PSYFrame – New Archetype

 

Kladim se da je malo vas čulo za ovaj novi Archetype – PSYFrame. PSYFrame je prvi put predstavljen u Booster SP: Highspeed Riders [OCG] i sam Archetype je vrlo zanimljiv jer igraču daje dvoboj na skroz novi način. Kako? E pa, ovaj Archetype se igra na način da se tijekom protivnikovog kruga negiraju efekti njegovih karata te se istodobno prizivaju čudovišta iz ruke/decka/groblja koji se potom mogu koristiti za Synchro prizivanje čudovišta – i to za vrijeme protivnikovog kruga. Zvuči zanimljivo? Nastavite čitati ako želite čuti još.

Radi se o LIGHT, Psychic Type čudovištima, imenovanim po Grčkoj abecedi, a koriste se za Synchro prizivanje čudovišta. Kao i kod svih Archetypeova, uvijek postoji jedna glavna karta u decku, a nju ću vam prvo predstaviti. Radi se o Spell karti:

PSYFrameCircuit-SPHR-JP-C

PSYFrame Circuit

If a “PSYFrame” monster(s) is Special Summoned to your side of the field (except during the Damage Step), you can: Immediately after this effect resolves, Synchro Summon 1 Synchro Monster, using only “PSYFrame” monsters you control. At the start of the Damage Step, if a “PSYFrame” monster you control battles an opponent’s monster: You can discard 1 “PSYFrame” monster; that monster you control gains ATK equal to the discarded monster’s ATK until the end of this turn.

Mislim da vam sam efekt govori zašto je ovo glavna karta. Zahvaljujući njoj, moguće je Synchro prizivati za vrijeme protivnikovog kruga što je čini vrlo neophodnom za ovaj Archetype. Također vrlo dobro dođe u borbi protiv čudovišta sa jakim ATK-om kao kod Qliphorta, Nekroza itd. Jednostavno karta je pre genijalna, a i vama će postati možda jasnije kada upoznate efekte čudovišta.

Monster Cards:

PSYFrameDriver-SPHR-JP-C

PSYFrame Driver

A Psychic Warrior capable of manipulating electricity, he wields the Autonomous Amplification Units known as “PSYFrame” and uses them to assault the “Security Force”. His form in such endeavors is truly fast as lightning.

PSYFrame Driver je jedini Normalni PSYFrame u cijelom Archetypeu, ali je zato i jedan od važnijih. Bez njega je nemoguće prizvati Synchro čudovišta za vrijeme protivnikovog kruga jer je ujedno i jednino Non-Tuner čudovište. Vrlo je važno imati tri kopije Drivera u decku kako bi bili sigurni da će te uvijek moći Synchro prizivati.

Ostala PSYFrame čudovišta su Effect čudovišta nazvana po grčko abecedi, a također su [osim Synchro] i Tuneri.

PSYFrameGearAlpha-SPHR-JP-C

PSYFrame Gear Alpha

Cannot be Normal Summoned/Set. Must be Special Summoned by a card effect, and cannot be Special Summoned by other ways. When your opponent Normal or Special Summons a monster(s) while you control no monsters (except during the Damage Step): You can Special Summon this card from your hand and 1 “PSYFrame Driver” from your hand, Deck, or Graveyard, and if you do, add 1 “PSYFrame” card from your Deck to your hand, except “PSYFrame Gear Alpha”. During the End Phase, banish any monsters Summoned this way.

