamo sličnih problema, pa spirit reapera, marshmallona i jako jako dosadnog Hamstera i ne biste vjerovali ali ponekad i krebonsa, i svih jakih monstera poput Judgment Dragona, Dark Armed Dragon, pa svih synchroa, itd,u glavnom to je “živući remuval”. Također ova karta omogučava veliku perspektivu sa Reasoningom jer imamo lvl-e 3,4,5,6, da ne govorim o tome kako odličnim handom opponentu možemo skinuti cijeli field, evo kako: igramo dva Gatewaya, summonamo Handicu i Special Summonamo Grandmastera, gateway ima 8 countera, tributamo grandmastera uništimo jednog monstera,maknemo četiri countera i uzimamo grandmastera iz Decka/Gravea, Special Summonamo ponovo i opet žrtvujemo grandmastera i tako “zauvijek” i još na kraju imamo na fieldu Handicu, Grandmastera i 2x Gateway sa 4 countera skupa. Naravno to će vam se rijetko dogoditi ali morao sam to reći, također ova karta ima čisto solidni napad i služi za Enishia(kao i svi drugi samurai) stoga se kartaju 2-3 kopije ove karte!

Još jedna karta koju nemogu izbjeći da ju ne spomenem je Reasoning koji si karta zato jer imamo lvl-e 3,4,5,6 pa opponent teško pogodi.

Effect:
Your opponent declares a monster Level. Then pick up cards from the top of your Deck until a monster that can be Normal Summoned is picked up. If that monster is the same Level as the one declared by your opponent, send all picked up cards to the Graveyard. If not, Special Summon the picked up monster and send the remaining cards to the Graveyard.

Ova karta je odlična jer lako Special Summonamo bilo kojeg Six Samurai Monstera, te će opponent teško pogoditi lvl pošto imamo lvle 3,4,5,6. Naravno ako pogodi može nas zeznuti but, hey imamo monstera na graveu za Monster Reborn, Call of the Haunted, Enishi,Shien’s Chancellor i najbitnije od svega, za Solidarity. Naravno ova karta nam može porušiti sve planove kao mene ponekad: npr. staviš na field Gateway i Six Samurai United u ruci imaš Iroua i protivnik kaže četiri i dođe Great Shogun Shien, jednostavno čovijek poludi, dobro nemoramo spominjati ovakve situacije kad se često dogodi stvar koju priželjkujemo i tako, ali moram napomenuti da je ova karta dosta rizična kao što ste vidjeli ali opet može odlučivati matcheve u vašu korist. Ova karta je najbolja u early gameu jer stvarno kad imate cijelu vojsku i onda ovo povučete, ne znači vam ništa, jer ako opponent opali dark hole a nemate Dark Bribe ili My Body onda ste u gabuli. Ali opet ova karta može biti kao bilo koji Six Samuraj. Tako da nikad ne znate. Isto tako jedan od većih problema ove karte da će vam se često dogoditi da u grave odu bitne karte kao Mystical, Mirror Force, Gateway i sl. Ovu kartu većina ljudi karta a ja sam u većini stoga ćemo ju staviti u deck. Naravno ovu kartu su stavili na limited listu ćim su Six Samurai prvi put izašli i bili odlični.

Još neke karte koje nećemo zaboraviti a opet nema se baš previše reći o njima:
The Six Samurai Yaichi – Rješava se nepoželjnih trapica kao Starlight Road, Bottomless Trap Hole, Mirror Force i sl.
The Six Samurai Irou – Rješava se setanih monstera kao Hamster, Ryko i sl.
Dark Bribe and My Body as a Shield – štiti naše najdraže monstere od propasti x) ili od Dark Holea?? xD
Solidarity – OTK??
Enishi, Shien’s Chancellor – Mora biti 1 jer je karta prezakon, samo ju special summonate a cost je remuvanje 2 six samuraja iz grave, što je ok.
Reinforcements of the Army – uzmemo bilo kojeg Six Samuraja manjeg lvl 4 ili manje.
Spirit of the Six Samurai – obrana od spellica i trapica.

Monsters:17

3x Grandmaster of the Six Samurai
3x The Six Samurai Zanji
2x Hand of the Six Samurai
2x Great Shogun Shien
2x The Six Samurai Irou
2x The Six Samurai Yaichi
2x Spirit of the Six Samurai
1x Enishi, Shien’s Chancellor

Spells:16

3x Gateway of the Six
3x Six Samurai United
3x Solidarity
2x Mystical Space Typhoon
1x Reasoning
1x Reinforcements of the Army
1x Dark Hole
1x My Body as A Shield
1x Cold Wave

Traps:7

2x Dark Bribe
2x Bottomless Trap Hole
1x Mirror Force
1x Torrential Tribute
1x Trap Hole

yugiohman

5 komentara

  1. Ovaj Reasoning vas može uništiti,jer ako neprijatelj kaže npr level 1,level 12 itd a nemate ga u cijelom decku…vučete,ostanete bez karti i izgubitie….rizično

Leave a Reply

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Nužna polja su označena s *