Prvi po abecedi je Alpha sa zanimljivim efektom. Iako se većina ”Gear” čudovišta priziva na sličan način, svaki ima različit efekt. Alpha dobro dođe ako nemate ni jedno čudovište na polju, što je vrlo vjerojatno jer većinu PSYFrameova ne možete prizivati za vrijeme svojeg kruga, a uz to možete dodati PSYFrame kartu iz decka u ruku. Također sada možete vidjeti koliko nam je PSYFrame Driver bitan. Dakle, da vam dam ideju kada koristiti Alphu. Recimo da vaš protivnik Pendulum Summona čudovišta. Vi na to prizovete Alphu i Drivera te u kombinaciji sa PSYFrame Circuitom prizovete recimo Black Rosea i ostavite protivnika sa praznim poljem. Istina, i vi nećete imati karti na polju, ali zbog dodatnog efekta s kojime možete dodati PSYFrame kartu u ruku, vi možete dodati novi PSYFrame Circuit koji sljedeći krug aktivirate i ponovno možete Synchro prizivati.

PSYFrameGearBeta-SPHR-JP-C

PSYFrame Gear Beta

Cannot be Normal Summoned/Set. Must be Special Summoned by a card effect, and cannot be Special Summoned by other ways. When an opponent’s monster declares an attack while you control no monsters: You can Special Summon this card from your hand and 1 “PSYFrame Driver” from your hand, Deck, or Graveyard, and if you do, destroy the attacking monster, then end the Battle Phase. During the End Phase, banish any monsters Summoned this way.

Beta mi je osobno jedan od dražih ”Gearova” jer jednostavno može uništiti protivnikovo čudovište i završiti BP. Dvije muhe jednim udarcem. Također ako se na polju nalazi PSYFrame Circuit onda igrač može i Synchro prizivati čudovišta umjesto da budu banishani.

PSYFrameGearGamma-SPHR-JP-C

PSYFrame Gear Gamma

Cannot be Normal Summoned/Set. Must be Special Summoned by a card effect, and cannot be Special Summoned by other ways. During either player’s turn, when an opponent’s monster effect is activated while you control no monsters: You can Special Summon this card from your hand and 1 “PSYFrame Driver” from your hand, Deck, or Graveyard, and if you do, negate the activation, and if you do that, destroy it. During the End Phase, banish any monsters Summoned this way.

Sve bolje od boljeg, zar ne? Što više idemo dalje po abecedi, to su čudovišta bolja. Zamislite, level  2 Tuner sa tako velikim efektom koji ne samo da negira efekte čudovišta, već ih i uništava. A da se više ne ponavljam, uz PSYFrame Circuit možete lako prizivati Synchro čudovišta.

PSYFrameGearDelta-SPHR-JP-C

PSYFrame Gear Delta

Cannot be Normal Summoned/Set. Must be Special Summoned by a card effect, and cannot be Special Summoned by other ways. During either player’s turn, when an opponent’s Spell Card is activated while you control no monsters: You can Special Summon this card from your hand and 1 “PSYFrame Driver” from your hand, Deck, or Graveyard, and if you do, negate the activation, and if you do that, destroy it. During the End Phase, banish any monsters Summoned this way.

PSYFrame Gear Delta ima identičan efekt kao i Gamma, ali umjesto da negira efekt čudovišta i uništi ga, negira i uništava Spell karte, aktivirane za vrijeme bilo kojeg kruga.

PSYFrameGearEpsilon-SPHR-JP-C

PSYFrame Gear Epsilon

Cannot be Normal Summoned/Set. Must be Special Summoned by a card effect, and cannot be Special Summoned by other ways. During either player’s turn, when an opponent’s Trap Card is activated while you control no monsters: You can Special Summon this card from your hand and 1 “PSYFrame Driver” from your hand, Deck, or Graveyard, and if you do, negate the activation, and if you do that, destroy it. During the End Phase, banish any monsters Summoned this way.

PSYFrame Gear Epsilon je poslednje PSYFrame Tuner čudovište, a ujedno i najjače. Ako do sada niste primjetili, što dalje idemo po abecedi to su im i napadački bodovi veći. Efekt? Ista stvar kao i kod zadnja dva ”Gear”-a, ali umjesto negiranja Monster efekata i Spellova te uništavanja ih, negira i uništava Trapove.

Synchro čudovišta:

PSYFrameLordZeta-SPHR-JP-SR

PSYFrame Lord Zeta

1 Tuner + 1 or more non-Tuner monsters

Once per turn, during either player’s turn: You can target 1 face-up Attack Position Special Summoned monster your opponent controls; banish both it and this card until your next Standby Phase. If this card is in your Graveyard: You can target 1 other “PSYFrame” card in your Graveyard; return this card to the Extra Deck, and if you do, add it to your hand.

Zeta je Synchro čudovište sa jakih 2500 napadačkih bodova. Što se tiče prizivanja, u ovom Archetype-u može biti prizvana samo sa tunerima PSYFrame Gear Alpha i PSYFrame Gear Beta u kombinaciji sa PSYFrame Driverom jer su Alpha i Beta jedini level 1 tuneri u ovom Archetype-u, dok je PSYFrame Driver level 6. Što se tiče efekta, mislim da je vrlo korisan za ovaj Archetype, pogotovo jer ako se nalazi u groblju može se vratiti u ruku i uz to dodati bilo koju PSYFrame kartu u ruku, što nam može poslužiti u daljnjem igranju.  Također za vrijeme bilo čijeg kruga ova karta se može banishati zajedno sa nekim drugim protivnikovim Special Summonanim čudovištem u napadačkoj poziciji do vaše sljedeće SP što će vas staviti u malu prednost.

PSYFrameLordOmega-SPHR-JP-ScR

PSYFrame Lord Omega

1 Tuner + 1 or more non-Tuner monsters

Once per turn, during either player’s Main Phase: You can banish both this face-up card on the field and 1 random card in your opponent’s hand until your next Standby Phase. During your opponent’s Standby Phase: You can target 1 banished card; return it to the Graveyard. If this card is in your Graveyard: You can target 1 other card in any Graveyard; shuffle both that card and this card into the Deck.

Omega je zadnje PSYFrame čudovište o kojemu ću danas pisati, ali je zato prema napadačkim bodovima i levelu najjače. Radi se o level 8 čudovištu koji u ovom slučaju može biti prizvan pomoću level 2 tunera a to su PSYFrame Gear Gamma, PSYFrame Gear Delta i PSYFrame Gear Epsilon u kombinaciji sa non-tunerom PSYFrame Driverom. Efekt mu je sličan kao kod PSYFrame Lorda Zeta samo umjesto da banisha kartu na polju, banisha random kartu iz protivnikove ruke. Iskreno, meni se više sviža Zetin efekt nego ovaj, jer nekako mislim da imamo više koristi ako se riješimo čudovišta koje on kontrolira nego karte u ruci. Osim ako ne igra Exodiu. No, zato mi se drugi efekt jako sviđa, a to je da možemo vratiti banishanu kartu u groblje što je jako dobro ako se radi recimo o PSYFrame Driveru koji je na kraju kruga bio banishan zbog efekta Gearova. Također, ako se nalazi u groblju, može se vratiti u deck i iz bilo čijeg groblja shuffleati jednu kartu nazad u deck.

Trap Cards:

PSYFrameOverload-SPHR-JP-C

PSYFrame Overload

Once per turn: You can banish 1 “PSYFrame” monster from your hand or face-up from your side of the field, then target 1 card on the field; banish it, face-down. During either player’s turn, except the turn this card was sent to the Graveyard: You can banish this card from your Graveyard; add 1 “PSYFrame” card from your Deck to your hand, except “PSYFrame Overload”.

Ova Trap karta je odlična u kombinaciji sa nekim drugim kartama [o kojima ću pisati u nastavku] jer vam omogućava da banishanjem PSYFrame čudovišta sa polja ili ruke, banishate i jednu drugu kartu na polju. Nakon toga pomoću, recimo na primjer, D.D.R.-a lako možemo prizvati to banishano čudovište na polje te izvršiti napad.

A ako se ta karta nalazi u groblju, osim kruga kada je tamo poslana, možete je banishati i dodati bilo koju PSYFrame kartu iz decka u ruku, osim PSYFrame Overloada. Pretty cool.

Karte koje se dobro slažu uz ovaj Archetype:

CardcarD-THSF-EN-SR-1E

Cardcar D

Cannot be Special Summoned. During your Main Phase 1, if this card was Normal Summoned this turn: You can Tribute this card; draw 2 cards, then it becomes the End Phase of this turn. You cannot Special Summon during the turn you activate this effect.

Svima je dobro znan efekt Cardcar D-a, zato smatram da bi se on odlično slagao uz ovaj Archetype jer se većina PSYFramea ne može normalno prizvati pod vašim krugom nego protivnikovim, ali zato Cardcar D može. A zahvaljujući njegovom efektu, na kraju kruga će te dobiti još dvije karte i slobodno polje za korištenje ostalih PSYFrameova.

DDRDifferentDimensionReincarnation-SDCR-EN-C-1E

D.D.R. – Different Dimension Reincarnation

Discard 1 card, then target 1 of your banished monsters; Special Summon it in face-up Attack Position, and equip it with this card. When this card leaves the field, destroy the equipped monster.

Kao što sam već napomenula, ova karta bi bila odlična u kombinaciji sa PSYFrame Overloadom jer će te bez problema vratiti banishano čudovište. Naravno, ne mora se nužno koristiti u toj situaciji jer se može dogoditi da se čudovišta sama banishaju zbog efekta Gearova, ali zato možete uz pomoć D.D.R-a vratiti recimo PSYFrame Drivera koji ima 2500 napadačkih bodova. Mogućnosti su razne.

PsychicFeelZone-EXVC-EN-R-1E

Psychic Feel Zone

Select 2 of your removed from play monsters (1 Psychic-Type Tuner and 1 Psychic-Type non-Tuner), return them to the Graveyard, and Special Summon 1 Psychic-Type Synchro Monster from your Extra Deck in face-up Defense Position, whose Level equals the total Levels of the returned monsters.

Nije li ova karta jednostavno sjajna? Ona vam omogućava da ponovite propušteno Synchro prizivanje, u situaciji kada na polju niste imali PSYFrame Circuit i vaša čudovišta su na kraju kruga bila banishana. Ona je ovdje da ta banishana čudovišta vratite nazad u groblje i da Synchro prizovete čudovište sa levelom jednakim zbroju tih čudovišta. Stvarno neophodna karta.

Terraforming-SDGR-EN-C-1E

Terraforming

Add 1 Field Spell Card from your Deck to your hand.

Terraforming nam služi u pretraživanju decka kako bi pronašli PSYFrame Circuit. Vjerujem kako je važno imati PSYFrame Circuit na polju zato je mala pomoć uvijek dobro došla.

PsychicOverload-BP03-EN-C-1E

Psychic Overload

Target 3 Psychic-Type monsters in your Graveyard; shuffle all 3 into the Deck, then draw 2 cards.

Ako se brinete da ne ostanete bez većine vaših čudovišta ili nemate dobrih karata u ruci, tu je Psychic Overload. Ne samo da možete vratiti 3 Psychic čudovišta u ruku, već uz to možete vući dvije karte.

Mogla bi sada do beskonačnosti nabrajati dobre karte, ali eto, moram vama prepustiti potragu za savršenim PSYFrame Deckom. Ako vam se ovaj Archetype svidio i htjeli biste ga nabaviti, morat ćete pričekati 10. mjesec kada izlazi novi Booster – High Speed Riders. Do sljedećeg puta

Vaša

Black Magician Girl

Black Magician Girl

Obožavateljica Yu-Gi-Oh! animea, autorica blogova, duelist. Najčešće pišem o novim Archetypeovima i deckovima, a ponekad i o drugim zanimljivostima.

2 misli o “PSYFrame – New Archetype

  1. Preslatko napisano, ima zivota u sebi 😀 keep up the good work

Odgovori

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.